Auteur Topic: [Verliezend finalist] Carolien Borgers  (gelezen 156992 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #220 Gepost op: 4-02-2013, 18:21:04 »
Nu ook een aanwijzing richting Daniël. "‎'Ook denk ik juist dat Daniel express er snel uit wilde liggen bij het weerwolvenspel... Hij reageerde anders dan anders, dat viel mij ook gelijk op.' Wat vind jij van deze theorie? Lees op het forum meer theorieën over Daniël." http://community.avro.nl/wie_is_de_mol/f/359/t/37761.aspx?PageIndex=18

En staat die dan niet in het verkeerde topic EmileD?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #221 Gepost op: 4-02-2013, 19:25:01 »
En staat die dan niet in het verkeerde topic EmileD?

 ::jaja::

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #222 Gepost op: 5-02-2013, 00:15:26 »
En staat die dan niet in het verkeerde topic EmileD?
Gaat erom dat een hint over Carolien werd gezien als hét bewijs dat Carolien niet de mol kan zijn. Omdat de programmaleiding een kandidaat niet zo zou profileren. Maar ... berichten over Daniël én Tania bewijzen dat er geen sprake is van profileren! (Zie eerdere berichten!)
Amandla Awethu

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #223 Gepost op: 5-02-2013, 10:56:51 »
Ok Emile. Graag jouw antwoord op de volgende vragen:

1. Waarom verdient Carolien €1000 (effectief €2000) voor de pot terwijl ze het perfecte excuus had om af te gaan zonder dat iemand daar veel achter had gezocht, in de lasergame opdracht?
2. Waarom gaat Carolien onmiddellijk voor 'mol' Paulien, waarbij ze zichzelf vrijwel zeker uitschakelt maar ook één van de mollen in direct gevaar brengt zodat de kans op het geld winnen door de kandidaten aanzienlijk vergroot wordt?
3. Waarom gaat ze onmiddellijk protesteren tegen het openen van de kluis vóórdat ze ook maar gehoord heeft wat de rest van de groep denkt of vindt? Op zijn minst wekt dat achterdocht bij de rest (wat ook te merken is aan de verdenkingen, voor zover we die te horen krijgen althans).
Ze is toch een slimme meid lijkt me dus dan slaat die actie toch nergens op als mol, tenzij ze geheel de molmissie niet begrepen heeft.   ::)

Dit zijn maar een paar van de vragen want ik zou er op basis van afgelopen 5 afleveringen wel meer kunnen stellen.  ;)
« Laatst bewerkt op: 5-02-2013, 10:58:29 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #224 Gepost op: 5-02-2013, 11:23:33 »
Ok Emile. Graag jouw antwoord op de volgende vragen:

1. Waarom verdient Carolien €1000 (effectief €2000) voor de pot terwijl ze het perfecte excuus had om af te gaan zonder dat iemand daar veel achter had gezocht, in de lasergame opdracht?
2. Waarom gaat Carolien onmiddellijk voor 'mol' Paulien, waarbij ze zichzelf vrijwel zeker uitschakelt maar ook één van de mollen in direct gevaar brengt zodat de kans op het geld winnen door de kandidaten aanzienlijk vergroot wordt?
3. Waarom gaat ze onmiddellijk protesteren tegen het openen van de kluis vóórdat ze ook maar gehoord heeft wat de rest van de groep denkt of vindt? Op zijn minst wekt dat achterdocht bij de rest (wat ook te merken is aan de verdenkingen, voor zover we die te horen krijgen althans).
Ze is toch een slimme meid lijkt me dus dan slaat die actie toch nergens op als mol, tenzij ze geheel de molmissie niet begrepen heeft.   ::)

Dit zijn maar een paar van de vragen want ik zou er op basis van afgelopen 5 afleveringen wel meer kunnen stellen.  ;)
1. Vertrouwen wekken? Bondgenootjes maken? Weten dat je later veel geld laat liggen? Tijdens de dropping was ze wel op tijd maar bracht niets in.
2. Ze benadrukt de non-verbale communicatie van anderen. Toont hoe betrouwbaar ze is. Hoe ze het in latere rondes gedaan zou hebben, is niet bekend.
3. Misschien oprechte angst voor een negatiefbedrag? Protest tegen kopen van extra steentjes is wel een tyische molstreek.

