Auteur Topic: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart  (gelezen 122241 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #100 Gepost op: 25-01-2013, 12:24:38 »
Ik had haar niet zo bang verwacht, als Try Before You Die presentatrice...

Ik heb dat nooit gezien, wat voor soort (enge?) dingen/opdrachten heeft ze daarin moeten doen?

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #101 Gepost op: 25-01-2013, 12:37:15 »
Als Zarayda de mol is, is ze echt een topactrice. Stiekem zou ik er haast een beetje op hopen. Ze past er wel een beetje in. Na een chaotische mol (Jon, Dennis, George) een domme mol (Milouska) zou ze allicht de onzekere mol kunnen spelen en vergroot ze die karaktereigenschap uit. Voor iemand die meedeed aan try before you die vind ze immers best veel dingen eng. Daarnaast brengt ze nog steeds geen cent binnen en opende ze gretig de kokers.

Maar wat me daarnaast een beetje doet twijfelen: Ze mocht als eerste een kaartje kiezen. De enige manier om als productie 100% zeker te zijn dat er niemand afgaat, is de mol als eerste laten kiezen. De mol weet waar Art het groene kaartje houdt, kiest direct voor degene die een rood scherm zou krijgen en houdt deze vervolgens in het spel. Door elke willekeurige andere kandidaat als eerste te nemen houdt je een kans dat de afvaller zijn scherm ziet. (Dit zou tevens betekenen dat Tania de test als slechtste gemaakt zou hebben)


Het is niet de enige manier. Als Zarayda op zeker de afvaller zou zijn laat je haar als eerste kiezen en de Mol als tweede (Kees) die dan vervolgens de afvaller (Zarayda) veilig stelt. En zo is het gegaan  ::hypocriet::
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #102 Gepost op: 25-01-2013, 12:42:10 »
Waarom is Daniël dan als tweede gegaan en kees als derde?
klaar voor de strijd

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #103 Gepost op: 25-01-2013, 15:29:48 »
Ik had haar niet zo bang verwacht, als Try Before You Die presentatrice...

Even een reactie gekopieerd onder de column van de recensiekoning

Citaat
Vera
25 januari 2013 om 14:27

Vindt niemand het niet een klein beetje verdacht hoe belachelijk bang Zarayda is? Terwijl ze op de website van BNN als volgt gequoteerd is: “Ik krijg er een kick van om dingen uit te proberen die ik eigenlijk niet durf.”


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #104 Gepost op: 25-01-2013, 16:41:40 »
Ze is in mijn molranking zeker gestegen deze aflevering. Natuurlijk was daar 'vacht', maar ze wilde ook wel weer heel graag die kokers open hebben. En bij de eerste aflevering was ze wel erg afwachtend; alsof ze alles door Paulien wilde laten doen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #105 Gepost op: 25-01-2013, 16:50:30 »
Het is niet de enige manier. Als Zarayda op zeker de afvaller zou zijn laat je haar als eerste kiezen en de Mol als tweede (Kees) die dan vervolgens de afvaller (Zarayda) veilig stelt. En zo is het gegaan  ::hypocriet::

Zoals genoemd, Daniel was inderdaad de 2e. Stel dat Daniel rood trekt en ervoor kiest dat Zarayda haar scherm WEL ziet, zou je dus wel een afvaller zien.

Zijn er dus drie mogelijkheden
- Zarayda is de mol
- De redactie laat het aan het lot over en de potentiële afvaller had gelukt
- Iedereen had per definitie groen gekregen. (En de mol zorgt dat tenminste 1 iemand geen scherm ziet indien dit nog nodig is)


Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #106 Gepost op: 25-01-2013, 19:46:19 »
Maar sinds wanneer is het de bedoeling van de productie de kandidaten er zo lang mogelijk in te houden? Het maakt niet uit wie wanneer een kaartje pakt of welk kaartje en al helemaal niet of er iemand afgaat of niet. Het zou wel leuk zijn een extra aflevering voor de makers, maar het is zeker geen must die de mol voor elkaar moet zien te krijgen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #107 Gepost op: 25-01-2013, 19:51:08 »
Het zou wel leuk zijn een extra aflevering voor de makers, maar het is zeker geen must die de mol voor elkaar moet zien te krijgen.
Tuurlijk wel. Er staan gewoon 10 afleveringen op de planning, en die moeten gevuld worden. Daarom is ook elk seizoen een aflevering dat er niemand uitgaat/iemand terugkomt, ook als het de eerste poging  mislukt (bv. Nicolettes executie) ;)
...óf niet!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #108 Gepost op: 26-01-2013, 02:15:37 »
En weer begint Art voorafgaand aan de opdrachten met of een Z of een G (Zarayda, Goeiemorgen, Goeiemiddag). Echt iets om op te letten vind ik.

Wat ik overigens ook wel verdacht vond was dat ze zich niet echt in leek te zetten bij de kooi-opdracht. Maar hoe kon er nou geld verdiend worden? Ik denk de kokers van Tim, die Zarayda dus nu vern**kt heeft...

Bij de woord-koord-opdracht vond ik het opvallend dat ze woorden noemt die allemaal wel iets van doen hebben met een moll: Vacht, Schobbejak, schorriemorrie, kakofonie (rommelig klinkend geluid -> verwarring = mollig).

Zarayda is mijn enige goeie mol naast Kees, die het natuurlijk gewoon is :P

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #109 Gepost op: 26-01-2013, 11:58:06 »
(Dit zou tevens betekenen dat Tania de test als slechtste gemaakt zou hebben)


En dat zou zo maar het geval kunnen zijn met de beelden van Tim zijn rode scherm in de sneakpreview. Tania zit met haar tunnelvisie op Tim en blijft daarbij zolang Tim niet definitief exit is en echt uit het spel ligt. Gezien Tim niet de mol is, Tania alles op hem inzet, is het de vraag of Tania het Maarten/mol zit in grootste groep effect  onbedoeld ten deel valt. Zo niet, dan had Tania al exit kunnen zijn na aflevering 4. Ongeacht wie de mol is, de mol heeft Tim in het spel gebracht en een stokje voor een reguliere exit gestoken. Be it Kees of Zarayda :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #110 Gepost op: 26-01-2013, 15:10:31 »
Zou Zarayda het niet FAN-TAS-TISCH gedaan hebben als ze blijkt de mol te zijn?
Ze haalt echt geen geld op (misschien zorgde ze voor 100 bij watervalopdracht, maar meer niet) en komt er bij de kandidaten en de kijkers gewoon mee weg.
Ik verdenk haar niet, en volgens mij doet niemand dat  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #111 Gepost op: 26-01-2013, 15:14:04 »
Zou Zarayda het niet FAN-TAS-TISCH gedaan hebben als ze blijkt de mol te zijn?
Ze haalt echt geen geld op (misschien zorgde ze voor 100 bij watervalopdracht, maar meer niet) en komt er bij de kandidaten en de kijkers gewoon mee weg.
Ik verdenk haar niet, en volgens mij doet niemand dat  ::jaja::

Het is 150 maar voor de rest heb je gelijk
klaar voor de strijd

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #112 Gepost op: 26-01-2013, 15:56:03 »
Het is 150 maar voor de rest heb je gelijk

Dat vind ik alsnog heel weinig als ik het vergelijk met Kees die veel meer heeft verdiend en toch door velen hier op het forum verdacht wordt.  ::)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #113 Gepost op: 26-01-2013, 21:27:21 »
Als Zarayda de mol is, is de de beste tot nu toe! Ik hoop het zo...
En ik begin haar ook steeds meer te verdenken!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #114 Gepost op: 26-01-2013, 21:39:19 »
Zarayda doet me steeds meer aan molouska denken.

