Auteur Topic: [Verliezend finalist] Carolien Borgers  (gelezen 156901 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #420 Gepost op: 23-02-2013, 16:46:25 »
Mooi verhaal LongTall maar geen antwoord op de vraag.   ;)

Dit is natuurlijk het Carolien topic maar je sneed het zelf aan dus vraag ik je nogmaals, wat zijn je harde redenen om Kees níet te verdenken behalve het feit dat je niet gelooft in die hint (want dat stadium zijn we nu toch wel al enkele weken gepasseerd lijkt me?)  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #421 Gepost op: 23-02-2013, 17:01:15 »
Mooi verhaal LongTall maar geen antwoord op de vraag.   ;)

Dit is natuurlijk het Carolien topic maar je sneed het zelf aan dus vraag ik je nogmaals, wat zijn je harde redenen om Kees níet te verdenken behalve het feit dat je niet gelooft in die hint (want dat stadium zijn we nu toch wel al enkele weken gepasseerd lijkt me?)  :)

Volgens mij is dat heel duidelijk: Kees heeft op diverse momenten volkomen onnodig geld binnengehaald en weinig echte molacties (in beeld) laten zien ondanks hij een aantal malen een sleutelrol had.
Ik heb dus weinig harde redenen om hem wel te verdenken.

Ik denk dat velen hier zich hebben laten verblinden door de priesterhint. Als je het Kees-topic leest wordt daar (net als hier over Carolien) de ene na de andere actie goed gepraat. Prima toch, ieder zijn eigen tunnel.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #422 Gepost op: 23-02-2013, 17:07:56 »
Volgens mij is dat heel duidelijk: Kees heeft op diverse momenten volkomen onnodig geld binnengehaald en weinig echte molacties (in beeld) laten zien ondanks hij een aantal malen een sleutelrol had.
Ik heb dus weinig harde redenen om hem wel te verdenken.

Ik denk dat velen hier zich hebben laten verblinden door de priesterhint. Als je het Kees-topic leest wordt daar (net als hier over Carolien) de ene na de andere actie goed gepraat. Prima toch, ieder zijn eigen tunnel.
Die molacties laten ze ook meestal pas in de laatste aflevering zien ::ok::

Daarnaast kun je dan ook weer hetzelfde van Carolien zeggen, zij heeft ook volkomen onnodig geld binnengehaald. Bij Kees vind ik het meeste geld wat hij heeft binnengehaald helemaal niet zo onnodig. Ik ben trouwens zeker niet "verblind door de priesterhint", ik begon Kees ook al te verdenken voor ik die hele priesterhint las, en wat me pas echt heeft overgehaald was hoe hij het weerwolvenspel heeft gespeeld.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #423 Gepost op: 23-02-2013, 17:35:19 »
Ondanks alles blijf ik erbij dat carolien de mol is.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #424 Gepost op: 23-02-2013, 17:39:57 »
Ondanks alles blijf ik erbij dat carolien de mol is.

Stand by your Mole! ::ok::

(Als ik dat had gedaan had ik nu nog Paulien verdacht, want zij was mijn Mol na aflevering 1.)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #425 Gepost op: 23-02-2013, 17:47:41 »
Stand by your Mole! ::ok::

(Als ik dat had gedaan had ik nu nog Paulien verdacht, want zij was mijn Mol na aflevering 1.)
En wat als paulien dan uiteindelijk de mol blijkt te zijn? zal je dan niet denken "Damn,had ik maar in die tunnel gebleven" ?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #426 Gepost op: 23-02-2013, 17:51:10 »
En wat als paulien dan uiteindelijk de mol blijkt te zijn? zal je dan niet denken "Damn,had ik maar in die tunnel gebleven" ?

