Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Carolien
37 (51.4%)
Kees
3 (4.2%)
Paulien
10 (13.9%)
NIEMAND
22 (30.6%)

Totaal aantal stemmen: 71

Auteur Topic: Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 75528 keer)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #120 Gepost op: 22-01-2013, 16:41:19 »
De mindfuck van het jaar is gewoon als Art de mol is...

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #121 Gepost op: 22-01-2013, 16:43:32 »
De mindfuck van het jaar is gewoon als Art de mol is...

Dat zou ongeloofwaardig zijn.

Offline Cactuss

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #122 Gepost op: 22-01-2013, 17:35:01 »
Dat zou ongeloofwaardig zijn.
Niets is wat het lijkt he.

Maar OT: waarom vindt iedereen dat daniel afvalt?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #123 Gepost op: 22-01-2013, 17:36:15 »
ja jongens vertel het eens, met de uitslag van deze poll kan ik voor mijn pool niets    ::hypocriet::

ik denk zelf Daniël vanwege de "no Milk today" hint uit de Roodshow
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #124 Gepost op: 22-01-2013, 20:12:39 »
meestal valt in aflevering 4 niemand af. vorige week viel er 2 af daarom denk ik dat tim terugkomt en blijft.

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #125 Gepost op: 22-01-2013, 22:46:01 »
Voor het eerst in jaren....heb ik werkelijk geen idee!

 :(
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #126 Gepost op: 23-01-2013, 18:03:33 »
Ik weet niet meer in welk topic het las, maar ik begreep dat Janine deze week te gast zou zijn in de roodshow? In dat geval vind ik de optie dat Tim alsnog afvalt eigenlijk weer waarschijnlijker worden dan de optie dat er niemand afvalt.

Waarom?: Na de afleveringen dat er niemand afviel was in eerdere jaren vaak de mol of de presentator te gast. 

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #127 Gepost op: 23-01-2013, 18:32:11 »
Ik weet niet meer in welk topic het las, maar ik begreep dat Janine deze week te gast zou zijn in de roodshow? In dat geval vind ik de optie dat Tim alsnog afvalt eigenlijk weer waarschijnlijker worden dan de optie dat er niemand afvalt.

Waarom?: Na de afleveringen dat er niemand afviel was in eerdere jaren vaak de mol of de presentator te gast. 
Ik noem het in elk geval bij mijn uitleg van de Roodshow hint, maar dat is pure speculatie. Ik heb het verder nergens gelezen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #128 Gepost op: 23-01-2013, 19:58:12 »
waarom vindt iedereen dat daniel afvalt?
Ik vind Tim raar... in de extra beelden stelt Carolien wel heel beslist dat het toch einde oefening voor hem was... dus het kan zijn dat hij een terug-kom-kans had maar die verkwanseld heeft.

Aan de andere kant staat Tim in alle beelden er wel zo fleurig op dat hij zowat uitSCHREEUWT dat hij een toneelspel speelt en gewoon blijft. Al einde afl. 3 en nu weer in die biecht in de vooruitblik.....

Dan denk ik dat Daniel gaat want hij had eerder in de biechts alleen maar de frustratie te brengen dat er allemaal groepsprocessen begonnen te spelen waar hij niet aan deelnam.

Lees; hij geeft daar de schuld aan dat hij exit was.

Niet zo gehaaid dus als bijv. Carolien en daarom een rood scherm, zou zomaar kunnen, dus daarom koos ik hem maar ja, die Tim, hoe lang blijft die nog?


De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #129 Gepost op: 23-01-2013, 20:08:37 »
Ik vind Tim raar... maar ja, die Tim, hoe lang blijft die nog?

Het is maar wat je raar noemt ;) In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Dat is bij WIDM niet anders. Maar juist door Tim en de Roodshow, waarin ie aangeeft toch echt afgevallen te zijn + rood scherm gezien te hebben.. kan het maar zo dat ze dat moment voor aflevering 4 bewaren. Want Tim zei ook bij de Roodshow dat die beelden na de executie in de voortuitblik van aflevering 3 met een vermeende opdracht voor Tim zelf, dat dat beelden waren van een opdracht die voor de executie al was gespeeld. Dus ik denk dat de montage ons in het ooitje neemt. Denken dat Tim terug komt, maar dat is voor die ene opdracht die allang en breed voor de afgelopen executie was gespeeld en opgenomen. Dus voor de pool komt ie terug, maar daarna zien we hoe de vork in de steel zit van de executie afgelopen aflevering gok ik.

