Auteur Topic: [Mol] Kees Tol  (gelezen 409334 keer)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #320 Gepost op: 26-01-2013, 23:05:50 »
Zou Kees in zijn biecht bewust hebben gelogen?? Hij zei dat hij Paulien zag kl**ien met die kaart, waarop hij besloot gelijk die kaart van haar over te pakken. Onder het mom dat vrouwen niet kunnen kaartlezen. (Toen ze hem uit zijn kooi los lieten)

Het was al die tijd Zarayda die de kaart vasthield....

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #321 Gepost op: 26-01-2013, 23:11:56 »
Zou Kees in zijn biecht bewust hebben gelogen?? Hij zei dat hij Paulien zag kl**ien met die kaart, waarop hij besloot gelijk die kaart van haar over te pakken. Onder het mom dat vrouwen niet kunnen kaartlezen. (Toen ze hem uit zijn kooi los lieten)

Het was al die tijd Zarayda die de kaart vasthield....
Inderdaad. ::vergroot::
Klopt. Maar waarom liegen over Paulien?

Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #322 Gepost op: 26-01-2013, 23:29:18 »
Hoe spijtig ik het ook vind dat hij het zou zijn, weer een duidelijke hint naar Kees:

Kees is te linken aan het enkel-enkel-dubbel-dubbel dansje in aflevering 4. Hij doet het voor en legt het uit in de bijbehorende biecht. Het dansje is weer te linken aan alle moltweets tot nu toe. Aangezien 1 + 1 meestal 2 is ...

Om dubbele posts te voorkomen zal ik de tweethint niet nog een keer uitleggen hier. Hij staat in het Twitter-topic pagina 7.

Het net rond Kees sluit zich. Jammer van al dat onnodige geld.
Ik zie het nu goed....zou bijna té toevallig zijn.
Wat goed gezien!
Ik denk dé (meest duidelijke) hint!
*Hier ook spijt*
Maar verd*mde goed Theoreticus! ::ok::
(Spoiler- waardig)!

Omnia vincit amor

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #323 Gepost op: 27-01-2013, 00:31:26 »
Zou Simon Keizer de vertrouwenspersoon geweest zijn van Kees???
Vond net dit nummer op Youtube en van wat ik eruit kon afleiden, is hij dit pas sinds juli 2012 gaan zingen.

http://www.youtube.com/watch?v=WD_feTzjIVc
(origineel is van Will and the people)
Dit is, zo te zien, opgenomen tijdens Sterren.nl en volgens mij was of is hij daar presentator. Maar dit weet ik niet zeker... (volgens Wiki wel)
« Laatst bewerkt op: 27-01-2013, 00:45:24 door Zwanee »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #324 Gepost op: 27-01-2013, 00:49:17 »
 
Zou Simon Keizer de vertrouwenspersoon geweest zijn van Kees???
Vond net dit nummer op Youtube en van wat ik eruit kon afleiden, is hij dit pas sinds juli 2012 gaan zingen.

http://www.youtube.com/watch?v=WD_feTzjIVc
(origineel is van Will and the people)
 
Het was zijn vroegere kamergenoot bij "De Zomer voorbij".
Valt ergens te lezen @ http://www.tros.nl/tros-tips/dezomervoorbij/

Dus wie weet Zwanee :)
« Laatst bewerkt op: 27-01-2013, 15:14:58 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #325 Gepost op: 27-01-2013, 15:10:54 »
Het gedicht van Kees in aflevering 2 zien wij even voorbij komen. Ik kan nou niet zeggen dat Kees extreem veel fouten heeft gemaakt (expres).

Kleine dingetjes als gedenk/gedink en richting het einde toe ontbreekt er een stukje, en nog een paar kleine foutjes, maar niet extreem ofzo.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Cactuss

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #326 Gepost op: 27-01-2013, 16:26:58 »
Het gedicht van Kees in aflevering 2 zien wij even voorbij komen. Ik kan nou niet zeggen dat Kees extreem veel fouten heeft gemaakt (expres).

Kleine dingetjes als gedenk/gedink en richting het einde toe ontbreekt er een stukje, en nog een paar kleine foutjes, maar niet extreem ofzo.
Het zou ook vrij dom zijn om als mol een heeeeul slecht gedicht in te leveren en je daarmee enorm verdacht maken bij de 3 die er 1 gedicht van moesten smeden, terwijl dat minimaal effect heeft. Wnat Paulien, Joep en Carolien zouden in dat geval het duidelijk erg slechte gedicht toch wel (bijna) helemaal genegeerd hebben.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #327 Gepost op: 27-01-2013, 19:28:02 »
Er lijkt toch echt wel een heleboel naar Kees te leiden. Zowel op statistisch en subtiel vak. Maken ze het ons echt zo makkelijk dit jaar? Of zullen ze later met een twist duidelijk maken dat Kees het op een of andere manier niet KAN zijn? In ieder geval, als hij de mol is, is het wel een hele goede  ::ok::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #328 Gepost op: 27-01-2013, 20:39:26 »
Er lijkt toch echt wel een heleboel naar Kees te leiden. Zowel op statistisch en subtiel vak. Maken ze het ons echt zo makkelijk dit jaar? Of zullen ze later met een twist duidelijk maken dat Kees het op een of andere manier niet KAN zijn? In ieder geval, als hij de mol is, is het wel een hele goede  ::ok::

