Auteur Topic: [Winnaar] Paulien Cornelisse  (gelezen 351486 keer)

Offline rubes

• Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #1120 Gepost op: 5-03-2013, 16:00:39 »
shit snel aankleden voordat art komt mollen

Dat ze zich nogal bloot geprintscreend voelt  ::rofl::

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #1121 Gepost op: 5-03-2013, 16:02:53 »

Ik zou willen zeggen: nominatie.

Maar toen zag ik dat ik in het foute topic zat
klaar voor de strijd

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #1122 Gepost op: 5-03-2013, 16:03:37 »

Er bestaat ook een 'naakte mol' overigens.. (nou ja ok 'Naked Mole Rat' heet 'ie) ::rofl::
Ontzettend lelijk beest overigens..  ::rofl::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Nu hoop ik alleen wel dat niemand dáár nog serieus een hint inziet. ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #1123 Gepost op: 5-03-2013, 16:07:56 »
Het lijkt wel een levende haggis.

Die molrat hè.

Offline Moni

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1124 Gepost op: 5-03-2013, 16:09:10 »

Hahaha  ::rofl::

Goed hoor!  ;D

En wat als het andersom is?  >:D  ;)

Ik vind het aan de ene kant wel grappig dat de Paulien-verdenkers al kansloos worden verklaard en daarom kom ik met de 'kleine' dingetjes die me opvallen m.b.t. Paulien. Maar als Kees straks naar voren stapt als Mol dan zou ik daar totaal geen moeite mee hebben. Ik zei al dat alle hints gewoon richting Kees wijzen en dat je bijna niet anders kan dan achteraan sluiten bij de Kees-verdenkers, maar dat ga ik nu op de valreep gewoon niet meer doen. Ik vind het seizoen sowieso geslaagd of nou Paulien of Kees uiteindelijk de Mol blijkt te zijn. 

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #1125 Gepost op: 5-03-2013, 16:18:05 »
Ik vind het aan de ene kant wel grappig dat de Paulien-verdenkers al kansloos worden verklaard en daarom kom ik met de 'kleine' dingetjes die me opvallen m.b.t. Paulien. Maar als Kees straks naar voren stapt als Mol dan zou ik daar totaal geen moeite mee hebben. Ik zei al dat alle hints gewoon richting Kees wijzen en dat je bijna niet anders kan dan achteraan sluiten bij de Kees-verdenkers, maar dat ga ik nu op de valreep gewoon niet meer doen. Ik vind het seizoen sowieso geslaagd of nou Paulien of Kees uiteindelijk de Mol blijkt te zijn. 

Prima hoor zo bedoelde ik het ook niet, for the record.  ::hug::
Ik ben gewoon een beetje in Mol-modus nu dus sja.. overdrive.  ;D

Ik vind wel dat je een punt hebt voor wat betreft haar gelaatsuitdrukkingen in het algemeen hoor maar er zijn wat mij betreft bepaalde momenten waar ze duidelijk échte emoties toont en dit is er eentje van. Maar ze heeft die trek wel zeker geoptimaliseerd en benut (bewust of onbewust maar ik denk eigenlijk zeker wel bewust gezien wat ze zegt gedurende de Weermol-aan-het-kampvuur opdracht eerlijk gezegd). Dus in die zin sws heel knap gespeeld en lastig te verslaan sws al (ik heb haar niet voor niks al wekenlang als winnares in de pool  ::rofl:: ).
Ik dacht sws dat ze het ver zou brengen in dit seizoen.  ::ok::

Ik denk zelf dat áls ze de Mol was geweest ze dat met veel meer flair had gespeeld - als ze het had gedurfd. Niet op deze manier. Daarvoor is ze eigenlijk te kleurrijk. Dus zie het maar als een compliment dat ik haar uiteindelijk niet verdenk wat mij betreft iig..  ::rofl::

Ik denk toch alles bij elkaar mijn favoriete kandidaat dit seizoen. En dat zegt echt wat in een seizoen vol érg leuke, grappige en fanatieke kandidaten.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 5-03-2013, 16:22:21 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #1126 Gepost op: 5-03-2013, 16:46:56 »

knip

Het is goed hoor.  ::hug::

Ik snap wel wat je bedoelt met de Mol-modus. Dat heb ik nu ook. Nog maar enkele dagen speuren en posten en dan is het gewoon duidelijk en valt er niets meer te raden. Zal wel weer afkicken worden daarna.  :(

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #1127 Gepost op: 5-03-2013, 16:52:23 »
Zal wel weer afkicken worden daarna.  :(

:(  ::hug::

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #1128 Gepost op: 5-03-2013, 16:57:00 »

Ik vind wel dat je een punt hebt voor wat betreft haar gelaatsuitdrukkingen in het algemeen hoor maar er zijn wat mij betreft bepaalde momenten waar ze duidelijk échte emoties toont en dit is er eentje van. Maar ze heeft die trek wel zeker geoptimaliseerd en benut (bewust of onbewust maar ik denk eigenlijk zeker wel bewust gezien wat ze zegt gedurende de Weermol-aan-het-kampvuur opdracht eerlijk gezegd). Dus in die zin sws heel knap gespeeld en lastig te verslaan sws al (ik heb haar niet voor niks al wekenlang als winnares in de pool  ::rofl:: ).
Ik dacht sws dat ze het ver zou brengen in dit seizoen.  ::ok::

Ik denk zelf dat áls ze de Mol was geweest ze dat met veel meer flair had gespeeld - als ze het had gedurfd. Niet op deze manier. Daarvoor is ze eigenlijk te kleurrijk. Dus zie het maar als een compliment dat ik haar uiteindelijk niet verdenk wat mij betreft iig..  ::rofl::

Ik denk toch alles bij elkaar mijn favoriete kandidaat dit seizoen. En dat zegt echt wat in een seizoen vol érg leuke, grappige en fanatieke kandidaten.  ::ok::

Nog even een reactie op de hele post.

