Auteur Topic: [Winnaar] Paulien Cornelisse  (gelezen 346818 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #700 Gepost op: 21-02-2013, 23:54:42 »
Schreef net nog op de chat, alhoewel Kees de mol is is Paulien ook een prachtige mol!  ::tandpastasmiley::

Biertje? Heerlijk! Op een werkelijk prachtig seizoen met geweldige kandidaten en twee fijne mollen! Cheers!

Hahaha, leuk! Wat is het heerlijk hè?!
za-lig seizoen!
Mijn herfstbok is op dus zit aan de thee.
Het is ook bijna Lente! Dus terecht!

Proost! ::wijn::

On topic: (ik wil geen gedonder ;) )
Paulien schuift hand al richting Zarayda vóórdat zij een rood scherm krijgt (om te troosten).
@52.38


Omnia vincit amor

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #701 Gepost op: 22-02-2013, 00:29:40 »
Screentje ?
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #702 Gepost op: 22-02-2013, 00:30:57 »
Als Pauline toch de mol mocht zijn....... is mijn seizoen nog mooier.......
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #703 Gepost op: 22-02-2013, 00:40:36 »
Screentje ?
vanaf 52.35
Gaat snel...beter om te kijken.
Hier een beeldje waarbij de hand halverwege zit.

Nu met gierende bandjes naar bed.
Truste allen!
Omnia vincit amor

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #704 Gepost op: 22-02-2013, 00:46:23 »
1. Ik zie niks op die foto
2. Zarayda wilde de hand van Kees

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #705 Gepost op: 22-02-2013, 00:47:58 »
1. Ik zie niks op die foto
2. Zarayda wilde de hand van Kees

Valt ook niet goed te zien, gewoon even het fragmentje bekijken, dan zie je dat vóór Zarayda haar rode scherm krijgt Paulien al haar hand die kant op stuurt om te troosten.
Nu ga ik echt rap te bedde...
Truste!
Omnia vincit amor

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #706 Gepost op: 22-02-2013, 00:54:44 »
Valt ook niet goed te zien, gewoon even het fragmentje bekijken, dan zie je dat vóór Zarayda haar rode scherm krijgt Paulien al haar hand die kant op stuurt om te troosten.
Nu ga ik echt rap te bedde...
Truste!

Ok dank voor je antwoord en truste!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #707 Gepost op: 22-02-2013, 01:16:52 »
Paulien die aan Carolien vraagt wat de mol zei in de drive-in film: "Wat zeg ik? Wat zegt-ie?"

Later ook, helemaal in de war, voordat ze een vraag aan Art stelt: "Dus wat zeg ik? Wat vraag ik?"
Ik herhaal het nog maar eens, want blijkbaar valt het niet op. De mol valt hier gewoon enorm door de mand dus.
The British are not impressed.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #708 Gepost op: 22-02-2013, 01:35:31 »
Ik herhaal het nog maar eens, want blijkbaar valt het niet op. De mol valt hier gewoon enorm door de mand dus.

Net terug gekeken, maar ik hoor haar alleen vragen "wat zegt ie? Wat zegt ie?". Maar ik ben snipverkouden met verstopte oren, dus..... ::rofl::

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #709 Gepost op: 22-02-2013, 01:37:21 »
Valt ook niet goed te zien, gewoon even het fragmentje bekijken, dan zie je dat vóór Zarayda haar rode scherm krijgt Paulien al haar hand die kant op stuurt om te troosten.
Nu ga ik echt rap te bedde...
Truste!

Je ziet haar hand inderdaad een zwaai beweging naar, voor haar, rechts maken. Alsof ze Zarayda wilde aanraken, maar dit halverwege haar beweging besloot niet te doen, waardoor er zo'n onsierlijke beweging ontstond.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #710 Gepost op: 22-02-2013, 02:07:37 »
Paulien staat nu boven Kees als het gaat om verdenkingen op .nl.
9115 voor Paulien tegenover 9111 voor Kees.
Manipulatie?
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Erphon

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #711 Gepost op: 22-02-2013, 02:37:56 »
Carolien zegt in aflevering 8 (zie filmpje op pagina over Carolien) dat ze Paulien uitsluit (en Kees verdenkt) als Mol. Paulien zat op Kees. Kees zat op Paulien. Het enige logische (het gevolg dat deze drie in de finale staan) is dat Paulien niet de Mol is.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #712 Gepost op: 22-02-2013, 03:25:52 »
Hm, ik ben het niet met je eens, maar kan zo gauw niet vinden waarom.
The British are not impressed.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #713 Gepost op: 22-02-2013, 07:39:25 »
Carolien zegt in aflevering 8 (zie filmpje op pagina over Carolien) dat ze Paulien uitsluit (en Kees verdenkt) als Mol. Paulien zat op Kees. Kees zat op Paulien. Het enige logische (het gevolg dat deze drie in de finale staan) is dat Paulien niet de Mol is.

Niet alleen dat, Carolien stemt al afleveringen lang niet op Paulien, ze noemt haar iig nooit.
Dan hadden dus mensen die wél deels op Paulien hadden gestemd oa Tim, Daniël (we weten niet hoeveel maar hij noemde haar afleveringen lang) en Zarayda er nog in moeten zitten, en Carolien niet.

