Auteur Topic: [Winnaar] Paulien Cornelisse  (gelezen 346803 keer)

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #80 Gepost op: 6-01-2013, 15:09:01 »
Haha ik ook, ze is mijn mol maar nu meer mensen dat blijkbaar denken word het wel minder.

+1 Maar ik denk dat ik deze aflevering toch nog voor haar ga. Ik ben wel benieuwd hoe ze gaat overkomen aflevering 2. Kijk ernaar uit  :)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #81 Gepost op: 6-01-2013, 21:53:44 »
Voor aflevering 1 ging ik voor haar, na aflevering 1 ga ik voor haar. Ach wat zielig om beelden te laten zien van een eenzame molganger. In werkelijkheid heeft ze zich uitstekend vermaakt.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #82 Gepost op: 6-01-2013, 21:56:38 »
Als iemand een beetje eigenzinnig is, vinden sommige mensen dat na één aflevering meteen gruwelijk of afstotend. Beetje overdreven vind ik. Wees blij dat niet iedereen hetzelfde is en zij een beetje gek is. Leuk toch? Er zijn al zoveel BN-ers die je op één hoop kunt gooien.... :-\\

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #83 Gepost op: 6-01-2013, 22:59:31 »
...Maar ik geloof niet dat zij de mol is.

Ik neig nu toch steeds meer voor Paulien als mol. Ze verdient geen geld bij de kerk en bij het bungeejumpen geeft ze Zarayda geen vrijstelling (die mogelijk omgeruild kan worden voor geld in de pot). Daarmee heeft ze, na twee afleveringen, een perfect molrecord. Wat mij overhaalt is dat zij vrij neutraal in beeld wordt gebracht. Bijvoorbeeld bij Kees - Ewout en Tim - Joep is er ook sprake van een misverstand, maar daar wordt meer nadruk op gelegd.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2013, 23:01:29 door Avogadro »

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #84 Gepost op: 6-01-2013, 23:21:42 »
Ik ben er uit; ik ga ook voor Paulien als Mol.  :)

Ik kan het niet echt onderbouwen, behalve dan wat ik al in het draadje van de dagboeken heb geschreven.
Maar het is voornamelijk een gevoel...
« Laatst bewerkt op: 6-01-2013, 23:30:54 door Iris_77 »

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #85 Gepost op: 6-01-2013, 23:35:57 »
... Toch denk ik dat de Mol niet zoals Joep met een plan zou komen om de andere vijf allemaal een vrijstelling te geven. Heel simpel geredeneerd is hoe meer vrijstellingen in het spel ook hoe meer kans op geld in de pot.

Ik hou het erop dat dit Tania's plan was. We horen haar het eerst over het zorgen dat de andere vijf allemaal een vrijstelling krijgen en daarvoor wellicht beloond worden? Joep had het alleen over een verborgen agenda van die andere vijf. Hij steunt het plan kennelijk wel met overgave. Dit terzijde...

Typisch genoeg... opvallend veel verdenkingen al... vraag je mij twee namen te noemen van wie ik op dit moment het meest verdenk als Mol, dan hoort Paulien daar ook bij.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2013, 00:19:16 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #86 Gepost op: 7-01-2013, 00:02:37 »
Het wordt al lekker gezellig druk in de tunnel van Paulien. Wie wil er koffie?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #87 Gepost op: 7-01-2013, 16:37:15 »
Misschien al eerder nadrukkelijk gezegd:

Opdracht 1: "ik ben echt geografisch gehandicapt" - excuus 1
Opdracht 2: "dat voel ik echt in mijn hele lijf" - excuus 2

Toeval? Nog iets om op te letten in de volgende aflevering dus.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #88 Gepost op: 7-01-2013, 18:02:23 »
Als iemand een beetje eigenzinnig is, vinden sommige mensen dat na één aflevering meteen gruwelijk of afstotend. Beetje overdreven vind ik. Wees blij dat niet iedereen hetzelfde is en zij een beetje gek is. Leuk toch? Er zijn al zoveel BN-ers die je op één hoop kunt gooien.... :-\\

Zo heeft iedereen wel een mening over elke kandidaat. Ik zie genoeg 'haat' reacties over Daniel staan dat mensen hem onsympathiek over vinden komen (kijk alleen al naar de poll bij Wie vind je de minst leuke kandidaat) en zo heb ik dat met Paulien.  Ze komt zelfingenomen en ontzettend vreemd over op mij en probeert leuk te zijn door grof te gaan zitten doen. Nee, vind het helemaal niks.

