Auteur Topic: [Verliezend finalist] Carolien Borgers  (gelezen 156891 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #340 Gepost op: 18-02-2013, 14:59:26 »
Oke, nice. Dit ben ik alleen niet met je eens. Door de eerder onstane volgorde en de keuze van Carolien voor rood, 'dwingt' zij Kees helemaal terug te rennen naar groen (aan het begin van het veld, toevallig?).

Uhm.. Kees hád al groen in handen. Carolien zegt wel: je mag niet twee kleuren hebben als je loopt (wat ook zo is volgens mij want Zarayda zegt iets van soortgelijke aard bij de uitleg van het spel, je moet helemaal teruglopen blabla). Kees is degene die dan geel houdt en groen naar Carolien werpt.  :) (Op circa 36:10)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #341 Gepost op: 19-02-2013, 00:31:32 »
Uhm.. Kees hád al groen in handen. Carolien zegt wel: je mag niet twee kleuren hebben als je loopt (wat ook zo is volgens mij want Zarayda zegt iets van soortgelijke aard bij de uitleg van het spel, je moet helemaal teruglopen blabla). Kees is degene die dan geel houdt en groen naar Carolien werpt.  :) (Op circa 36:10)

Ik bedoel later, als geel en blauw al op de ton liggen. Het moment ook van de 'verwarring' over blauw en groen. Carolien heeft al een rode topito in haar handen, waardoor het Kees is die weer terug moet rennen naar het begin voor een nieuwe groene.

(Het maakt ook niet uit of Kees nou de groene of de gele naar Carolien had gegooid. Dan had Carolien nog steeds eerst de blauwe neergelegd, Kees vervolgens groen en dan had hij - met de keuze van Caro voor rood - terug kunnen rennen voor geel, die ook verder terug lagen.)
 :)
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #342 Gepost op: 19-02-2013, 01:24:59 »
Jij stelt dus dat Carolien de rode pakte opdat Kees dan weer terug moest naar groen aan het begin, waardoor de kans dat hij afgeschoten werd groter werd, als molactie?

Maar dan is het toch juist verdacht dat Kees, die al de groene in handen heeft, juist de gele weggooit, als rood en geel relatief dichterbij lagen dan groen (waar ik even van uitga gebaseerd op wat Kees erover zei). Carolien had toch geen invloed op welk stukje Kees weg zou gooien? Goed ze heeft een rode gepakt daar, maar we weten volgens mij niet of rood of geel relatief verder was. Als Kees echt goed bezig had willen zijn daar had hij kennelijk beter het groene stukje kunnen houden in dat geval, lijkt me.  :)
« Laatst bewerkt op: 19-02-2013, 01:26:31 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #343 Gepost op: 19-02-2013, 10:36:54 »
Voor wat betreft stemgedrag:
Er hebben diverse mensen op Carolien gestemd, deels, gedurende de serie.
Ze hebben het dit jaar onduidelijk genoeg gemaakt om vier mogelijke verdachten over te houden in dit stadium, uiteraard. Maar Carolien en Paulien stemmen duidelijk niet op elkaar, al geruime tijd niet meer.
Dus waarom zou Tania, die deels op Carolien, deels op Daniël stemde er wel uitvliegen, terwijl Paulien die helemaal niet op haar stemt erin blijft.. Natuurlijk zit je met de spreidingsfactor en het feit dat antwoorden op meerdere mensen kunnen slaan maar vooral in die test waren er minstens 6 vragen die écht specifiek waren, plus uiteraard vraag 20. Als Carolien echt de mol zou zijn had Tania veel meer kans moeten maken om door te gaan dan Paulien. Zeker in de laatste test noemen Paulien en Carolien elkaar totaal niet.

Ieder van de overgebleven wordt door iemand verdacht op dit moment, dus het lijkt ook erg onwaarschijnlijk dat dat de oorzaak zou kunnen zijn (zoals bijv in S7/ S8). Dus waarom zit Paulien er nog steeds in, in deze fase van het spel (met steeds specifieker wordende vragen op de test), als mensen die Carolien verdachten wel eruit gevlogen zijn?
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #344 Gepost op: 19-02-2013, 14:47:35 »
Voor wat betreft stemgedrag:
Er hebben diverse mensen op Carolien gestemd, deels, gedurende de serie.

Ieder van de overgebleven wordt door iemand verdacht op dit moment, dus het lijkt ook erg onwaarschijnlijk dat dat de oorzaak zou kunnen zijn (zoals bijv in S7/ S8). Dus waarom zit Paulien er nog steeds in, in deze fase van het spel (met steeds specifieker wordende vragen op de test), als mensen die Carolien verdachten wel eruit gevlogen zijn?

Carolien mede verdachten. Uit voorgaande series is toch wel vaker gebleken dat door spreiding niet voor de handliggende exits voorkwamen. De volgende executie zal denk ik veelzeggend zijn, als Paulien er dan nog steeds in blijft is dat wel een zeer grote hint richting Kees als Mol. Zoveel zal ik ook toegeven.  :o
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #345 Gepost op: 19-02-2013, 14:59:25 »

Ik blijf het grappig vinden dat je dat soort dingen onmols vindt maar er niet mee lijkt te zitten dat Carolien effectief €2000,- in de pot heeft gebracht.  ;D

Ik heb nooit gezegd dat ik niet zit met die effectief € 2000,-. Ik vond haar daarom in eerste instantie ook de fanatieke kandidaat, totdat zij via mijn lightman methode naar voren schoof. Omdat ze daar alle ogen op zich gericht heeft kan er nog een keuze of strategie van niet verdacht te willen zijn (of bewuste misleiding) achter zitten. Als Mol wil je deze positie waarschijnlijk niet, maar je kan er door het groepsproces toch terechtkomen.

Ik hoor regelmatig beweren dat ze hier heel gemakkelijk onverdacht af had kunnen gaan, echter, ze had als laatste deelnemer veel uitleg en tips gehad over het gebruik van de spiegeltjes. Kees en Tim waren ook al succesvol door de lasers gekomen, als je dan afgaat valt het toch op. Daarnaast is het ook investeren, hier afgaan kan later weer argwaan wekken als je als Mol bij volgende opdrachten verdachte dingen wil doen. Of anderom dus.

Mogelijke verklaring in een niet ideaal scenario? Bewuste misleiding door de Mol? (een keuze niet door iedereen gewaardeerd ongetwijfeld...) Of tunnelvisie van mij? Het kan gewoon allemaal nog.  ::tandpastasmiley::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #346 Gepost op: 19-02-2013, 19:40:04 »
Ik hoor regelmatig beweren dat ze hier heel gemakkelijk onverdacht af had kunnen gaan, echter, ze had als laatste deelnemer veel uitleg en tips gehad over het gebruik van de spiegeltjes. Kees en Tim waren ook al succesvol door de lasers gekomen, als je dan afgaat valt het toch op. Daarnaast is het ook investeren, hier afgaan kan later weer argwaan wekken als je als Mol bij volgende opdrachten verdachte dingen wil doen. Of anderom dus.

Tja, kiezen om niet als laatste gaan in dat geval waarmee je meer opvalt als je afgaat volgens jouw verklaring?  ;) Bewuste misleiding a €2000 is mij persoonlijk wat te veel ja zeker zo vroeg in het spel met zoveel opties om elders te saboteren en op goedkopere manier krediet op te bouwen. (bijv bij een dictee op safe te spelen volgens jouw eigen redenering, of te doen alsof je hard holt voor geld, terwijl je het wellicht helemaal niet doet.  ;) )

Ik zou het nogal suf vinden als de mol achteraf verklaart: 'Ja ik was ineens als laatste dus viel het erg op als ik ineens niet de opdracht haalde dus heb ik maar die €2000 verdiend'.  ::ohno:: Bovendien heeft het haar alles bij elkaar met haar algehele gedrag bepaald niet onverdachter gemaakt gezien het aantal verdenkingen dat ze kreeg. Niet zo vreemd als je bedenkt wat ze ook in beeld deed, zoals het weglaten van de moltekst in het vliegtuig. Dat had helemaal geen nut omdat het niet van belang was voor het slagen van de opdracht. Maar het wekte wel argwaan en dus verdenking. Dus zelfs al zóu dat haar verklaring zijn dan is haar overige gedrag niet bepaald erop gericht geweest om onverdacht te blijven terwijl er weinig tot geen acties te bedenken zijn waar ze effectief heeft gemold mijns inziens.
Denk bijvoorbeeld aan:
1. Het weerwolvenspel, waarbij ze meteen de eerste mol af wil maken en daardoor zelf onmiddellijk uit het spel ligt zonder meer ergens invloed uit op te kunnen oefenen.
2. Het maken van geluiden zodat ze haar tijdens de safari makkelijker konden vinden, terwijl ze toch voor het grootste deel opgesloten zat omdat haar sleutel pas richting het einde kwam nadat Tim bevrijd was.
3. Het openlijk níet voor de kluis willen gaan bij het goudzoeken, alvorens eerst te hebben getest wat de anderen dachten vóór het voor te stellen. Leidt tot niks behalve verdenking.  ::ohno::
4. Het correct onthouden van zeven van de acht woorden op het touw bij de watervallen. Ze kreeg van Kees maar twee korte woorden, anders had haar bedrag waarschijnlijk hoger gelegen omdat ze het goed verstond en goed onthield. Ze deed moeite om ook de eerste woorden goed te onthouden, dat had ze ook minder makkelijk kunnen doen als mol.