In deze fase is het echt geen toeval meer dat je redt. Vandaar ook dat Zarayda eruit ligt, nu.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2013, 08:36:01 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lowerpug

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #714 Gepost op: 22-02-2013, 09:12:13 »
Hoi. Ik ben al lang actief op de site zonder account en post niets, maar deze hint moest ik met jullie delen, dus heb ik mij geregistreerd.
Hier onder de hints die ik heb gehoord tijdens de drive-in Wie-is-het opdracht. Vooral de eerste hint is erg bijzonder omdat ze zegt: "Paulien hier".

(37:51) 1e keer "Paulien hier, die Joep heeft niet een keer gelijk gehad."
(38:53) 2e keer: "Jammer dat Janine er niet meer bij is. Ze werd een goede vriendin van me. Tim zag trouwens wel een rood scherm in aflevering 3."
(40:18) 3e keer: "We moeten afzien dat bijna iedereen een goede kaart had gevonden. Maar ja?"
(41:21) 4e keer: "Het Wie-is-de-Mol spel in het Krugerpark was vooral aan het begin lekker vrij spannend. Voor mij dan."
(41:46) 5e keer: "Ontmoet-de-mol was zo spannend, heeft niemand mij gezien? Of herkende me ik? Echt niet?"
(42:03) 6e keer: "Beste mede kandidaten. 7. Meer dan 3 opengemaakt."
(43:20) 7e keer: "De Mol in Zulu is dus infubuzari. Grappig he? Ik spreek dus heel goed Zulu."

Uitzending: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1327542
« Laatst bewerkt op: 22-02-2013, 09:15:58 door Lowerpug »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #715 Gepost op: 22-02-2013, 09:30:47 »
Bedoel je wat de Mol gescrambled zegt?

Bij #1 hoor ik echt geen 'Paulien hier', ik hoor eerder 'Alleen Joep, die Joep heeft nog niet één keer gelijk gehad'.

#3: Weet je wie er in aflevering 4 eigenlijk naar huis had gemoeten, als niet bijna iedereen een groene kaart had getrokken: Tania.

#4 Was vooral aan het begin én aan 't eind spannend. Voor mij dan.

#6 Zeven kokers beste medekandidaten. 7. Ik heb er drie opengemaakt.

#7 --> volgens dit online woordenboek zou het 'Imvukuzane' moeten zijn:

http://archive.org/stream/anenglishzuludi00robegoog#page/n178/mode/2up/search/mole

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Queenchaos

  • Winnaar WIDM pool 2014
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #716 Gepost op: 22-02-2013, 11:36:50 »
Alles gaat over wat zeg de mol... Maar als ik zo moet bedenken over wat er in het postkantoor afspeelde, de mol sta aan het langste eind, kan 2 kanten op of waar de drie waren of waar paulien stond met de kogel, ook daarbij kozen kees en paulien voor 1000 euro , waardoor eigenlijk Paulien haar touw wat loser  moet laten , maar ja wie zeg dat ze dat echt doet, volgens mij hebben we haar een keer zien trekken (ff wat strakker maken dan kunnen ze er met 10 man aan hangen maar hij zal never bij de pot komen) wat in mij ogen dus echt wel een streek is buiten de portofoons om :)

Ik zag dit nog niet staan en dacht laat ik toch maar een keer reageren ... hallo forumers  ;D

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #717 Gepost op: 22-02-2013, 12:33:33 »
Gisteren zag ik op Twitter iemand iets melden dat "de foto's van het Televizier Gala de mol verraden hadden". Ik heb daar zo snel niets over gevonden, maar ben zelf even gaan kijken. Vooropgesteld: we weten natuurlijk niet of de Mol verantwoordelijk is voor die foto's - de indruk bestaat immers dat de twitter feed door de redactie gevuld wordt. Maar toch... Als de Mol tijdens dat Gala twittert "Collega!" en daar een foto bij plaatst van Patrick, dan mag je best even de tunnel induiken dat de Mol dat zelf doet.

Op dit foto zie je Patrick tussen de blote rug van Liesbeth en het colbert van een kale man die ik verder niet ken. Na wat zoekwerk heb ik een youtube filmpje gevonden van precies dat moment: http://www.youtube.com/watch?v=4aLx9Jzj4u0. En dan lijkt het er toch sterk op dat de foto gemaakt is vanuit het perspectief van Paulien... (En ja... gelukkig zit Kees in de buurt, dus dat zou ook nog kunnen....).

m0ll0m

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #718 Gepost op: 22-02-2013, 12:39:34 »
De betreffende foto die @IkBenDeMol twitterde is gemaakt door kandidatenbegeleider JP, die naast Paulien zat. (Dat weet ik behoorlijk zeker, want ik zat ook in de zaal en heb achteraf ook nog even met JP gesproken.)

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Paulien Cornelisse
« Reactie #719 Gepost op: 22-02-2013, 12:43:06 »
Nog een bericht uit de Paulien tunnel:

Voorafgaand aan elke aflevering wordt een ieder uitgenodigd om naar live.avro.nl te gaan. Het valt mij op dat in dat beeld Paulien als mol de meeste verdenking op zich heeft: 55% (dat is het laatste getal dat te zien is, getal in de grafiek kan ik niet goed lezen).

m0ll0m