Er zijn nog genoeg andere aanwijzingen te noemen. 't Is maar net vanuit welke (tunnel)visie je het bekijkt.
Amandla Awethu

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #225 Gepost op: 5-02-2013, 11:43:48 »
1. Vertrouwen wekken? Bondgenootjes maken? Weten dat je later veel geld laat liggen? Tijdens de dropping was ze wel op tijd maar bracht niets in.
Vertrouwen wekken a €2000?   :D Kostbaar vertrouwen dan voor een mol temeer daar ze het kennelijk weggooit in haar overige gedrag omdat ze ondanks alles totaal niet vertrouwd wordt binnen de groep..  ::ohno:: Sterker nog haar hele gedrag lijkt eerder wantrouwen te hebben gewekt binnen de groep terwijl ze voor zover we kunnen zien nergens effectief aan het mollen is geweest.  ???
Citaat
2. Ze benadrukt de non-verbale communicatie van anderen. Toont hoe betrouwbaar ze is. Hoe ze het in latere rondes gedaan zou hebben, is niet bekend.
Ok dus het is beter meteen jezelf en één van de twee mollen effectief buiten spel te zetten - met welk doel precies, 'non-verbale communicatie van anderen' te benadrukken? Wat heeft dit voor de mol voor zin als er €1500 in de kas komt? Achteraf verklaart ze: Ja maar ik vond de non-verbale communicatie in de groep belangrijker dan de €1500 die erbij kwam?  ;D
Hoe ze het in latere rondes gedaan zou hebben is niet van toepassing omdat ze zichzelf dus al meteen uitschakelde door deze zet..  ;)
Citaat
3. Misschien oprechte angst voor een negatiefbedrag? Protest tegen kopen van extra steentjes is wel een tyische molstreek.
Protesteren tegen steentjes kopen is niet typisch mollengedrag juist. Het punt is dat de groep bereid moet zijn met je mee te gaan. Je kunt de mol niet als enkeling opererend buiten de groep zien, zeker niet in dit soort situaties. Daarom is de keuze van Carolien hier wat mij betreft juist een indicatie dat ze níet de mol is. Ze wekt alleen maar argwaan en bewerkstelligt niks om daadwerkelijk de kluis niet geopend te krijgen.
Citaat
Er zijn nog genoeg andere aanwijzingen te noemen. 't Is maar net vanuit welke (tunnel)visie je het bekijkt.
Ik hoor ze graag van je al denk ik niet dat ik erdoor overtuigd zal raken eerlijk gezegd, ongeacht tunnelvisies. Helaas snijden ze wat mij betreft tot dusverre geen hout.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #226 Gepost op: 5-02-2013, 11:46:38 »
Vertrouwen wekken a €2000?   :D Kostbaar vertrouwen dan voor een mol temeer daar ze het kennelijk weggooit in haar overige gedrag omdat ze ondanks alles totaal niet vertrouwd wordt binnen de groep..  ::ohno:: Sterker nog haar hele gedrag lijkt eerder wantrouwen te hebben gewekt binnen de groep terwijl ze voor zover we kunnen zien nergens effectief aan het mollen is geweest.  ???Ok dus het is beter meteen jezelf en één van de twee mollen effectief buiten spel te zetten - met welk doel precies, 'non-verbale communicatie van anderen' te benadrukken? Wat heeft dit voor de mol voor zin als er €1500 in de kas komt? Achteraf verklaart ze: Ja maar ik vond de non-verbale communicatie in de groep belangrijker dan de €1500 die erbij kwam?  ;D
Hoe ze het in latere rondes gedaan zou hebben is niet van toepassing omdat ze zichzelf dus al meteen uitschakelde door deze zet..  ;)Protesteren tegen steentjes kopen is niet typisch mollengedrag juist. Het punt is dat de groep bereid moet zijn met je mee te gaan. Je kunt de mol niet als enkeling opererend buiten de groep zien, zeker niet in dit soort situaties. Daarom is de keuze van Carolien hier wat mij betreft juist een indicatie dat ze níet de mol is. Ze wekt alleen maar argwaan en bewerkstelligt niks om daadwerkelijk de kluis niet geopend te krijgen.Ik hoor ze graag van je al denk ik niet dat ik erdoor overtuigd zal raken eerlijk gezegd, ongeacht tunnelvisies. Helaas snijden ze wat mij betreft tot dusverre geen hout.
In mijn ogen snijden die ideeën van jou geen hout.
Amandla Awethu