Misschien wel, maar ik denk het niet, want ik dacht na aflevering 2 goede redenen te hebben om Pauliens "tunnel" te verlaten en die van Kees in te stappen. De eerste series die ik keek bleef ik wel altijd vasthouden aan wie ik in eerste instantie gekozen had, wat er ook gebeurde, en dat leverde me nooit de goede Mol op. Wel heel veel plezier trouwens door volledig verrast te worden in de finale. En plezier is natuurlijk het belangrijkste! ::bravo::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #427 Gepost op: 23-02-2013, 18:17:34 »
En wat als paulien dan uiteindelijk de mol blijkt te zijn? zal je dan niet denken "Damn,had ik maar in die tunnel gebleven" ?

Nee bij Paulien zeker niet.  ::ok::
Ik ben dan zeer benieuwd wat ik gemist heb, en ik heb ook zeker geen 'hard feelings' hoewel ik wel benieuwd ben naar haar molverhaal alvorens een echt oordeel te hebben. :)

Maar eerlijk gezegd denk ik toch echt dat het K. is.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #428 Gepost op: 23-02-2013, 18:30:08 »



Maar eerlijk gezegd denk ik toch echt dat het K. is.
C. it is........

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #429 Gepost op: 23-02-2013, 18:37:10 »
C is the mol  ::tandpastasmiley::

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #430 Gepost op: 23-02-2013, 18:51:55 »
Tsja... eigenlijk heeft niemand het overtuigend over Molacties, omdat steeds weer blijkt dat die er nagenoeg niet zijn.

Het komt er dus op neer kandidatenacties te wantrouwen.
Helaas geldt voor alle overgeblevenen ,dat er dan toch ook weinig hard te maken valt.
Ook alle hints zijn twijfelachtig.
Ik kan daar mee leven....mooie plaatjes en leuke spellen genoeg.

Maar wat mij toch wel steekt: De sumiere uitleg in de laatste afl.
Zeker vorig jaar zeer onbevredigend.
Dus reken niet te veel op afl 10 voor verrassende molacties
 
Hoop zo dat de productie dit jaar beseft ,dat zij meer uitleg verschuldigd is.
Ik ben nu al weer bang voor een koude douche.
Jullie ook ?
Of ben ik te negatief ??

In dat geval.
Sorry Molloten

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #431 Gepost op: 23-02-2013, 19:00:15 »
Zeker vorig jaar zeer onbevredigend.
Dus reken niet te veel op afl 10 voor verrassende molacties

Nou ja, er zijn wat mij betreft dit jaar toch zeker wat vraagtekens omtrent wat er nu precies gebeurd is in bepaalde afleveringen..
Afl 2: veld-jacht opdracht: geld verdwenen?!
Afl 4: Veel geld te verdienen maar waar en hoe dan precies?
Afl 7: Blijkt dat er in totaal 7 kokers waren maar we weten niet waar de zevende koker was en wie er dan drie geopend zou hebben?

Misschien valt afl 10 tegen maar tot ik hem gezien heb ga ik niet vooruitlopen op de zaken iig.  ;)
Er is iig genoeg waar ik graag nog een antwoord op wil hebben naast de vraag 'wie is de mol' en wat denken alle kandidaten nu etc.  ;D

Citaat
Of ben ik te negatief ??

Vorig jaar was qua laatste aflevering wel erg schamel ja, en hij was voorgaande jaren ook niet zo bijzonder. Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor het eerst in jaren écht benieuwd ben naar die laatste aflevering voor wat betreft er nou écht gebeurd is. Uiteraard ben je altijd wel benieuwd naar de mol en de reacties, maar dit jaar voel ik me wel extra geprikkeld wat dat betreft.. of het ook aan de verwachtingen voldoet is altijd weer een tweede maar hoop doet leven.  ::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #432 Gepost op: 23-02-2013, 19:01:29 »
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #433 Gepost op: 23-02-2013, 19:04:25 »
Case ???   :-X
Tja, dat weten we dus nog niet. Wat dat betreft echt leuk dat we nu met de drie mogelijke C's in de finale zitten. :D Anders was het nu denk ik wel echt overduidelijk geweest.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #434 Gepost op: 23-02-2013, 19:08:25 »

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #435 Gepost op: 23-02-2013, 19:13:56 »
Nou ja, er zijn wat mij betreft dit jaar toch zeker wat vraagtekens omtrent wat er nu precies gebeurd is in bepaalde afleveringen..
Afl 2: veld-jacht opdracht: geld verdwenen?!
Afl 4: Veel geld te verdienen maar waar en hoe dan precies?
Afl 7: Blijkt dat er in totaal 7 kokers waren maar we weten niet waar de zevende koker was en wie er dan drie geopend zou hebben?



Drie mooie punten Supernova.
Zijn er meer issues, die absoluut uitleg behoeven in afl 10 ?
Of past dit niet meer in dit topic ?
Waar dan ?/// Ik vind het een leuk thema.
Kijken of het klopt in afl .10
« Laatst bewerkt op: 23-02-2013, 19:15:27 door Molle Pietje »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #436 Gepost op: 23-02-2013, 19:19:50 »
Dat ligt er eigenlijk een beetje aan wie de mol is, elke kandidaat heeft rare dingen gedaan die op meerdere manieren uitgelegd kunnen worden.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #437 Gepost op: 23-02-2013, 19:31:01 »
Nou ja, er zijn wat mij betreft dit jaar toch zeker wat vraagtekens omtrent wat er nu precies gebeurd is in bepaalde afleveringen..
Afl 2: veld-jacht opdracht: geld verdwenen?!
Afl 4: Veel geld te verdienen maar waar en hoe dan precies?
Afl 7: Blijkt dat er in totaal 7 kokers waren maar we weten niet waar de zevende koker was en wie er dan drie geopend zou hebben?

Misschien valt afl 10 tegen maar tot ik hem gezien heb ga ik niet vooruitlopen op de zaken iig.  ;)
Er is iig genoeg waar ik graag nog een antwoord op wil hebben naast de vraag 'wie is de mol' en wat denken alle kandidaten nu etc.  ;D

Vorig jaar was qua laatste aflevering wel erg schamel ja, en hij was voorgaande jaren ook niet zo bijzonder. Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor het eerst in jaren écht benieuwd ben naar die laatste aflevering voor wat betreft er nou écht gebeurd is. Uiteraard ben je altijd wel benieuwd naar de mol en de reacties, maar dit jaar voel ik me wel extra geprikkeld wat dat betreft.. of het ook aan de verwachtingen voldoet is altijd weer een tweede maar hoop doet leven.  ::tandpastasmiley::

Helemaal mee eens. Dit jaar echt benieuwd naar de uitleg van een aantal dingen.
Het lijkt wel of we steeds minder uitleg krijgen over de opdrachten.

Even ter aanvulling: Voor de executie van aflevering 5 heeft Art het zelfs over 10 kokers. Ben benieuwd hoe en waar die dan te vinden waren. En lag er in de winkel echt maar één koker? Alleen om de opdracht duidelijker te maken?
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #438 Gepost op: 23-02-2013, 19:46:25 »
Anne- Marie had vorig jaar twee molacties meen ik.
Krijtje weggooien en pijl in hooibaal claimen.( waarmee ze waarschijnlijk ook nog Hadewych de overwinning schonk ).
Ik bedoel maar.

Dit jaar hoop ik echt op meer uitleg.
Daar waar geld te verdienen was sowieso !! (zie inbreng Supernova)
Maar of de mol er iets mee van doen had ? Kweenie.
Afwachten maar.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #439 Gepost op: 23-02-2013, 19:49:19 »
Anne- Marie had vorig jaar twee molacties meen ik.
Krijtje weggooien en pijl in hooibaal claimen.( waarmee ze waarschijnlijk ook nog Hadewych de overwinning schonk ).
Ik bedoel maar.

Ze had er wel meer hoor: link. Veel ervan werden helaas niet in de uitzending behandeld (de herhaling van het ontknopingsstuk duurde gewoon te lang) maar op de officiële website gezet.