...en een leuke!
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #329 Gepost op: 27-01-2013, 21:16:28 »
Kees heeft wel veel geld in de pot gebracht, dus dat werkt tegen hem als mol.
Maar aan de andere kant: hij kan in aflevering 2 bij de minedump geld hebben weggegooid, waardoor hij veel minder heeft binnengebracht dan had gekund. Bij het laserspel heeft hij een luikje geopend, misschien omdat hij niet had verwacht dat de opdracht zou lukken. Bij de dichtopdracht ging hij meteen mee in het voorstel van Janine (en Tim), waardoor er 500 euro minder is verdiend.
In aflevering 1 was hij op tijd in de kerk, maar hij kan best maar 1 of 2 dichte enveloppen bij zich hebben gehad. En misschien had hij de opdracht gekregen op tijd te zijn i.v.m. de priesterhint.
Ach ja, het blijven speculaties.  ::)
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #330 Gepost op: 27-01-2013, 22:07:41 »
Dat Kees niet de mol is, getuigt het feit dat hij een koker steelt van Tim. Hij wil weten wat er inzit. Een mol weet wat erin zit. Zijn gezicht sprak boekdelen. Later opent hij de koker, dus hij wist niet wat erin zat.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #331 Gepost op: 27-01-2013, 22:32:10 »
Dat Kees niet de mol is, getuigt het feit dat hij een koker steelt van Tim. Hij wil weten wat er inzit. Een mol weet wat erin zit. Zijn gezicht sprak boekdelen. Later opent hij de koker, dus hij wist niet wat erin zat.

En dat zou hij als zogenaamde kandidaat niet kunnen spelen, volgens jou?  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #332 Gepost op: 27-01-2013, 22:36:38 »
Dat Kees niet de mol is, getuigt het feit dat hij een koker steelt van Tim. Hij wil weten wat er inzit. Een mol weet wat erin zit. Zijn gezicht sprak boekdelen. Later opent hij de koker, dus hij wist niet wat erin zat.

Als er daadwerkelijk geld in die kokers zit, is het juist een briljante molactie, dus ben het niet met je eens.
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #333 Gepost op: 28-01-2013, 11:01:58 »
Als er daadwerkelijk geld in die kokers zit, is het juist een briljante molactie, dus ben het niet met je eens.

Sterker nog, het is een win win situatie. Zo heeft hij de mogelijkheid meer geld weg te gooien. En zich te verschuilen achter het niet vertrouwen van Tim. Over te komen als slimme kandidaat.

Is deze al genoemd? Ik dacht dat ik alles wel meelas, maar ik kan het gemist hebben.

13e Mol; De 13e Letter in het alfabet is M. Vervang De eerste letter van kees zijn achternaam.
En boem: Kees Tol Kees Mol

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #334 Gepost op: 28-01-2013, 11:36:36 »
13e Mol; De 13e Letter in het alfabet is M. Vervang De eerste letter van kees zijn achternaam.
En boem: Kees Tol Kees Mol

Ja, maar dan moet je wel eerst een aanwijzing krijgen die er op duidt dat je die T moet vervangen. 20=13 of zoiets. (T is de 20e letter in het alfabet.) Wat dat betreft zou WIDM 2013 een mooi toeval zijn.

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #335 Gepost op: 28-01-2013, 12:05:16 »
Ja, maar dan moet je wel eerst een aanwijzing krijgen die er op duidt dat je die T moet vervangen. 20=13 of zoiets. (T is de 20e letter in het alfabet.) Wat dat betreft zou WIDM 2013 een mooi toeval zijn.

Lol, nou bedankt voor de toevoeging dan. 2013 it is!

btw, vind het zo lastig als de achternaam zo letterlijk naar de mol verwijst. Net als Jon de Mol,de Mol. Had ik moeite mee.
Voelt als net zoiets als je kind, kind te noemen.
Ah crap, een van mn katten heet ook gewoon poes. Laat maar.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #336 Gepost op: 28-01-2013, 13:00:16 »


btw, vind het zo lastig als de achternaam zo letterlijk naar de mol verwijst. Net als Jon de Mol,de Mol. Had ik moeite mee.


Dick Jol, niet de mol.
No Milk today???

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #337 Gepost op: 28-01-2013, 13:03:31 »
Ja, maar dan moet je wel eerst een aanwijzing krijgen die er op duidt dat je die T moet vervangen. 20=13 of zoiets. (T is de 20e letter in het alfabet.) Wat dat betreft zou WIDM 2013 een mooi toeval zijn.

Tim had wel eerst "zozar" (20 ZAR) en later maar 13 rand voor de taxi. Maar ja dat was Tim en niet Kees.

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #338 Gepost op: 28-01-2013, 14:17:53 »
Het is toch Jon van Eerd?

Ow ja tuurlijk. Maar ik weet nog dat dat heel veel werd geroepen. Ondanks dat het een andere achternaam was. Lol. Idd Dick Jol niet de Mol, Maar waarschijnlijk Kees Tol wel de Mol.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #339 Gepost op: 28-01-2013, 14:33:45 »
Ik weet niet of dit al gezegd is: maar bij Carolien zegt Kees boord.
Carolien herhaalt dit ook als boord, maar bij het opsommen zegt ze woord.
Woord is terug te zien op de kaartjes, boord nog niet gezien.

Oftewel: staat dit op het derde nietgeziene kaartje en heeft Carolien enorm veel geluk.
Oftewel: is het enorm slecht te verstaan en is het fout ondertiteld op de AVRO-video
Oftewel: wou Kees opnieuw iets fout zeggen en heeft Carolien ook enorm chance

klaar voor de strijd