Bovendien: hoe vaak zijn terugkomers wel niet de laan uitgestuurd de aflevering nadat ze terug kwamen? Een WIDM-recidivist zo je wilt :P is geen lang leven beschoren, al zou je verwachten dat men met een open vizier en nieuwe blik het spel kan betreden. Weg van de tunnelvisie die hen wellicht fataal werd en dergelijke. In ieder geval hebben ze de finale niet of nauwelijks gehaald. (dan doel ik op een Gijs Staverman, een Richard Groenendijk)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #130 Gepost op: 23-01-2013, 20:24:45 »
En toch, Paul heeft gewonnen, dus dat is ook gewoon een mogelijkheid. Hij heeft wel het voordeel dat hij weet dat op wie hij heeft ingezet waarschijnlijk de Mol niet is.
The British are not impressed.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #131 Gepost op: 24-01-2013, 00:49:04 »
Geen afvaller in aflevering 4 dan maar. Er zijn er al 4 weg ondertussen in 3 afleveringen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #132 Gepost op: 24-01-2013, 06:20:33 »
En toch, Paul heeft gewonnen, dus dat is ook gewoon een mogelijkheid. Hij heeft wel het voordeel dat hij weet dat op wie hij heeft ingezet waarschijnlijk de Mol niet is.
Gesteld dat hij inderdaad voornamelijk op één persoon in heeft gezet uiteraard.
Maar zeker interessant om in de gaten te houden als hij inderdaad blijft.
Ook interessant hoe de dynamiek tussen hem en Carolien gaat zijn in dat geval, of hij dat voor haar ook in het midden laat. Ik zie hem ervoor aan om dat te doen, want hij speelt het spel vrij hard tot nu toe.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #133 Gepost op: 24-01-2013, 10:30:02 »
hoe vaak zijn terugkomers wel niet de laan uitgestuurd de aflevering nadat ze terug kwamen? Een WIDM-recidivist zo je wilt :P is geen lang leven beschoren
Nou precies, dat was ook wat ik bedoelde hierboven. Barbara was ook zo'n voorbeeld.

Ik denk dus wel dat Tim under-cover meespeelt in die savanne-opdracht en er een twist is dat hij zich terug kan vechten. Dat lukt vast wel want dan is de crew meteen verlost van het te vroege vertrek van Janine en verloopt het draaiboek weer zoals gepland.

Dit moet mij ook verklaren hoe het kan dat Tim vet 1e staat in de verdenkinglijsten... mocht hij nu al gaan dan staat Kees 1e en dat kan er bij mij niet in dus ik heb ook een verborgen agenda dat ik hier op Daniel stem ::trots:: ::pinokkio::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #134 Gepost op: 24-01-2013, 20:48:42 »
Niemand omdat Tim er echt niet uit zal gaan. Zarayda omdat iedereen haar lijkt te vergeten. Ze gaat een beetje op in het midden van de groep. Maar goed, dat argument gaat evengoed op als ze de Mol is.

Als er al iemand uit zal gaan, dan denk ik dat het sowieso een vrouw is. Toch stem ik op niemand voor ronde 4.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #135 Gepost op: 25-01-2013, 14:26:46 »
Wij molloten zaten BIJNA goed met niemand. Voor sommigen toch nog een verrassing dus dat Tim blijft.

Wie is de afvaller de komende aflevering?
Tim  28 (32.6%)
Zarayda  6 (7%)
Daniel  15 (17.4%)
Carolien  2 (2.3%)
Kees  3 (3.5%)
Paulien  2 (2.3%)
Tania  3 (3.5%)
NIEMAND  27 (31.4%)

Totaal aantal stemmen: 86
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #136 Gepost op: 25-01-2013, 14:30:49 »
Ik vind het een grote gok dit keer maar omdat Tim, Kees en Paulien wel als verdacht worden weggezet denk ik zij niet.

Tania heeft als penningmeester wel slechte papieren maar Zarayda of Daniel (daar heb ik weer op gestemd) zouden net zo goed kunnen. De focus ligt wel erg op Tim en Tania als anti-polen dus kan goed dat zij daarom blijven want gaat Tania eruit dan weet je sowieso al dat Tim de mol niet is (maar wisten we al he  ::hypocriet::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #137 Gepost op: 25-01-2013, 15:55:39 »
Dus weer bij de Roodshow;

Sheena Easton - For Your Eyes Only

Dus weer Tim eruit?

Ligt wel in de lijn van vorige terugkomers die er altijd weer snel uitliggen.

En met de executie vooruitblik waar het ook duidelijk om Tim lijkt te gaan.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #138 Gepost op: 25-01-2013, 16:42:10 »
Ik ga voor Carolien. ::zwaai::
🜃

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #139 Gepost op: 25-01-2013, 17:24:02 »
Op dit moment zeg ik: Paulien...
Ich bin ein Bärliner!