Auteur Topic: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart  (gelezen 122207 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #80 Gepost op: 18-01-2013, 02:50:19 »
Ivm een eventuele "ogen"-theorie:
"Dat je dit met je blote ogen mag aanschouwen"...
@18.48
Omnia vincit amor

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #81 Gepost op: 18-01-2013, 11:53:03 »
Zarayda kan voor mij onmogelijk de mol zijn. Wat nou als aan iedereen in aflevering 1 een vrijstelling werd gegund (of met geluk kreeg) behalve Zarayda ? Dan had Zarayda een rood scherm moeten krijgen. En aangezien de mol nooit uit het spel gaat kan dat niet. Uit afl. 3 kan je ook al opmaken dat ze hoogtevrees heeft op 11 meter hoogte, laat staan bungeejumpen. Als iedereen een vrijstelling had gehad en de vrijstelling lag in het doosje "springt wel" dan had Zarayda dat doorgekregen moeten hebben door een oortje en toch echt moeten springen. De kans was klein dat dat zou gebeuren, maar alles kan ? Volgensmij zouden de makers dat risico niet nemen.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #82 Gepost op: 18-01-2013, 16:12:06 »
Zayrada is een echte kandidaat in haar hele doen en laten.Bijv. zoals ze baalde van dat dictee (ik zei het toch, ik zei het toch de middelste en ook baalde ze dat de dieren die ze zagen niet in hun enveloppen zaten etc) En ze is grappig. In haar biechten had ze veel leuke uitspraken:
-'Kees is mijn homobroer van een andere moeder'.
-'Er onstond een soort mini-Vietnam op de boot'.
-'Carolien heeft vier jokers en kan gewoon moonwalkend met een drankje en een sigaar de executie binnenwandelen'. ::rofl::

Volgens mij moet een mol ook wel wat meer durven dan zij om meer invloed op het spel te kunnen hebben..

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #83 Gepost op: 18-01-2013, 16:42:51 »
Beste Zarayda, een erg leuke kandidaat. Zo denkt het hele forum er waarschijnlijk over; je bent pas terug te vinden op de laatste pagina, nog onder Ewout! Maar hoeveel geld heb je nou eigenlijk binnengebracht??

Zarayda heeft nog niks binnengebracht, behalve de mogelijke inhoud van de 2 kokers samen met Tania en Daniel.

Toch geloof ik niet dat Zarayda 'Soundos' Groenhart de mol kan zijn. Ze valt overduidelijk zichtbaar met wijd opengesperde mond van de ene verbazing in de andere. Dat is erg vreemd voor een mol met voorkennis. En dat ze dat elke keer acteert geloof ik niet.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #84 Gepost op: 19-01-2013, 03:41:02 »


Ik vind Zarayda helemaal geweldig, als kandidaat!  ::oink::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #85 Gepost op: 19-01-2013, 03:45:07 »
Zo in het dagboek van de mol en weer Goedemorgen van Art (2x zelfs). Zarayda Groenhart. (hint bedacht door Pac-Mol)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #86 Gepost op: 19-01-2013, 12:03:52 »
Ze heeft nog helemaal geen geld in de pot gebracht, maar allus wat ze doet buiten het geen geld verdienen komt zo kandidaatachtig over dat ze gewoon de mol niet kán zijn.
Of ze is de beste actrice ooit  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #87 Gepost op: 19-01-2013, 16:41:15 »

Ik vind Zarayda helemaal geweldig, als kandidaat!  ::oink::
Dit ja, geweldige persoonlijkheid ::jaja::. Maar zeker niet de mol.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #88 Gepost op: 20-01-2013, 14:49:54 »
In de Moltalk werd gezegd dat de Mol zich vast nog stil houdt en van Zarayda horen we inderdaad verrekte weinig.

Zo is het maar net  ::ok::

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #89 Gepost op: 24-01-2013, 23:11:18 »
Het zou ge-wel-dig zijn indien Zarayda de mol is. Hup Tim vrijlaten, hup kokers open, En dan haar vacht. Mollenvacht bedoelt ze zeker! Ze heeft ook nog eens geen stuiver bijgedragen aan de pot tot nu toe en niemand verdenkt haar. In de serie niet en op internet nauwlijks. In de spiegelbeeld aflevering maakte ze een W in de biecht en vanavond maakte ze een O met haar handen. Oh het zou weer eens zo ouderwets mooi kunnen zijn ... 