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #227 Gepost op: 5-02-2013, 11:55:08 »
Ik ben het anders wel met Supernova eens. Ze heeft geen goede mollenacties en de dingen die ze doet om zich verdacht te maken hebben geen voordeel voor de Mol. Ze doet precies wat een kandidaat doet die probeert de Mol te spelen. Zie etentje Karel en Angela in serie 10, iedereen gaat heel gek lopen doen om maar de Mol te lijken, alleen de Mol zelf doet normaal.
The British are not impressed.

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #228 Gepost op: 5-02-2013, 11:56:33 »
Ok Emile. Graag jouw antwoord op de volgende vragen:

1. Waarom verdient Carolien €1000 (effectief €2000) voor de pot terwijl ze het perfecte excuus had om af te gaan zonder dat iemand daar veel achter had gezocht, in de lasergame opdracht?
2. Waarom gaat Carolien onmiddellijk voor 'mol' Paulien, waarbij ze zichzelf vrijwel zeker uitschakelt maar ook één van de mollen in direct gevaar brengt zodat de kans op het geld winnen door de kandidaten aanzienlijk vergroot wordt?
3. Waarom gaat ze onmiddellijk protesteren tegen het openen van de kluis vóórdat ze ook maar gehoord heeft wat de rest van de groep denkt of vindt? Op zijn minst wekt dat achterdocht bij de rest (wat ook te merken is aan de verdenkingen, voor zover we die te horen krijgen althans).
Ze is toch een slimme meid lijkt me dus dan slaat die actie toch nergens op als mol, tenzij ze geheel de molmissie niet begrepen heeft.   ::)

Dit zijn maar een paar van de vragen want ik zou er op basis van afgelopen 5 afleveringen wel meer kunnen stellen.  ;)

Allemaal omdat ze weet dat de pot in aflevering 6 toch leeg gaat.. het geld is namelijk weg ! :)
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #229 Gepost op: 5-02-2013, 11:59:35 »
Allemaal omdat ze weet dat de pot in aflevering 6 toch leeg gaat.. het geld is namelijk weg ! :)

Wat heb je daar nou aan? Dan had ze in 5 afleveringen toch totaal niet hoeven mollen, dus die kleine acties zoals hierboven beschreven slaan dan nergens op. De pot gaat toch leeg, ze had gewoon vakantie kunnen vieren!

Ik krijg bij Carolien hetzelfde gevoel als toentertijd bij Dunya. Vooral verdacht omdat ze wat op de achtergrond is, maar verder geen duidelijk bewijs.
No Milk today???