Tot slot kan ik geen goede reden bedenken waarom het hele gedoe met Tim op touw te zetten. Alleen om de kijker om de tuin te leiden? Je hebt het als mol al druk genoeg met je taken en ieders verdenkingen, waarom zo nadrukkelijk raar doen tegenover Tim? Het heeft er alleen maar toe geleid dat hij haar die aflevering verdacht. Dat je als Mol even speelt van, 'hmm kan ik je nog vertrouwen?' is nog te begrijpen maar die hele show eromheen heeft helemaal geen nut als mol zijnde. Ik kan er althans geen verklaring voor bedenken die voor de mol logisch is.

Verder zou ik dus verwachten dat Paulien onderhand af was gevallen, eerlijk gezegd, aangezien die nu al afleveringen lang niks op haar gezet heeft mogen we aannemen, en ook niet toevallig bepaalde dingen goed kan hebben zoals het kamernummer omdat ze op dezelfde kamer slapen en niet op zichzelf stemmen.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #347 Gepost op: 19-02-2013, 20:21:18 »
Tja, kiezen om niet als laatste gaan in dat geval waarmee je meer opvalt als je afgaat volgens jouw verklaring?  ;) Bewuste misleiding a €2000 is mij persoonlijk wat te veel ja zeker zo vroeg in het spel met zoveel opties om elders te saboteren en op goedkopere manier krediet op te bouwen. (bijv bij een dictee op safe te spelen volgens jouw eigen redenering, of te doen alsof je hard holt voor geld, terwijl je het wellicht helemaal niet doet.  ;) )

Ik zou het nogal suf vinden als de mol achteraf verklaart: 'Ja ik was ineens als laatste dus viel het erg op als ik ineens niet de opdracht haalde dus heb ik maar die €2000 verdiend'.  ::ohno:: Bovendien heeft het haar alles bij elkaar met haar algehele gedrag bepaald niet onverdachter gemaakt gezien het aantal verdenkingen dat ze kreeg. Niet zo vreemd als je bedenkt wat ze ook in beeld deed, zoals het weglaten van de moltekst in het vliegtuig. Dat had helemaal geen nut omdat het niet van belang was voor het slagen van de opdracht. Maar het wekte wel argwaan en dus verdenking. Dus zelfs al zóu dat haar verklaring zijn dan is haar overige gedrag niet bepaald erop gericht geweest om onverdacht te blijven terwijl er weinig tot geen acties te bedenken zijn waar ze effectief heeft gemold mijns inziens.
Denk bijvoorbeeld aan:
1. Het weerwolvenspel, waarbij ze meteen de eerste mol af wil maken en daardoor zelf onmiddellijk uit het spel ligt zonder meer ergens invloed uit op te kunnen oefenen.
2. Het maken van geluiden zodat ze haar tijdens de safari makkelijker konden vinden, terwijl ze toch voor het grootste deel opgesloten zat omdat haar sleutel pas richting het einde kwam nadat Tim bevrijd was.
3. Het openlijk níet voor de kluis willen gaan bij het goudzoeken, alvorens eerst te hebben getest wat de anderen dachten vóór het voor te stellen. Leidt tot niks behalve verdenking.  ::ohno::
4. Het correct onthouden van zeven van de acht woorden op het touw bij de watervallen. Ze kreeg van Kees maar twee korte woorden, anders had haar bedrag waarschijnlijk hoger gelegen omdat ze het goed verstond en goed onthield. Ze deed moeite om ook de eerste woorden goed te onthouden, dat had ze ook minder makkelijk kunnen doen als mol.

