Auteur Topic: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart  (gelezen 122248 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #200 Gepost op: 7-02-2013, 23:19:11 »
Ik vind haar na deze aflevering idd een stuk verdachter.
Ik ben eigenlijk sinds de laatste twee afleveringen steeds meer gaan twijfelen.
Ik heb het gevoel dat dit deels ook wel montage is, suggestie - maar ik ga toch nog eens eea terugkijken met frisse ogen omdat ik haar toch teveel heb weggevlakt vanaf het begin denk ik.

Ik vind haar vragen aan de mol ook niet erg logisch eerlijk gezegd met name de joker vraag, die op iedereen behalve Tania zou slaan. Maar aangezien zij en Tania erg close waren neem ik aan dat dat niet erg waarschijnlijk is, dus snap ik het nut van die vraag niet.

Als ze wél de mol is kan Kees er zomaar eens uitvliegen een van volgende afleveringen want ik denk niet dat hij haar verdenkt momenteel.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #201 Gepost op: 8-02-2013, 00:13:26 »
Ze is echt serieus verdacht geworden nu. Volgens mij had Carolien ook echt die vragen goed in de kerk...hmm...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #202 Gepost op: 8-02-2013, 00:27:34 »
T is toch grappig hoe widm  een mens van gedachten kan laten veranderen , vond ik Zarayda  voor een irri muts vind ik haar nu een echte aanwinst. Bravo   ::bravo::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #203 Gepost op: 8-02-2013, 00:52:09 »
Ze is echt serieus verdacht geworden nu. Volgens mij had Carolien ook echt die vragen goed in de kerk...hmm...

Nee die had ze niet goed.
Ze zei dat Ewout op Daniel zat, maar hij zat op Joep.

Wat ik heb is dat Ewout bij zijn eindvraag op Joep zat, Joep zat op Janine, Janine zat op Kees en Tim zat op Carolien (wat ze ons hebben laten zien dan.....). Dus geen van allen had de vragen goed.

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #204 Gepost op: 8-02-2013, 09:14:52 »
Nee die had ze niet goed.
Ze zei dat Ewout op Daniel zat, maar hij zat op Joep.

Wat ik heb is dat Ewout bij zijn eindvraag op Joep zat, Joep zat op Janine, Janine zat op Kees en Tim zat op Carolien (wat ze ons hebben laten zien dan.....). Dus geen van allen had de vragen goed.
De eerste keer zat Tim op Paulien, en de 2e keer op Carolien, dacht ik. En weet je zeker zat Janine op Kees? Ik dacht ook op Tim maar weet niet meer zeker.

Zarayda; begin het iig steeds waziger te vinden dat ze zo'n enorme schijtbak is. Met haar Try Before You Die gedoe is het een beetje ongeloofwaardig dat ze niets durft.
Als je Kees nog steeds als mol hebt is het iig voor de hand liggend dat Tania eruit vloog en dat Zarayda de volgende is.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2013, 09:18:38 door Poontang »

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #205 Gepost op: 8-02-2013, 09:41:28 »
De eerste keer zat Tim op Paulien, en de 2e keer op Carolien, dacht ik. En weet je zeker zat Janine op Kees? Ik dacht ook op Tim maar weet niet meer zeker.

Zarayda; begin het iig steeds waziger te vinden dat ze zo'n enorme schijtbak is. Met haar Try Before You Die gedoe is het een beetje ongeloofwaardig dat ze niets durft.
Als je Kees nog steeds als mol hebt is het iig voor de hand liggend dat Tania eruit vloog en dat Zarayda de volgende is.

Janine heeft in een uitzending gezegd dat ze op Kees zat, aflevering 1 had ze een vrijstelling.
Kees en Tim hadden teveel overeenkomsten, waardoor Tania erin bleef, maar zij heeft nu gespreid op Carolien en Daniël. Als ze een mol moest kiezen, had ze Daniël gekozen.  Daniel en Kees, maar zeker ook Carolien en Kees hebben volgens mij minder overeenkomsten dan Tim en Kees hadden.

Ik denk dus niet dat het voor de hand liggend is dat zij er vanwege Kees uit vloog en dat Zarayda de volgende is (die niet op Kees zit, maar op Daniël en Paulien). In dit geval moet je Carolien of Daniël uitsluiten. En ik gok op Daniël.