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #230 Gepost op: 5-02-2013, 12:02:48 »
Allemaal omdat ze weet dat de pot in aflevering 6 toch leeg gaat.. het geld is namelijk weg ! :)
Dat is altijd het slechtste excuus. En oneerlijk tegenover de kandidaten die al afgevallen zijn. De Mol heeft niks gedaan, dus hoe hadden zij ooit kunnen weten wie het is?
The British are not impressed.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #231 Gepost op: 5-02-2013, 12:05:59 »
Allemaal omdat ze weet dat de pot in aflevering 6 toch leeg gaat.. het geld is namelijk weg ! :)

En dat laten ze dan al in de preview zien volgens jou?  ;D
Pot komt wel weer terug. Ofwel een Sebastiaantje (fake-mole gebeuren) ofwel de mol die het wel weer terugplaatst lijkt me zo. (Vermoedelijk een fake-mole iets denk ik toch).

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er weer een 'pot leegtrekken' gebeuren plaatsvindt.
Veel te snel na vorig jaar dat verliest sws zijn glans en shock effect.

Los daarvan vind ik dit in afl 6 een onacceptabel iets als men dat zou overwegen. Ik ben al geen voorstander van dit soort opdrachten maar verder dan afl 3 of 4 moet dat zeker niet gaan anders kijk je gewoon naar volstrekte onzin en heb je nooit de kans de mol te vinden....
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #232 Gepost op: 5-02-2013, 14:29:16 »

Dit zijn maar een paar van de vragen want ik zou er op basis van afgelopen 5 afleveringen wel meer kunnen stellen.  ;)

Supernova, ondanks dat ik deze week in de poll toch maar weer op Carolien heb gestemd, ben ik het terdege met je eens. Het zijn terechte punten en dit zijn niet bepaald akties die je van een Mol verwacht. Opgeteld wordt het ondertussen wat veel.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #233 Gepost op: 5-02-2013, 15:42:28 »
Deze is wel grappig van Carolien:

http://www.youtube.com/watch?v=sKa90qrOHl0
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #234 Gepost op: 5-02-2013, 16:43:28 »
Deze is wel grappig van Carolien:

http://www.youtube.com/watch?v=sKa90qrOHl0
Haar nieuwste show "Happy end" is ook heel erg grappig! Zoals ze van die middelbare scholieren in de zeik neemt. (Schoolreis naar Auschwitz)
Amandla Awethu

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #235 Gepost op: 5-02-2013, 18:57:46 »
In mijn ogen snijden die ideeën van jou geen hout.
Maar als Carolien de mol is, waarom ligt Tim er dan uit (die op Carolien heeft gestemd)?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #236 Gepost op: 5-02-2013, 23:22:30 »
Maar als Carolien de mol is, waarom ligt Tim er dan uit (die op Carolien heeft gestemd)?
1. Of hij dat werkelijk heeft gedaan weten we niet. 2. Anderen kunnen ook op Carolien gestemd hebben, en de test beter hebben gemaakt.
Amandla Awethu

Offline MoleShowdown

  • Forumlid
  • Pilipinas
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #237 Gepost op: 6-02-2013, 01:15:19 »
1. Of hij dat werkelijk heeft gedaan weten we niet. 2. Anderen kunnen ook op Carolien gestemd hebben, en de test beter hebben gemaakt.

Ja en Tania, die in elke biecht 100x de naam Tim noemt heeft zeker ook op Carolien gestemd??? (Volgens mij hebben de twee nog niet eens met elkaar gesproken deze serie....).  ;D

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #238 Gepost op: 6-02-2013, 09:00:59 »
Ja en Tania, die in elke biecht 100x de naam Tim noemt heeft zeker ook op Carolien gestemd??? (Volgens mij hebben de twee nog niet eens met elkaar gesproken deze serie....).  ;D
In theorie is dat mogelijk. Je kunt niet met elkaar praten omdat je de ander niet vertrouwt. Alleen de snelheid van de test (wat Tania als reden aangeeft om nog in het programma te zitten) telt niet. Als je de test heel snel maakt maar meer fouten maakt dan iemand die de test langzaam maakt, dan ga je er wel uit.
Amandla Awethu

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #239 Gepost op: 6-02-2013, 09:35:16 »
Na donderdag is de tunnel Carolien gesloten... ::zwaai::
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie