Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Carolien
37 (51.4%)
Kees
3 (4.2%)
Paulien
10 (13.9%)
NIEMAND
22 (30.6%)

Totaal aantal stemmen: 71

Auteur Topic: Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 76136 keer)

Offline Lo

• Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #200 Gepost op: 8-02-2013, 16:11:07 »
Dat Tania voor Daniël zou gaan, zegt voor mij nog niet dat zij haar test ook daadwerkelijk op hem ingevuld heeft. Misschien is zij wel voor Carolien gegaan
Ze heeft gespreid en vulde de vraag Wie is de mol op Daniel in (ja ik ben een believer dat er hier niet gescript is).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joeyversteeg12

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
« Reactie #201 Gepost op: 8-02-2013, 20:44:49 »
Ik denk Zarayda of Daniel. Carolien zit op Kees, Paulien zit op Kees en Kees zit op Carolien. Die 3 komen in de finale denk ik dan blijkt Paulien de verliezer te zijn en is het (volgens de makers) Carolien of Kees omdat die op elkaar zitten. Uiteindelijk is Kees de mol, happy end.  ::jaja::

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 8-02-2013, 20:50:33 »
Ik denk Zarayda of Daniel. Carolien zit op Kees, Paulien zit op Kees en Kees zit op Carolien. Die 3 komen in de finale denk ik dan blijkt Paulien de verliezer te zijn en is het (volgens de makers) Carolien of Kees omdat die op elkaar zitten. Uiteindelijk is Kees de mol, happy end.  ::jaja::

Dat dus :) Blijft de vraag.. waar slaat de muzikale aanwijzing nu op?  ???
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #203 Gepost op: 8-02-2013, 20:55:14 »
Er vanuitgaande dat kees de mol is. Dan is er ook nog kans dat een Kees verdenker er over twee afleveringen uit vliegt omdat een kandidaat die het niet bij het juiste eind heeft een vrijstelling voor de finale verdiend.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 9-02-2013, 15:39:30 »
nog kans dat een Kees verdenker er over twee afleveringen uit vliegt omdat een kandidaat die het niet bij het juiste eind heeft een vrijstelling voor de finale verdien
Goed verwoord, dat is natuurlijk de gescripte wensdroom. Gaat toch Paulien eruit omdat Zarayda een vrijstelling heeft en Kees de mol is dus zij het uit moest vechten met Carolien om 1 finaleplek.

Volgens mij doen ze het daarom ook, zo'n vrijstelling uitgeven voor de finale. Jokers en vrijstellingen vertroebelen het beeld van de mol. Wel netjes dat ze hem nu al uitgeven, en er dus iemand exit kan met zo'n vrijstelling op zak... dan krijgt de rest toch wat kans terug om de finale te bereiken. En het gaat met die topito's... zouden ze dan net zo lang doorgaan tot iemand eentje compleet heeft of zou die vrijstelling er als het te lang duurt ook helemaal niet uit gaan, bijv. op straffe van geld uit de pot?

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 9-02-2013, 22:08:44 »
ik denk zelf dat Zarayda afvalt. dan hou je daniel kees carolien en paulien over.
daniel en kees verdenken carolien
carolien en paulien verdenken kees
als kees de mol is gaan paulien en carolien naar finale en valt daniel af.
als carolien de mol is gaan kees en daniel naar finale en valt paulien af.   

Offline Clauzwa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #206 Gepost op: 9-02-2013, 22:24:37 »
ik denk zelf dat Zarayda afvalt. dan hou je daniel kees carolien en paulien over.
En mocht Daniël of Paulien de mol zijn...?

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 9-02-2013, 22:29:10 »
daniel en paulien heb ik afgeschreven als mol

En mocht Daniël of Paulien de mol zijn...?

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 9-02-2013, 23:30:44 »
Als Kees de mol is:
Als Carolien de mol is:

En zoals Zwanee zegt:
Als Paulien de Mol is:
Als Daniël de mol is: óf:

Als Zarayda de mol is:

Maar...we zitten ook nog met een vrijstelling, los van verdenkingen a.s. aflevering!
Lastig....
Omnia vincit amor

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 9-02-2013, 23:40:07 »
daar heb je gelijk in met de vrijstelling
daniel paulien en Zarayda heb ik afgeschreven als mol

Als Kees de mol is:
Als Carolien de mol is:

En zoals Zwanee zegt:
Als Paulien de Mol is:
Als Daniël de mol is: óf:

Als Zarayda de mol is:

Maar...we zitten ook nog met een vrijstelling, los van verdenkingen a.s. aflevering!
Lastig....

