Speciaal me voor dit forum-onderdeel op deze site geregistreerd. Ontzettend leuk om als game-in-a-game de locaties te achterhalen. De vondst van de route door het Krugerpark door Rat vond ik echt briljant! Hier enkele van mijn gevonden locaties. Ik denk dat je er wel raad mee weet, milcof.
1. Deel 1 van opdr. 3 in afl. 5 vond imho plaats in
Pilgrim's Creek, bij het Gold Diggers Museum.
2. De beelden van afl. 5 suggereren dat opdr. 3 in
dit TGME-gebouw werd voltooid.
3. De executie van afl. 5 vond plaats op een
"binnenplaats" van TGME Reduction Works. De test mogelijk in het aangrenzend gebouw.
N.B.: De "historische" satellietfoto's uit 2008/2010 in Google Earth zijn voor deze regio een stuk duidelijker dan de thans in Earth en Maps gebruikte default satellietbeelden.
4. De eerste beelden van de tocht met de paarden tijdens opdr. 3 afl. 6 zien we
hier, waarna de groep met een omtrekkende beweging door het Cathkin Park op
deze top bij Art arriveert. Kees vliegt daarna met de helicopter naar
Monks Cowl om een envelop te halen.
5. Test en executie van afl. 6 vonden plaats bovenop de
Inkunzi Cave.
6. Opdr. 1 van afl. 7 vond plaats in
The Mission Press. Ik heb begrepen dat in dit gebouw in Moorleigh de eerste Zulu-Bijbel is gedrukt, waarmee de kerstening van KwaZulu-Natal begin 20ste eeuw een feit werd. Art staat aan het begin van deze afl. langs een spoorlijn hier niet ver vandaan.
De opdr. voor de vrijstelling is volgens mij hier ook ergens in de buurt gespeeld.7. De vrijstelling werd tijdens opdr. 3
hier door Daniël verdedigd.
8. Test en executie lijken zo'n 30/40 km van Cathkin Peak te hebben plaatsgehad, mogelijk in de buurt van Winterton. Bij het eindgesprek tussen Art en Daniël is heel even in de verte een bergtop te zien die heel veel gelijkenis vertoont met Cathkin Peak.
Hopelijk ben ik bij m'n eerste post niet al teveel als een addict overgekomen! LOL