Ik vind haar ook zeker een leuke deelnemer. Grappig en ad rem.
Haar reacties vind ik soms juist wat mat (bijvoorbeeld op gewonnen geld) en afwachtend. Ze kijkt ook veel om zich heen tijdens een uitleg en de executies. Maar soms zie je dan weer zo'n grijns bij zo'n opdracht van 'Ontmoet de Mol' en het nerveuze gedrag in de bieb. Edit: En bij het kampvuurspel is ze juist weer heel uitgekookt en strategisch.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2013, 16:58:32 door Moni »

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #1129 Gepost op: 5-03-2013, 16:59:47 »
Ik ben heel slecht in het lezen van gezichten, maar de posts van lightman hebben mij ervan overtuigd dat Paulien óf inderdaad geen voorkennis heeft, of een meesterlijke actrice is.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #1130 Gepost op: 5-03-2013, 17:05:48 »
Overgeheveld uit een ander topic waarin dit niet thuishoorde:

Nee, maar dat is wel te verwachten, dat de mol (Kees?) die briefjes welgevoeglijk uit het treinraam sodemietert.

Ja, weer zo'n ijzersterke molactie van 'de beste mol ooit!!!!1!1!' :-\\

Als Paulien de mol zou zijn en ze dat zou doen, zou je het zeker wel een briljante molactie vinden?

Zoals de waard is... Maar ik moet je teleurstellen: ook in dat geval luidt het antwoord volmondig NEEN.
Woosie down?

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #1131 Gepost op: 5-03-2013, 18:28:42 »
jammer dat het aan het einde van het seizoen zo moet.

ik heb het een en ander verwijder dat hier niet over Paulien ging
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #1132 Gepost op: 5-03-2013, 18:33:32 »
jammer dat het aan het einde van het seizoen zo moet.

ik heb het een en ander verwijder dat hier niet over Paulien ging

Als je verwijder aldus schrijft moet je zin wel beginnen met 'Ek het...', hoor  ;)
Woosie down?

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #1133 Gepost op: 5-03-2013, 18:33:53 »
Dan nu weer even over Paulien: volgens mij heb ik het nog niet gezegd, maar ik heb dit seizoen ontzettend van haar genoten.
Ik vond haar heel erg grappig, zonder dat het leek alsof ze daar heel erg haar best voor deed.
Of ze nu winnaar is of mol, ik ben heel blij dat ze de finale heeft gehaald! ::bravo::

Al zou ik haar als winnaar wel leuker vinden dan als mol, simpelweg omdat ik Kees een betere mol zou vinden dan haar.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #1134 Gepost op: 5-03-2013, 18:36:48 »
Dan nu weer even over Paulien: volgens mij heb ik het nog niet gezegd, maar ik heb dit seizoen ontzettend van haar genoten.
Ik vond haar heel erg grappig, zonder dat het leek alsof ze daar heel erg haar best voor deed.
Of ze nu winnaar is of mol, ik ben heel blij dat ze de finale heeft gehaald! ::bravo::

Al zou ik haar als winnaar wel leuker vinden dan als mol, simpelweg omdat ik Kees een betere mol zou vinden dan haar.

Helemaal mee eens!  ::jaja:: ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #1135 Gepost op: 5-03-2013, 18:38:00 »
"Dan gaat hij aan of zo."
"Ik voel dat echt in mijn kut."
"GI Jane en de Gay MacGyver."
"Ik heb me deze opdracht nogal autoritair gedragen, maar ik ben dan ook kwart Oostenrijks."
"Ergens diep in mij leeft een homoseksuele man."
 ::rofl:: Briljante vrouw.  ::bravo::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #1136 Gepost op: 5-03-2013, 18:39:03 »
ook ek :P ben fan

niet alleen die opmerkingen zijn grappig, voornamelijk het hoofd erbij wat ze trekt. heerlijk
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #1137 Gepost op: 5-03-2013, 18:40:41 »
Inderdaad, ze kijkt er zo droog en serieus bij terwijl de opmerkingen ronduit hilarisch zijn. Als ik zulke grappen zou maken zou ik er waarschijnlijk zelf het hardst om lachen. :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #1138 Gepost op: 5-03-2013, 18:57:17 »
Inderdaad, ze kijkt er zo droog en serieus bij terwijl de opmerkingen ronduit hilarisch zijn. Als ik zulke grappen zou maken zou ik er waarschijnlijk zelf het hardst om lachen. :P

Ja, ze is buitengemeen witty, en weet op gewiekste wijze munt te slaan uit haar wat lijzige voorkomen en dito stemgeluid. Ze zou een ideale mol zijn, but alas...
Woosie down?

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #1139 Gepost op: 5-03-2013, 19:01:52 »
En Paulien heeft eigenmondig het bargoense woord voor vrouwelijk geslachtsdeel gebruiksfähig gemaakt in deze panelen. Enkele jaren geleden werd je post nog aangepast of botweg verwijderd als je dat woord bezigde ::tandpastasmiley::. Opdat wij niet vergeten.
Woosie down?