Ik verwacht niemand. Om het ons tot het einde moeilijk te maken. Als er nu iemand afvalt denk ik dat de puzzelstukjes wel eens definitief op hun plaats kunnen vallen.
Maar als ik echt iemand zou moeten kiezen, dan zou ik gaan voor Carolien. Zij leek me meer te twijfelen aan haar Mol en haar zie ik dus nog zo'n alombekende lastminuteswitch maken, van Kees naar Zarayda?
Al lijkt het me richting finale misschien wel om een duel Kees vs. Paulien te gaan of zal het dan toch Kees vs. Zarayda worden? Meestal de Mol tegen zijn eigen verdachte, die meestal ook nog eens de winnend finalist blijkt te zijn (kan evengoed verliezer zijn). Er wordt nu al weken op gehamerd dat Kees op Carolien/(Paulien) zit en vice versa. Eén van die twee zit er sowieso in, maar allebei lijkt me teveel van het goede. Zarayda daarentegen zou mooi passen in die finale, van Zarayda (en Paulien ook in mindere mate) is nog bijlange niet iedereen overtuigd dat ze NIET de Mol is. Ideaal om ultieme twijfel te zaaien. Dus als er echt iemand weg moet, staat Carolien er volgens mij het slechtst voor. Enjoy your last Snickers & Cola.