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #206 Gepost op: 8-02-2013, 10:03:34 »
Sja aangezien Carolien ineens een heel end opschuift naar Kees zou je vanuit de Kees tunnel zeker zeggen dat Zarayda eruit vliegt en daarna Daniel

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #207 Gepost op: 8-02-2013, 10:03:57 »
Zarayda wordt steeds verdachter en komer er ook steeds meer aanwijzigen.
Wat mij betreft is ze 'gegroeid' van fanatieke kandidaat naar hilarische kandidaat tot mogelijke fantastische mol. Niet slecht.  ::ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #208 Gepost op: 8-02-2013, 10:18:16 »
Zarayda wordt steeds verdachter en komer er ook steeds meer aanwijzigen.
Wat mij betreft is ze 'gegroeid' van fanatieke kandidaat naar hilarische kandidaat tot mogelijke fantastische mol. Niet slecht.  ::ok::

Ik sluit haar ook zeker niet uit als mogelijke mol. Zelf had ik wel verwacht na aflevering 5, maar zeker na aflevering 6 zekerheid te kunnen hebben over de mol. Nou niet dus.... Zo zat ik eerst te spreiden tussen Paulien en Kees, zo is Zarayda nu ook daar aan toegevoegd.
Zoals Soundos al zei in de moltalk dat ze 6 psychologen nodig heeft; die mening ik deel ik, ik heb ze ook nodig  ::rofl::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #209 Gepost op: 8-02-2013, 10:37:00 »
Janine heeft in een uitzending gezegd dat ze op Kees zat, aflevering 1 had ze een vrijstelling.
Kees en Tim hadden teveel overeenkomsten, waardoor Tania erin bleef, maar zij heeft nu gespreid op Carolien en Daniël. Als ze een mol moest kiezen, had ze Daniël gekozen.  Daniel en Kees, maar zeker ook Carolien en Kees hebben volgens mij minder overeenkomsten dan Tim en Kees hadden.

Ik denk dat bij deze laatste test ook duidelijk een rol speelde dat het onderscheidend vermogen veel groter was dan voorgaande tests. Als er nog zeven kandidaten zijn kun je je nog redden met toevallig bepaalde antwoorden goed hebben omdat de mol in dezelfde jeep zat, in dezelfde groep sprong etc.

Maar in deze test waren er dus al 6 vragen waarvan we aan mogen nemen er ook 6 heel verschillende antwoorden waren die corresponderen met de 6 overgebleven kandidaten. O.a. dus 'favoriete eten van de Mol', 'favoriete krant', 'Welke cd/ muziek heeft de Mol bij zich' etc. Nu zullen er in de voorgaande tests misschien ook wel enkele vragen van deze aard geweest zijn, maar dit waren er al 6 van de 20 (en even aannemend dat Tania de vraag 'wie is de mol?' ook verkeerd beantwoord heeft). Bovendien heeft iedereen hierover informatie in kunnen winnen en was dus zijn/haar strategische voordeel kwijt omdat alles gedeeld werd in de groep - geen slimme zet.

Of Kees het nu deed omdat hij een fanatieke kandidaat was of de Mol die liever niet wil dat teveel mensen misschien goede informatie over hem inwinnen in plaats van verrast te worden door de vraag en dus onzekerder te zijn over hun zaak - het was mijns inziens in principe onmols van Zarayda om de informatie op haar kaart te willen delen. Mogelijk heeft Kees haar wel op een idee gebracht over de informatie deels niet door te spelen. Bij de rivier opdracht leek ze eerder hulpmol gedrag te vertonen.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #210 Gepost op: 8-02-2013, 11:01:11 »
Zarayda heeft in aflevering 6 meerdere keren "magisch" gezegd en aan "magie" gerefereerd. Voor sommigen is 13 een magisch (ongeluks)getal. Mogelijk een verwijzing dus naar de dertiende Mol.

