Auteur Topic: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart  (gelezen 122187 keer)

Offline SanderMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2013, 11:31:41 »
kwam nog iets intresants tijdens de executie namelijk '82 kan slaan op 1982 de geboorte datum van de mol dan is het zarayda of kees

Offline _Mol_

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2013, 12:55:01 »
Fotootje mislukte aantal keer,
hier nog een.

Best verdacht moet ik zeggen.

Offline _Mol_

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #22 Gepost op: 4-01-2013, 12:55:41 »
En vanaf links is dan nog -DA.

Offline Erphon

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #23 Gepost op: 4-01-2013, 13:18:12 »
Ben meer fan van video over foto (context e.d.) dus bij deze de video van '82:

En Zarayda met het Mol-logo:

En Zarayda met Q&A (ietwat vergezocht):
« Laatst bewerkt op: 4-01-2013, 13:55:43 door Erphon »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #24 Gepost op: 4-01-2013, 13:22:06 »
Ik vind de '82 hint te opvallend.. En het verwijst naar 2 kandidaten.. Waardoor ik het gelijk een zwakke hint vind.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #25 Gepost op: 4-01-2013, 13:32:24 »
Ik vind de '82 hint te opvallend.. En het verwijst naar 2 kandidaten.. Waardoor ik het gelijk een zwakke hint vind.

Eens.
Is er in het jaar 1982 niet iets gebeurd in Zuid-Afrika waardoor mensen dat jaar bijzonder o.i.d vinden?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #26 Gepost op: 4-01-2013, 15:27:17 »
1 juli 1982, Rellen bij goudmijnen, Minstens zeven mensen gedood door politie. 2000 mijnwerkers ontslagen.
The British are not impressed.

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #27 Gepost op: 4-01-2013, 15:29:57 »
Na de eerste aflevering vind ik haar niet bepaald verdacht, ze is erg aanwezig, maar ik denk dat dat is omdat ze er echt zit om te winnen en niet om de boel te saboteren. Geen mol voor mij dus, ik denk overigens wel dat ze ver kan komen, finale-kwaliteiten!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #28 Gepost op: 4-01-2013, 17:52:21 »
Ik vind de '82 hint te opvallend.. En het verwijst naar 2 kandidaten.. Waardoor ik het gelijk een zwakke hint vind.
net als de hint van 2 jaar geleden 'het jaar van de geit' was het? Die sloeg op zowel Patrick als Miryanna. Dat was toch ook een hint? ( of heb ik weet niet goed opgelet? ::schaam::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #29 Gepost op: 4-01-2013, 17:54:02 »
net als de hint van 2 jaar geleden 'het jaar van de geit' was het? Die sloeg op zowel Patrick als Miryanna. Dat was toch ook een hint? ( of heb ik weet niet goed opgelet? ::schaam::)

Dat was een hint ja. Ik vond dat zo irritant omdat ik het idee had dat ze die hint er gewoon achteraf in hadden gestopt. En het sloeg nergens op omdat hij ook op Miryanna kon slaan. Maar goed.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #30 Gepost op: 4-01-2013, 18:40:32 »
net als de hint van 2 jaar geleden 'het jaar van de geit' was het? Die sloeg op zowel Patrick als Miryanna. Dat was toch ook een hint? ( of heb ik weet niet goed opgelet? ::schaam::)

Klopt. En in 2009 was er ook zoiets: bij een goede oplossing van de reuzenradopdracht zou Jon buiten staan. Dat zou dan een hint naar Jon als Mol moeten zijn. Maar bij een andere, ook goede oplossing zou Rick buiten staan.

Offline Maarten.b

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #31 Gepost op: 4-01-2013, 20:42:48 »
Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
Detective?

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #32 Gepost op: 4-01-2013, 21:24:42 »
Dus zou dit cijfer ook best ook een hint kunnen zijn,ook al slaat hij op 2 personen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #33 Gepost op: 4-01-2013, 22:19:13 »
Dus zou dit cijfer ook best ook een hint kunnen zijn,ook al slaat hij op 2 personen.
Inderdaad, dat probeerde ik duidelijk te maken ::trots::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #34 Gepost op: 5-01-2013, 02:12:42 »
Uit het Tania topic:
Wat ik nog steeds niet helemaal snap is dat wanneer Zarayda aan Joep vraagt waarom hij zijn telefoon nog heeft, omdat ze die moesten inleveren, Tania heel verbaast regeert met: HUH, wanneer dan? En zelfs daarna, het is niet te horen maar ik maak er dit van met mijn lipleeskunsten ( :P ): Ik heb mijn telefoon nog!
Dus blijkbaar hoefde niemand zijn telefoon in te leveren. Waarom denkt Zarayda dan dat het wel zo is?

Ze heeft dit misschien gezien in oudere seizoenen en heeft voor alle gemak maar helemaal geen telefoon meegenomen (roaming is daar toch veel te duur).

Of ze is de Mol en ze denkt dat de anderen hem wel in moesten leveren, maar zij uiteraard niet. Dan reageert ze nog vreemd, want ze moet dan weten dat er op dat moment een telefoon af zou gaan. Waarom dan verbaasd? Of ze merkte dat niemand de telefoon opmerkte, en dus dat zij er op moest wijzen. En dat ze even niks beters wist te verzinnen dan dit. Mja, ikzelf zou er dan voor gekozen hebben om gewoon te roepen, "hee gast, je telefoon gaat."

En daarnaast, iedereen die het programma kent, weet dat er op onverwachte momenten telefoons kunnen afgaan, dus dan kan je beredeneren dat draaiende camera+onverwachte telefoon=opdracht.
The British are not impressed.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #35 Gepost op: 5-01-2013, 10:16:23 »
Hm, dat klopt ja. Maar dan is het raar van Zarayda, maar het maakt haar wel minder verdacht. Als Mol ga je toch niet zo je mond voorbij praten?

Het is gewoon een raar moment
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Maarten.b

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #36 Gepost op: 5-01-2013, 12:39:38 »
Detective?

nu met werkend filmpje!

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #37 Gepost op: 5-01-2013, 13:22:32 »

nu met werkend filmpje!


Dit filmpje bevestigt mijn idee dat ze echt niet de Mol is... Ze komt mij echt meer over als kandidaat, ben benieuwd naar de volgende afleveringen hoe ze zich gaat voortdoen, maar op dit moment echt geen Mol voor mij, wel finaleplek  ::jaja::

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #38 Gepost op: 5-01-2013, 13:25:46 »
gho ik vond dat ze nep reageerde toen Kees zei dat hij Zarayda nog niet echt had gesproken en ze vroeg of hij haar vertrouwde
#teamamaimiljaarde

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #39 Gepost op: 5-01-2013, 13:36:14 »
Zarayda is een beetje moeilijk te peilen type, maar ik denk dat ze er nog wel een paar afleveringen in blijft.
Tell me what your telescope says