Maar ik ben bang dat Edo in de Moltalk gelijk heeft als hij zegt dat ze dit niet kàn acteren.

Zolang ze er nog in zit blijf ik stiekem hopen op een wonder.  :) Ik hoop dat ze er nog lang inblijft.

Heb een beetje hetzelfde gevoel, zeker toen ze gewoon Tim vrijliet, dat vond ik echt wel raar. En een mol wil zoveel mogelijk kandidaten in het spel, dan zijn er meer verdachten en ze heeft ook nog niet echt veel geld binnengebracht. Ja, ik verdenk haar steeds meer, maar het lijkt zo onmogelijk  :P Als ze het is, zou dat inderdaad fantastisch zijn!

Offline stijn-h

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #90 Gepost op: 24-01-2013, 23:11:53 »
Niet dat ik Zarayda echt verdenk, maar ze had deze aflevering wel een opvallende opmerking bij het openmaken van de kokers:
'Zullen we even kijken wat er in zit, voordat het donker word'
Als het donker is zullen de foto's die er in zitten namelijk niet overbelicht worden.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #91 Gepost op: 24-01-2013, 23:15:23 »
En dan natuurlijk nog die opmerking over haar (mollen)vacht!

Ik blijf haar heel sterk verdenken, wat ik wel jammer vind is dat mocht zij de Mol zijn dat het dan wel een hele bange Mol is, die niet durft te springen, of te bungeejumpen en als een angsthaas hand in hand met Paulien blijft lopen zelfs als ze weet dat ze niet de echte big 5 hoeft te spotten, dat vind ik geen leuke mol eigenschap, angst, of nog erger, gespeelde angst.

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #92 Gepost op: 24-01-2013, 23:18:01 »
Ik blijf haar heel sterk verdenken, wat ik wel jammer vind is dat mocht zij de Mol zijn dat het dan wel een hele bange Mol is, die niet durft te springen, of te bungeejumpen en als een angsthaas hand in hand met Paulien blijft lopen zelfs als ze weet dat ze niet de echte big 5 hoeft te spotten, dat vind ik geen leuke mol eigenschap, angst, of nog erger, gespeelde angst.

 ::rofl:: Haha, ja daar moet ik je gelijk geven. Ik moet namelijk altijd lachen met hoe angstig ze is, maar als ze de mol blijkt te zijn is dat inderdaad wel een domper.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #93 Gepost op: 24-01-2013, 23:33:03 »
Ik snap wat je bedoelt.

Zeer waarschijnlijk is het gewoon een flapuit en een bangerik, haha, maar als ik moest kiezen... Ik heb liever een zogenaamd bange mol die niet van een cliff springt dan een mol die cruciale luikjes opent, op tijd in de kerk aankomt en enveloppen met geld uit een veld binnenhaalt  :P

Helemaal mee eens, eigenlijk zou ik als ik mocht kiezen Paulien de leukste en meest verrassende Mol ooit vinden!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #94 Gepost op: 24-01-2013, 23:34:25 »
Ik snap wat je bedoelt.

Zeer waarschijnlijk is het gewoon een flapuit en een bangerik, haha, maar als ik moest kiezen... Ik heb liever een zogenaamd bange mol die niet van een cliff springt dan een mol die cruciale luikjes opent, op tijd in de kerk aankomt en enveloppen met geld uit een veld binnenhaalt  :P

 ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #95 Gepost op: 25-01-2013, 00:14:40 »
En dan natuurlijk nog die opmerking over haar (mollen)vacht!

Ik blijf haar heel sterk verdenken, wat ik wel jammer vind is dat mocht zij de Mol zijn dat het dan wel een hele bange Mol is, die niet durft te springen, of te bungeejumpen en als een angsthaas hand in hand met Paulien blijft lopen zelfs als ze weet dat ze niet de echte big 5 hoeft te spotten, dat vind ik geen leuke mol eigenschap, angst, of nog erger, gespeelde angst.
Ik zou het wel leuk vinden ::jaja::. Hebben we volgens mij nog niet eerder gehad als tactiek ::ok::. Wel dat de mol even hoogtevrees had mocht het uitkomen ( zo kan ik me Deborah herinneren en George) maar dit zou wel een heel nieuw level zijn ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #96 Gepost op: 25-01-2013, 08:55:17 »
Niet dat ik Zarayda echt verdenk, maar ze had deze aflevering wel een opvallende opmerking bij het openmaken van de kokers:
'Zullen we even kijken wat er in zit, voordat het donker word'
Als het donker is zullen de foto's die er in zitten namelijk niet overbelicht worden.

