Ik heb nog wat gespeurd naar de locatie van de Big 5 opdracht. Er is niet echt iets te vinden wat duidelijk de juiste plek is... ik heb het vermoeden dat de opmerking "niet op schaal" dat op de kaart staat nog een stapje verder gaat er dat we ook het lijnenspel en de noord/zuid neit te strak moeten aanhouden.
Het kaartje is in HD te zien in de vodcast van Joeri. Daarop valt te lezen dat er links op de kaart bij het pijltje het woord "Lodge" staat en bij de linker weg "Main road". Daardoor denk ik dat het héél dicht bij het huisje (de Umkumbe Safari Lodge) is waar ook de test was. Daar is ook eigenlijk de enige plek die ik in Sabi Sand kan vinden waar een weg als een soort halve boog aan een andere weg vast zit, zoals boven in het kaartje te zien is. Mijn suggestie is daarom
deze locatie. Dit klopt in hoofdlijnen wat betreft de ligging van paden, locatie van de rivierbedding, de lodge en de main road. Alleen dan opgerekt.
Hieronder een plaatje uit Google Earth waarbij het zuiden naar boven gedraait is.