Tot slot kan ik geen goede reden bedenken waarom het hele gedoe met Tim op touw te zetten. Alleen om de kijker om de tuin te leiden? Je hebt het als mol al druk genoeg met je taken en ieders verdenkingen, waarom zo nadrukkelijk raar doen tegenover Tim? Het heeft er alleen maar toe geleid dat hij haar die aflevering verdacht. Dat je als Mol even speelt van, 'hmm kan ik je nog vertrouwen?' is nog te begrijpen maar die hele show eromheen heeft helemaal geen nut als mol zijnde. Ik kan er althans geen verklaring voor bedenken die voor de mol logisch is.

Verder zou ik dus verwachten dat Paulien onderhand af was gevallen, eerlijk gezegd, aangezien die nu al afleveringen lang niks op haar gezet heeft mogen we aannemen, en ook niet toevallig bepaalde dingen goed kan hebben zoals het kamernummer omdat ze op dezelfde kamer slapen en niet op zichzelf stemmen.

Even op dat laatste punt: kan je dat niet van iedereen zeggen:

Kees zat nog nooit op Zarayda
Zarayda zat nog nooit op Kees
Carolien zat nog nooit op Paulien
klaar voor de strijd

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #348 Gepost op: 19-02-2013, 21:06:47 »
Kees zat nog nooit op Zarayda
Zarayda zat nog nooit op Kees
Carolien zat nog nooit op Paulien

Ja dat klopt wel maar het verschil is dat er andere mensen zijn geweest die deels wél gestemd hebben op Carolien en Paulien die er wél uitliggen.
Voor wat betreft Zarayda en Kees kan ik het alleen verklaren als één van beide de mol is en de ander toevalligerwijze misschien één of twee vragen meer goed had dan de slechts scorende, waardoor hij of zij toch overleefd heeft.

Van Kees is het niet na te gaan op wie hij precies zit nu - voorheen telkens op Carolien maar deels ook Paulien - nu noemde hij in zijn test Paulien, maar het is niet gezegd dat hij niet deels op Carolien kan hebben gestemd. Dat is iig niet geheel duidelijk op te maken.

Zarayda noemde tijdens haar vorige testbiecht Daniël en Paulien. Dit zou stroken met het feit dat Zarayda de 'voorkennis' van Daniël omtrent de foto's verdacht heeft gevonden. In de test is er oa een vraag over de slaapplek van de mol. Daniël en Kees delen al enige tijd hun slaapplek. Dit is speculatief, maar het kan dus zijn dat Zarayda zodoende toch vragen goed zou hebben beantwoord in dat geval, als Kees de mol is en zij als geslacht van de mol 'man' heeft ingevuld, bijvoorbeeld.
Ook klikt ze aan dat de mol niet afviel tijdens de topito-opdracht (opdr 2) hetgeen zowel voor Kees als Daniël gold (en Carolien maar die noemde ze niet gedurende haar laatste testbiecht).

Hoe dan ook, het is merkwaardig dat er mensen afvallen die iig deels op beide dames hebben gestemd terwijl zij helemaal niet op elkaar stemmen en ook niet op zichzelf uiteraard dus ook niet dat soort vragen per toeval goed zouden kunnen hebben.  :)
« Laatst bewerkt op: 19-02-2013, 21:12:00 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #349 Gepost op: 20-02-2013, 02:24:54 »
Vond Carolien wat theatraal in haar biechten de meeste afleveringen, al neemt dat nu wat af.
Lijkt nu wat meer "haar zelve" -denk ik...-
Blijft een feit dat zij steeds (maakt niet uit waar het over gaat) haar nagels (blauw)
laat zien. Te pas en te onpas (in biechten).
Dus handen (soms vreemd en niet passend ) gedraaid naar camera.
Hint naar een mol?  ::ohno::
Die heeft nagels, maar niet specifiek blauw.
Edoch; opvallend.
Moeilijk te peilen....