Klopt en als een van de weinige (op Daniel na dan) kan dit dus een slip of the tongue zijn van haar. Want het duid op voorkennis of in elk geval op algemene kennis van analoge fotografie van vroeger. ;) Een mol wil juist dat alles open gaat, want het papier raakt overbelicht en valt niet meer tot geld te ontwikkelen. Dus kun je het nieuwsgierig aagje spelen ala Zarayda deed: laten we kijken wat er in zit, nu het nog licht is. Wetende dat ze er allang een doka bij nodig hebben. Maarja, die kun je dus ook verklaren naar Kees toe. Hij bewaarde de twee die hij van Tim had verkregen via zakkenrollen, maar in nabijheid van Tim/Carolien gingen ze als nog open.

Ik neig toch weer naar Zarayda als mijn schot-voor-de-boeg-mol. Ze blijft net zo goed onderbelicht door de montage, ze verdient niks voor de pot. Ze is nauwelijks verdacht door de overige kandidaten. Probeert met die nieuwsgierig aagje actie toch geld uit de pot te houden. De mol maakt het geen klap uit dat er een kandidaat weer terug komt, maar was Zarayda of Tania nu het snelste met het openen van de kooi waar Tim in zat? En omdat ze idd een daredevilbabe is van BNN die toch meedeed aan Try Before You Die, maar in dit spel niks durft zou het nog best weleens George/Milouska v2.0 kunnen zijn :) En menig mol maakt inderdaad een opmerking over de hoedanigheid van mol. Inge met 'En toen', Patrick/Jon met 'ik zie niets', Anne-Marie met 'ik wil graven, maar ik mag niet graven', Dennis met: 'het was toch wel leuk zo ondergronds' Daar past 'denk aan mijn haar, vacht' ook wel bij. De vacht van een mol is natuurlijk ook zwart, maarja, zo zou je hem ook aan Tania kunnen koppelen: allebei zwart haar  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #97 Gepost op: 25-01-2013, 09:31:15 »
Als Zarayda de mol is, is ze echt een topactrice. Stiekem zou ik er haast een beetje op hopen. Ze past er wel een beetje in. Na een chaotische mol (Jon, Dennis, George) een domme mol (Milouska) zou ze allicht de onzekere mol kunnen spelen en vergroot ze die karaktereigenschap uit. Voor iemand die meedeed aan try before you die vind ze immers best veel dingen eng. Daarnaast brengt ze nog steeds geen cent binnen en opende ze gretig de kokers.

Maar wat me daarnaast een beetje doet twijfelen: Ze mocht als eerste een kaartje kiezen. De enige manier om als productie 100% zeker te zijn dat er niemand afgaat, is de mol als eerste laten kiezen. De mol weet waar Art het groene kaartje houdt, kiest direct voor degene die een rood scherm zou krijgen en houdt deze vervolgens in het spel. Door elke willekeurige andere kandidaat als eerste te nemen houdt je een kans dat de afvaller zijn scherm ziet. (Dit zou tevens betekenen dat Tania de test als slechtste gemaakt zou hebben)


Verder waren Zarayada, Paulien en Kees de enige 3 die (tenzij ze van de route afweken) konden beslissen over het lot van Tim. 

Wil je als productie meer kans dat Tim terugkomt, zit de mol bij deze drie. Wil je als productie volledige zekerheid dat niemand afvalt, dan moet het Zarayda zijn.


Desalniettemin kan de productie dit ook geheel aan het lot overlaten. Zo liet Milouska aan de anderen over of iemand Richard terug zou brengen en had Inge minstens 1 andere bieder nodig om Paul terug te krijgen.

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #98 Gepost op: 25-01-2013, 11:56:04 »
Ik verstond trouwens helemaal niets van Zarayda's 'vacht', nou  ja ik verstond de hele tijd 'zwart'. Ik vind het dus niet heel verwonderlijk dat Daniel het woord ook niet kon verstaan, al is zijn alternatief (als je weet dat je Nederlandse woorden moet onthouden) ook een beetje raar.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #99 Gepost op: 25-01-2013, 12:22:58 »
Ik had haar niet zo bang verwacht, als Try Before You Die presentatrice...
Keep calm and eat chocolates!