Ik heb ergens gezien dat ze in de komende aflevering een 'wandelsafari' gaan doen. Een van de bekendste 'big 5' parken waar dit kan is het Hluhluwe-Umfolozi park (
http://en.wikipedia.org/wiki/Hluhluwe%E2%80%93iMfolozi_Park). Een erg mooi park waar ik verschillende keren geweest ben. Dit park ligt ook min of meer op de route naar Pietermaritzburg. (wat in de uitlopers van de drakensbergen ligt).
De meest waarschijnlijke route (en snelste) loopt door Swaziland.
Ik Vermoed dat ze vanaf de Drakensbergen verder richting de provincie Wes Kaap gaan. Daar liggen hele mooie en erg bekende stukken van Zuid-Afrika. (Garden route, Klein Karoo en natuurlijk Kaapstad en de wijnlanden rond Stellenbosch)
Dat kan via 2 routes: Noord langs Lesotho vian het Golden Gate park en Bloemfontein (meest bekende en vaakst genomen route) of de erg mooie, maar minder goede weg zuid van Lesotho door de Transkei.
Een beetje speculatie, maar 90% van alle toeristen en programma's doen de route vanaf Johannesburg, via de Blyderivier naar Kaapstad of andersom. Het binnenland van Zuid-Afrika is namelijk een stuk droger, minder bevolkt en daardoor een stuk minder afwisselend. (maar wel mooi)
Edit: Ik bedacht me net dat die safari's ook in het kruger kunnen, wat waarschijnlijker is, immers ze zijn er in deze aflevering. Ik ben denk ik een beetje te enthousiast over Kwazulu Natal, omdat ik daar familie heb wonen