Ik vind het aan de ene kant wel grappig dat de Paulien-verdenkers al kansloos worden verklaard en daarom kom ik met de 'kleine' dingetjes die me opvallen m.b.t. Paulien. Maar als Kees straks naar voren stapt als Mol dan zou ik daar totaal geen moeite mee hebben. Ik zei al dat alle hints gewoon richting Kees wijzen en dat je bijna niet anders kan dan achteraan sluiten bij de Kees-verdenkers, maar dat ga ik nu op de valreep gewoon niet meer doen. Ik vind het seizoen sowieso geslaagd of nou Paulien of Kees uiteindelijk de Mol blijkt te zijn.
Prima hoor zo bedoelde ik het ook niet, for the record.
Ik ben gewoon een beetje in Mol-modus nu dus sja.. overdrive.
Ik vind wel dat je een punt hebt voor wat betreft haar gelaatsuitdrukkingen in het algemeen hoor maar er zijn wat mij betreft bepaalde momenten waar ze duidelijk échte emoties toont en dit is er eentje van. Maar ze heeft die trek wel zeker geoptimaliseerd en benut (bewust of onbewust maar ik denk eigenlijk zeker wel bewust gezien wat ze zegt gedurende de Weermol-aan-het-kampvuur opdracht eerlijk gezegd). Dus in die zin sws heel knap gespeeld en lastig te verslaan sws al (ik heb haar niet voor niks al wekenlang als winnares in de pool
).
Ik dacht sws dat ze het ver zou brengen in dit seizoen.
Ik denk zelf dat áls ze de Mol was geweest ze dat met veel meer flair had gespeeld - als ze het had gedurfd. Niet op deze manier. Daarvoor is ze eigenlijk te kleurrijk. Dus zie het maar als een compliment dat ik haar uiteindelijk niet verdenk wat mij betreft iig..
Ik denk toch alles bij elkaar mijn favoriete kandidaat dit seizoen. En dat zegt echt wat in een seizoen vol érg leuke, grappige en fanatieke kandidaten.