Overigens verdenk ik haar (samen met Tim) het meest dus ze zal er wel de hele serie inblijven  ;)
« Laatst bewerkt op: 8-01-2013, 20:51:27 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #89 Gepost op: 7-01-2013, 18:43:18 »
Paulien is ook mijn mol ::ok::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #90 Gepost op: 7-01-2013, 18:59:03 »
Niet leuk jongens, ik helemaal trots zijn omdat ik als een van de enige de mol doorheb,
maar het halve forum verdenkt haar nu al :)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #91 Gepost op: 7-01-2013, 19:15:27 »
Ik verdenk Zarayda ook nog ;D

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #92 Gepost op: 7-01-2013, 19:39:31 »

Zomaar een observatie:
(pas waargenomen NA mijn vorige bericht in dit topic)

Bij de executie, op Art's gevatte opmerking "48 Uur in Johannesburg." "Het zou mooi een titel kunnen zijn." "Van een film, of een boek." reageert Paulien met minachting (rechter mondhoek). "Boek" lijkt de trigger.

Doe ermee wat je wil...
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #93 Gepost op: 8-01-2013, 14:28:12 »
Heerlijk mens met droge humor,
Hoop dat ze heel lang blijft, het liefste als Mol 'tuurlijk!
Ik ga maar eens in de herhaling duiken...
Omnia vincit amor

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #94 Gepost op: 8-01-2013, 19:53:44 »
Er zijn heel wat nieuwe interessante dingen uit het MolMailmateriaal te halen. Vooral uit het filmpje over de dropping. Het volgende commentaar van Paulien daarover vind ik al een tikkeltje opmerkelijk:

"Ja die dropping was vanaf het begin dat ik dacht dit gaat helemaal mis want ik kan dit niet en ik ben ook echt gewoon officieel heel erg slecht in."

Ik kan het niet goed uitleggen maar het tweede gedeelte van de zin dat bij "en" begint doet bij mij molbelletjes rinkelen. Interessanter is dat we te weten komen dat Paulien een plattegrondje had en dat ze daar niks mee leek te doen. We zien Paulien alleen naar de Mandela vragen aan verschillende mensen. Vrouw: "On the map where is it?" Paulien: "I don't know. It's a mystery game." En ze loopt weg! Toch gek. Waarom niet vragen waar die straten zijn?
« Laatst bewerkt op: 8-01-2013, 20:00:56 door Heinz »

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #95 Gepost op: 8-01-2013, 20:08:51 »
Er zijn heel wat nieuwe interessante dingen uit het MolMailmateriaal te halen. Vooral uit het filmpje over de dropping. Het volgende commentaar van Paulien daarover vind ik al een tikkeltje opmerkelijk:

"Ja die dropping was vanaf het begin dat ik dacht dit gaat helemaal mis want ik kan dit niet en ik ben ook echt gewoon officieel heel erg slecht in."

Ik kan het niet goed uitleggen maar het tweede gedeelte van de zin dat bij "en" begint doet bij mij molbelletjes rinkelen. Interessanter is dat we te weten komen dat Paulien een plattegrondje had en dat ze daar niks mee leek te doen. We zien Paulien alleen naar de Mandela vragen aan verschillende mensen. Vrouw: "On the map where is it?" Paulien: "I don't know. It's a mystery game." En ze loopt weg! Toch gek. Waarom niet vragen waar die straten zijn?

Goed opgemerkt. Inderdaad, ze wordt steeds verdachter. Ze doet zich ook gewoon geografisch gehandicapter voor dan ze werkelijk is, denk ik. En dan een paar grapjes er tussen door smijten voor de sympathie. We hebben je door Paulien  ::vergroot::

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #96 Gepost op: 8-01-2013, 20:21:45 »
Zou het echt zo makkelijk zijn?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #97 Gepost op: 8-01-2013, 20:28:15 »
Letterlijk: "Ik ben Topografisch gehandicapt" (blz 81, uit haar boek "En dan nog iets" *2012*).
Maar mooie smoes, dat dan weer wel  ;D
Omnia vincit amor

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #98 Gepost op: 8-01-2013, 20:32:46 »
Letterlijk: "Ik ben Topografisch gehandicapt" (blz 81, uit haar boek "En dan nog iets" *2012*).

Dan heeft ze er vast "geografisch" van gemaakt omdat "Ik ben Topo" er wat al te dik op zou liggen. ;)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #99 Gepost op: 8-01-2013, 20:45:30 »
Dan heeft ze er vast "geografisch" van gemaakt omdat "Ik ben Topo" er wat al te dik op zou liggen. ;)
;D
Omnia vincit amor