Auteur Topic: [Verliezend finalist] Carolien Borgers  (gelezen 156966 keer)

Offline sparkmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ok, at this point, you're abusing sarcasm....
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #140 Gepost op: 24-01-2013, 22:13:05 »
Paulien en Zarayda komen bij de kooi van Carolien, zeggen dat ze haar niet kunnen bevrijden want ze hebben de sleutel niet. En wat zegt Carolien: Weet ik!
Hoezo weet zij dat?
Captain, can I have money for a slinky dress?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #141 Gepost op: 24-01-2013, 22:22:54 »
Paulien en Zarayda komen bij de kooi van Carolien, zeggen dat ze haar niet kunnen bevrijden want ze hebben de sleutel niet. En wat zegt Carolien: Weet ik!
Hoezo weet zij dat?

Dat zeiden wij ook meteen tegen elkaar!  ::jaja::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #142 Gepost op: 24-01-2013, 22:36:31 »
Hoe komt Carolien eigenlijk aan die cola en die snickers? Was er tussen de bekendmaking "je gaat iets fysiek zwaars doen" en de daadwerkelijke opdracht nog tijd om die ergens vandaan te halen?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #143 Gepost op: 24-01-2013, 22:45:50 »
Hoe komt Carolien eigenlijk aan die cola en die snickers? Was er tussen de bekendmaking "je gaat iets fysiek zwaars doen" en de daadwerkelijke opdracht nog tijd om die ergens vandaan te halen?

Ik denk dat iedereen wel altijd iets meeneemt om te eten en drinken in hun rugzak. Je weet toch dat het vaak fysieke proeven kunnen zijn.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #144 Gepost op: 24-01-2013, 22:48:05 »
Onmols dingetje van Carolien: Uilgeluiden maken bij de big5-opdracht.  ::vergroot::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #145 Gepost op: 24-01-2013, 22:48:57 »
Ik denk dat iedereen wel altijd iets meeneemt om te eten en drinken in hun rugzak. Je weet toch dat het vaak fysieke proeven kunnen zijn.
Ja, maar snickers? In dat warme klimaat?! Voor je het weet is het chocolademelk met nootjes   :P
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #146 Gepost op: 24-01-2013, 22:51:57 »
Ook lekker.
The British are not impressed.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #147 Gepost op: 24-01-2013, 22:53:18 »
Ja, maar snickers? In dat warme klimaat?! Voor je het weet is het chocolademelk met nootjes   :P

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #148 Gepost op: 24-01-2013, 22:53:38 »
Ja, maar snickers? In dat warme klimaat?! Voor je het weet is het chocolademelk met nootjes   :P
Misschien heeft ze een ander chocalade koekje gegeten. Een waarvan ze het merk noemt tijdens de test. Wanneer ze aangeeft wie zij verdenkt. (Tim Tam)

Ik zocht op Google op Tim Tam en wat vond ik? Dat Tim in het Zweeds (waar Tim het over had bij het dictee) in het Zweedse wordt gespeld als Tam met een rondje boven de a.
Amandla Awethu

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #149 Gepost op: 24-01-2013, 22:59:51 »
Ik denk trouwens dat Carolien samen met Tim op Paulien zat in hun verbondje. Tim zei bij de waterval: "We kunnen de volgende keer voor jouw mol gaan." (of zoiets) Dat betekent dat zij dus samen op Paulien moeten hebben gezeten, want Tim verdacht Paulien namelijk heel erg. Als Tim werkelijk een rood scherm heeft gekregen, betekent dat Paulien niet de mol is.

Offline MrDevinW

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #150 Gepost op: 24-01-2013, 23:02:00 »
Wat de snickers en cola betreft wil ik even naar dit topic linken!
Inderdaad gek dat je snickers meeneemt met dit weer!

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=48588.0

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #151 Gepost op: 25-01-2013, 16:18:35 »
Paulien en Zarayda komen bij de kooi van Carolien, zeggen dat ze haar niet kunnen bevrijden want ze hebben de sleutel niet. En wat zegt Carolien: Weet ik!
Hoezo weet zij dat?

 ::vergroot:: Dit! En Carolien was wel heel erg snel met haar olifantengebaar voor de foto, Paulien was nog niet eens klaar met haar zin, alsof ze hier van tevoren over na had gedacht.

Dat ze uilgeluiden maakt lijkt misschien kandidaats, maar de Mol weet dat Tim's vrijlating op het spel staat en wil daarom zelf zo snel mogelijk gevonden worden. De kans op geld in deze opdracht was sowieso onwaarschijnlijk, dat weet de Mol ook.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #152 Gepost op: 25-01-2013, 16:36:04 »
::vergroot:: Dit! En Carolien was wel heel erg snel met haar olifantengebaar voor de foto, Paulien was nog niet eens klaar met haar zin, alsof ze hier van tevoren over na had gedacht.

Nou je het zegt... Inderdaad opvallend hoe snel zij haar 'slurf'klaar had. Voorkennis?
Ich bin ein Bärliner!

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #153 Gepost op: 25-01-2013, 17:05:44 »
Nou je het zegt... Inderdaad opvallend hoe snel zij haar 'slurf'klaar had. Voorkennis?

Hoezo voorkennis? Als je toch al een tijdje in een kooi staat waarop olifant staat, dan is dat toch niet zo'n rare ingeving. Als ik een olifant zou moeten voorstellen, zou ik ook dit gebaar maken.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #154 Gepost op: 25-01-2013, 17:23:21 »
Hoezo voorkennis? Als je toch al een tijdje in een kooi staat waarop olifant staat, dan is dat toch niet zo'n rare ingeving. Als ik een olifant zou moeten voorstellen, zou ik ook dit gebaar maken.
Nee, tuurlijk, maar ze wist toch niet dat ze op de foto zou gaan?
Ich bin ein Bärliner!

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #155 Gepost op: 25-01-2013, 18:40:24 »
Op http://community.avro.nl/wie_is_de_mol/f/358/t/37839.aspx?PageIndex=16 lees ik "
Geplaatst door vdbier Fri, 25 Jan 2013 11:33

Ze zei 'Tim Tuimel....'
 
Google deze maar eens en je ziet een stripfiguur welke net als een mol onder de grond kruipt"
Amandla Awethu

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #156 Gepost op: 25-01-2013, 19:10:59 »
Op http://community.avro.nl/wie_is_de_mol/f/358/t/37839.aspx?PageIndex=16 lees ik "
Geplaatst door vdbier Fri, 25 Jan 2013 11:33

Ze zei 'Tim Tuimel....'
 
Google deze maar eens en je ziet een stripfiguur welke net als een mol onder de grond kruipt"

 ???

Bedoel je het stukje waar Carolien zegt wie ze verdenkt?
Ze zegt (weliswaar vrij snel achter elkaar): Tim, Daniël.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #157 Gepost op: 25-01-2013, 19:13:05 »
???

Bedoel je het stukje waar Carolien zegt wie ze verdenkt?
Ze zegt (weliswaar vrij snel achter elkaar): Tim, Daniël.

Volgens mij Tim, Tania.

Offline Cactuss

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #158 Gepost op: 25-01-2013, 19:19:50 »
Volgens mij Tim, Tania.
Hoorde ik ook. Al is het wel raar dat ze het zo snel achter elkaar zegt: Timtania. Geknipt en geplakt door de montage?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #159 Gepost op: 25-01-2013, 19:20:43 »
Volgens mij Tim, Tania.
Ohja nu je het zegt klinkt dat er dichter bij in de buurt.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)