Al meen ik te zien dat zij tijdens de kommetjes-opdracht en elke executie gespannen is.
Bij executies veelvuldig last van droge mond, zenuwen.
Daartegenover staat dat zij soms geen enkele emotie toont (b.v. bekend maken Tania is pot kwijt).
Bijna star.
Moest ik even kwijt, geen bijdrage, maar lucht op ;)



Omnia vincit amor

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #350 Gepost op: 20-02-2013, 10:31:05 »
Carolien mede verdachten. Uit voorgaande series is toch wel vaker gebleken dat door spreiding niet voor de handliggende exits voorkwamen.

Ik heb deze opmerking eerder gemist.

Ik weet eigenlijk niet wat je bedoelt met 'door spreiding niet voordehandliggende exits' die voorkomen?  ???
Het is voorgekomen dat mensen in een vroeg stadium (als enige soms..) de mol noemen zoals bijv Geert in S6 of Vera in S9. Daardoor wordt de indruk gewekt dat de mol dan wel niet de mol zal zijn. Echter in dat stadium (zeg +- afl 1 t/m 3-4 afhankelijk van hoe verdacht de mol is) kan iemand per ongeluk goed zitten of nog zodanig spreiden dat hij of zij er alsnog uitligt ondanks dat de mol tussen de personen zit waarover gespreid wordt (of zich alsnog bedenken tijdens de test waardoor de biecht afwijkt van werkelijk testgedrag). Alex (S7) is hiervan een ander goed voorbeeld. Als enige noemde hij Inge, maar hij spreidde dusdanig over 3-4 mensen dat het hem alsnog de kop kostte. Dus als je dat bedoelt met verrassende exit dan ja. Maar dan gaat het dus meestal om mensen die in een vrij vroeg stadium afvallen en over meerdere mensen spreiden - niet over mensen die al enige tijd op hoofdzakelijk dezelfde persoon stemmen.

Het enige voorval dat me bijstaat waarin een kandidaat al in afl 5 (analoog afl 6 waarin Tania deels op Carolien stemt) eruit vliegt was vorig jaar, waarin veel kandidaten vanaf het begin al goed zaten omtrent hun mol. Dat was een uitzonderlijke situatie wat stemgedrag betreft.  :)
Verder is het ondanks af en toe wat creatief geknip en geplak toch zeker wel zo geweest dat mensen die zeiden structureel op een bepaald iemand te stemmen en er nog inblijven, ook wel degelijk de finale halen als ze op de juiste mol zitten. Het zou ook erg vreemd zijn als aan het einde ineens verteld werd dat die beiden al heel lang op iemand anders zitten. Het enige scenario dat ik daarbij nog kan bedenken is dat ze beiden geswitcht zijn naar Zarayda, en daar nu allebei vol op gaan. Maar afgezien van de 'ik twijfel' en suggesties zie ik daarvoor in hun gedrag geen indicaties tot dusverre.

Het punt is echter dat de tests steeds meer toegespits worden op de overgebleven personen qua specifieke vragen en antwoorden. Dus waar spreiding of toevalstreffer eerder nog je redding konden zijn, wordt dat in deze fase steeds onwaarschijnlijker. Je ziet het al heel concreet aan de vorige test waar 7 van de 20 vragen toegespitst zijn op enkele personen. Het feit dat de één overleeft en de ander niet wil niet zeggen dat die ene per se goed zit, er kan ook slechts één antwoord verschil zijn - uiteindelijk gaat het maar net om wie de test het slechtst heeft gemaakt.

Theoretisch kan het wel zo zijn dat mensen overleven zonder op de goede mol te zitten. Dan moet er echter één iemand zijn op wie sws niet gestemd wordt. Dat is in deze serie niet aan de orde, omdat alle overgeblevenen door minstens één persoon (deels) verdacht worden. Het punt is dus dat mensen die Carolien en Paulien al eerder deels verdachten al wel afgevallen zijn daar waar beide dames elkaar geen enkele stem toebedelen. Je zou dus verwachten dat mensen die deels (we weten niet welk deel maar 'een deel zetten op' is meer dan 1 of 2 vragen mogen we aannemen), op één van beiden stemmen een beter kans hebben te overleven dan mensen die dat helemaal niet doen (respectievelijk Paulien en Carolien).
« Laatst bewerkt op: 20-02-2013, 10:34:11 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #351 Gepost op: 20-02-2013, 14:42:26 »
Toen Daniel eruit moest,bleeft ze heel rustig voor zich uitkijken.alsof ze het wist.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #352 Gepost op: 21-02-2013, 08:29:24 »
Volgens mij ben ik hier zowat de enigste die Carolien verdenkt  ::rofl::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #353 Gepost op: 21-02-2013, 09:59:06 »
Toen Daniel eruit moest,bleeft ze heel rustig voor zich uitkijken.alsof ze het wist.