Voorbeeldje: op 44:10 als de helikopter opstijgt roept Zarayda "Wat is dit magisch!".
« Laatst bewerkt op: 8-02-2013, 11:19:28 door Heinz »

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #211 Gepost op: 8-02-2013, 11:41:26 »
Zarayda zou wel eens door kunnen hebben dat Kees de mol is.. Hiermee denk ik aan de ontmoeting van het verbondje in aflevering 1. Ze stapt naar Ewout en Kees toe, maar Kees vraagt heel verbaasd en ook terughoudend 'waarom kom je naar mij dan?'. Bij iemand als Zarayda zou dit belletjes kunnen laten rinkelen. Zeker gezien Ewout er uit vliegt, en hij dus wellicht de verkeerde persoon vertrouwde..

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #212 Gepost op: 8-02-2013, 11:46:36 »
Zarayda zou wel eens door kunnen hebben dat Kees de mol is..

Hmm in dat geval is het vreemd dat ze hem pardoes de pot wil doen bewaken, en meerdere malen verklaart hoezeer ze hem als mens vertrouwt ondanks dat 'het gevaarlijk is in dit spel'.
Ook bij het wolvenspel leek ze totaal uit het lood geslagen toen Paulien ineens Kees verdacht ging maken. Als mol kan ze dit natuurlijk gespeeld hebben maar als kandidate zie ik in haar gedrag en uitspraken geen aanwijzing dat ze Kees zou verdenken eerlijk gezegd.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #213 Gepost op: 8-02-2013, 11:50:35 »
Heel vaak lees ik op het forum dat het niet overtuigend is dat Zarayda zo bang is in WIDM omdat ze aan Try before you Die heeft meegedaan. Maar kijk voor de gein eens wat ze voor dat programma heeft gedaan aan opdrachten:
- 1 minuut gratis winkelen
- je laten bodypainten
- fietskoerier in NY
- figureren in een rapvideo
- in Volendamse kleding op de foto gaan
- roeien
- een olifant over je heen laten lopen (ok dat is misschien spannend?)
Op die laatste na zijn het nou niet echt spannende dingen, dus ik denk dat ze misschien echt wel bang zou kunnen zijn. Het is wel zo dat ze het wel heel erg benadrukt, een beetje teveel naar mijn mening.


Offline Webgangster

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #214 Gepost op: 8-02-2013, 11:51:40 »
Iemand enig idee waarom Telegraaf.nl al wekenlang de foto van Zarayda gebruikt voor nieuws over Wie is de Mol?


Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #215 Gepost op: 8-02-2013, 11:52:55 »
Iemand enig idee waarom Telegraaf.nl al wekenlang de foto van Zarayda gebruikt voor nieuws over Wie is de Mol?



Heb je die foto gezien? Dan weet je ook waarom ze hem gebruiken  :P
Woosie down?

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #216 Gepost op: 8-02-2013, 11:53:50 »
Omdat de telegraaf erom bekend staat de lezer te geven wat ze willen. Zarayda is niet lelijk om naar te kijken en het is een best sexy foto van haar.

Ik denk niet dat de telegraaf weet wie de mol is.
Ze weten gewoon dat kijkers van sexy houden

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #217 Gepost op: 8-02-2013, 11:54:52 »
Iemand enig idee waarom Telegraaf.nl al wekenlang de foto van Zarayda gebruikt voor nieuws over Wie is de Mol?

Omdat ze knapper is dan Tania en Paulien  ::)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #218 Gepost op: 8-02-2013, 11:56:51 »
Omdat ze knapper is dan Tania en Paulien  ::)

Maar in die poule houden we dan naast Zarayda ook Daniël, Carolien en Kees over  :P
Woosie down?

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #219 Gepost op: 8-02-2013, 11:58:46 »
Hmm in dat geval is het vreemd dat ze hem pardoes de pot wil doen bewaken, en meerdere malen verklaart hoezeer ze hem als mens vertrouwt ondanks dat 'het gevaarlijk is in dit spel'.
Ook bij het wolvenspel leek ze totaal uit het lood geslagen toen Paulien ineens Kees verdacht ging maken. Als mol kan ze dit natuurlijk gespeeld hebben maar als kandidate zie ik in haar gedrag en uitspraken geen aanwijzing dat ze Kees zou verdenken eerlijk gezegd.  ::ohno::

Goede argumenten. Maar het kan show zijn, ze weet dat ze moet proberen te voorkomen dat anderen Kees gaan verdenken. Ze heeft een vlotte babbel en ligt goed in de groep. Daarnaast is het erg handig om die dingen in de montage te stoppen als Zarayda de finale zou halen.