Ik vind haar tot nu toe vreselijk iritant en "aanwezig"...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #115 Gepost op: 27-01-2013, 06:09:31 »
Zou Zarayda het niet FAN-TAS-TISCH gedaan hebben als ze blijkt de mol te zijn?
Ze haalt echt geen geld op (misschien zorgde ze voor 100 bij watervalopdracht, maar meer niet) en komt er bij de kandidaten en de kijkers gewoon mee weg.
Ik verdenk haar niet, en volgens mij doet niemand dat  ::jaja::

Ik wel hoor!  ::jaja::

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #116 Gepost op: 28-01-2013, 14:34:10 »
Na de laatste aflevering is Zarayda steeds verdachter geworden. Maar als ze echt de  :( mol is, dan is het dit keer geen leuke mol. Een bange mol vind ik niet leuk voor het spel. Ik wil toch meer actie zien. ::niet-ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #117 Gepost op: 28-01-2013, 16:40:51 »
Na de laatste aflevering is Zarayda steeds verdachter geworden. Maar als ze echt de  :( mol is, dan is het dit keer geen leuke mol. Een bange mol vind ik niet leuk voor het spel. Ik wil toch meer actie zien. ::niet-ok::
Nou Zarayda heeft heel wat meer actie als mol dan *kuch*Inge De-groep-doet-het-toch-al-fout-dus-ik-hoef-niets-te-doen *kuch* Patrick *kuch*.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #118 Gepost op: 28-01-2013, 17:31:46 »
Ze is volgens Molpunten wel het molst bezig. ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #119 Gepost op: 28-01-2013, 18:00:55 »
Je kunt van Zarayda -als ze de mol is- inderdaad best een leuk rijtje van molacties maken:

1.1 - ruimschoots te laat bij de dropping
2.1 - gebruikt haar angst om heel lang over de laseropdracht te doen en zo tijd te rekken. Gaat uiteindelijk af
2.3 - Pakt geen geld bij de minedump (en het verdwenen geld kan in principe door iedereen gedaan zijn, dus ook door haar)
3.2 - Cliffjump - springt niet, en verdient daardoor niks (kan zich weer verschuilen achter angst)
3.3 - Verdient weliswaar 2 kokers, maar wil later graag kokers openen

4.1 - Paulien komt met het logische (mar geen geld verdienend) idee om de kandidaten te fotograferen. Zarayda gaat hier -als ze de mol zou zijn- natuurlijk niet tegen in. Wederom wil ze de kokers openen
4.2 - Zarayda geeft alleen woorden door die niet teveel geld opleveren. (vacht, schobbejak, schorriemorrie). Bijkomend voordeel -als ze de mol is- , is dat er voor Kees die het moeilijkst te verstaan is, minder makkelijke woorden overblijven
4.3 - Zarayda moet als eerste een kaartje kiezen. Zij is de enige die met voorkennis op zeker de afvaller veilig kan stellen. Dit zou betekenen dat Tania rood zou hebben gekregen. Met Zarayda als mol en Tania die nog steeds Tim verdenkt, is dit best logisch. (Vraag is alleen of bij deze eecutie wel of geen sprke is van doorgestoken kaar).

Redelijk aantal mogelijke molacties, amper geld in de pot,  weinig verdenkingen in de groep en bij de kijkers, mogelijke uitvergroting van een karaktereigenschap om als mol te gebruiken.  Als ze de mol is, zou ze imo echt een top-mol zijn.

Toch geloof ik nog steeds niet dat ze het kan zijn. Zoals Edo treffend zei in de moltalk: "Ze is echt oprecht flabbergasted, dit kan ze niet acteren"  en zo denk ik er ook over.


Maar wat zou het briljant zijn als de productie ervoor kiest om de mol ook bepaalde dingen niet of niet geheel te laten weten, zodat de mol ook met enige regelmaat oprecht verbaasd is :P