Dat is op zich niet verwonderlijk.
Vlak nadat Daniël de vrijstelling won gaf ze al aan dat ze hoopte dat hij eruit zou vliegen omdat ze dacht dat hij zijn test niet goed zou maken.

Inmiddels hadden Kees (voor wat we horen haar hoofdverdachte), Zarayda (mogelijk haar tweede verdachte maar dat is niet helemaal duidelijk) en Paulien (met wie ze veel informatie gedeeld heeft) al een groen scherm gekregen. Ik denk dat ze op basis daarvan op dat moment haar kansen beter inschatte dan die van Daniël.  :)
« Laatst bewerkt op: 21-02-2013, 11:18:27 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #354 Gepost op: 21-02-2013, 12:18:15 »
Volgens mij ben ik hier zowat de enigste die Carolien verdenkt  ::rofl::

Ik zit ook nog in deze tunnel... bevalt tot nog toe prima....
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #355 Gepost op: 21-02-2013, 12:49:22 »
Art zegt dat Carolien af ging bij opdracht 3 van aflevering 7 "toen ze de heuvel op ging".

Mijns inziens is dat niet dat lange weggetje waar ze open en bloot rent, en makkelijk afgeschoten kan worden. En dus een alibi heeft, pech gehad.

Maar ze is eigenlijk al veel eerder geraakt, toen ze dus dat heuveltje op ging. Ondertussen doet ze alsof ze niet geraakt is, en speelt rustig verder. Kees stinkt daar met open ogen in, en geeft haar de laatste kans om het te halen. Bingo, opdracht mislukt.

Ook vond ik haar reactie toen Art vertelde dat ze allebei toch af waren gegaan veel minder overtuigend. Kees leek er echt ziek van te zijn. Dus of Kees acteert dat heel overtuigend, of hij is er echt ziek van, zoals hij ook verteld in de biecht.

Ik blijf dus ook lekker in de Carolien tunnel zitten.  ::jaja::

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #356 Gepost op: 21-02-2013, 13:59:47 »
Art zegt dat Carolien af ging bij opdracht 3 van aflevering 7 "toen ze de heuvel op ging".

Mijns inziens is dat niet dat lange weggetje waar ze open en bloot rent, en makkelijk afgeschoten kan worden. En dus een alibi heeft, pech gehad.

Maar ze is eigenlijk al veel eerder geraakt, toen ze dus dat heuveltje op ging. Ondertussen doet ze alsof ze niet geraakt is, en speelt rustig verder. Kees stinkt daar met open ogen in, en geeft haar de laatste kans om het te halen. Bingo, opdracht mislukt.

Ook vond ik haar reactie toen Art vertelde dat ze allebei toch af waren gegaan veel minder overtuigend. Kees leek er echt ziek van te zijn. Dus of Kees acteert dat heel overtuigend, of hij is er echt ziek van, zoals hij ook verteld in de biecht.

Ik blijf dus ook lekker in de Carolien tunnel zitten.  ::jaja::
Kees moet wel acteerles gehad hebben als hij de mol is,want hij komt echt fanatiek over als een echte kandidaat.
Carolien is inderdaad wel een raar figuur,alleen ze is heel sluw volgens mij.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #357 Gepost op: 21-02-2013, 23:01:56 »
De mol trekt aan het langste eind.
Jaja carolien.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #358 Gepost op: 21-02-2013, 23:03:36 »
Wat is Carolien toch ook een gewiekste kandidaat hé ::bravo:: Hoe ze Kees in de smiezen houdt, bij de drive in show info voor zichzelf houdt en Zarayda een rad voor ogen draait. Of zij nu wint, verliest dan wel de mol blijkt te zijn (niets is wat het lijkt) vind ik het top dat Carolien in de finale staat!  ::love:: ::boogie::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #359 Gepost op: 21-02-2013, 23:05:58 »
Mooi, jouw avatar Joost. De mol zegt in het filmpje bij de drive in bioscoop dat de mol en Janine goede vrienden zijn geworden... ;)