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 9-02-2013, 23:44:35 »
Ik denk dat Zarayda de vrijstelling wint en veilig is, waardoor Daniël exit is a.s. donderdag. En gezien Carolien/Paulien op Kees stemmen komen die drie in de finale.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #211 Gepost op: 9-02-2013, 23:47:53 »
Ik denk dat Zarayda de vrijstelling wint en veilig is, waardoor Daniël exit is a.s. donderdag. En gezien Carolien/Paulien op Kees stemmen komen die drie in de finale.  :)
Maar Zarayda benadrukt in de promo toch dat het een vrijstelling voor de finale is. Wat wil zeggen dat de persoon die m wint van de 5 sws de finale haalt? Als dat Zarayda is en Kees is de mol, Daniel valt af, dan kan van het duo Carolien/Paulien er maar 1 de finale halen omdat Zarayda en Kees al in de finale staan toch? Maar goed dat met die vrijstelling kan ook weer anders in elkaar steken, dat dat ding pas geldig is als je afl 8 haalt ofzo.

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 9-02-2013, 23:56:09 »
Maar Zarayda benadrukt in de promo toch dat het een vrijstelling voor de finale is. Wat wil zeggen dat de persoon die m wint van de 5 sws de finale haalt? Als dat Zarayda is en Kees is de mol, Daniel valt af, dan kan van het duo Carolien/Paulien er maar 1 de finale halen omdat Zarayda en Kees al in de finale staan toch? Maar goed dat met die vrijstelling kan ook weer anders in elkaar steken, dat dat ding pas geldig is als je afl 8 haalt ofzo.

Hmm.. nuja, ze gaan ook aan 'topito, topito' met een draaitafel :P Dus Zarayda kan zodoende een hele topo bemachtigen = vrijstelling? :) Want inderdaad als ze de vrijstelling voor de finale bemachtigt, is na Daniël Carolien of Paulien aan de beurt.

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 10-02-2013, 00:21:34 »
ik denk dat de mol vrijstelling wint. het is al paar keer gebeurd dat de mol
een vrijstelling wint vorig jaar anne marie 2 jaar geleden patrick.

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 10-02-2013, 00:27:16 »
ik denk dat de mol vrijstelling wint. het is al paar keer gebeurd dat de mol
een vrijstelling wint vorig jaar anne marie 2 jaar geleden patrick.

Hmm ja, dan zou Kees dus de gelukkige zijn  ;)

Daniel is de komende afvaller, Alicia Keys > als enige smeedde hij de sleutel (1 key) en kreeg als enige bij 'meet your mole' een afwijkende mineur te horen (album heet songs in a minor = mineur) doordat de mol een verkeerde toets (=key 2 als in keyboard) speelde. 1 key + 1 key = keys = Alicia Keys.  :D

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 10-02-2013, 01:04:00 »
Hmm ja, dan zou Kees dus de gelukkige zijn  ;)

Daniel is de komende afvaller, Alicia Keys > als enige smeedde hij de sleutel (1 key) en kreeg als enige bij 'meet your mole' een afwijkende mineur te horen (album heet songs in a minor = mineur) doordat de mol een verkeerde toets (=key 2 als in keyboard) speelde. 1 key + 1 key = keys = Alicia Keys.  :D
Hij is sterk  ::ok::
Omnia vincit amor

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 10-02-2013, 14:20:29 »
Maar Zarayda benadrukt in de promo toch dat het een vrijstelling voor de finale is. Wat wil zeggen dat de persoon die m wint van de 5 sws de finale haalt?
Nee dan zou het een dubbele zijn. Het is m.i. net als verleden jaar dat je een vrijstelling krijgt voor afl. die en die. Zoals Marit, Frits en Tim. Krijg je rood voordat die afl. er is dan ga je dus met vrijstelling op zak eruit. Wel netjes dus dat ze hem nu al uitgeven, dan krijgt de rest toch wat kans terug om de finale te bereiken.

Offline Vanessaa

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 10-02-2013, 21:40:55 »
Die topito's zijn kwarten van een vrijstelling. 4 kwarten = finalevrijstelling?

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #218 Gepost op: 14-02-2013, 15:48:32 »
Ik gok Daniël.

Ervan uitgaande dat Kees de Mol is, is het waarschijnlijk dat Paulien en Carolien die hem verdenken in de finale komen. Maar dat is buiten de vrijstelling van vanavond gerekend (die een direct ticket naar de finale is)! Stel dat Zarayda 'm wint, dat zou nog eens leuk kunnen worden. Zij vertrouwt Kees totaal. Dan zou ze in de finale nog wel eens verkeerd kunnen zitten. (Wat op zich wel jammer is, is dat dan ten koste zou gaan van iemand die wel goed zat.)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #219 Gepost op: 14-02-2013, 15:54:55 »
Ik heb een paar dagen geleden gestemd op Daniël, maar Zarayda zou me ook niks verbazen. Die vrijstelling maakt het inderdaad lastig, maar aan de andere kant ook oneerlijk. Want stel nou dat Kees inderdaad de mol is en bijvoorbeeld Daniël wint de vrijstelling. Dan zou Zarayda er nu uitgaan, en daarna dus Carolien of Paulien. (ik denk dat dat dan Carolien zou zijn, Paulien zit volgens mij al langer op Kees) Dan zit Daniël straks in de finale zonder ook maar één keer op Kees gestemd te hebben, terwijl Carolien en Janine (maar dat telt niet, gewoon een pechvogeltje) dat wel hebben gedaan.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.