Auteur Topic: Moltalk 2013  (gelezen 131146 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk 2013
« Reactie #140 Gepost op: 1-02-2013, 12:11:29 »
Het duurt meer dan 22 minuten voordat de eerste keer de naam 'Kees' wordt genoemd in de nabeschouwing!  ::hypocriet::

Hoezo hem buiten beschouwing laten!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk 2013
« Reactie #141 Gepost op: 1-02-2013, 12:25:42 »
Hoe leuk ik Moltalk ook vind, ik vind het wel een beetje jammer dat het op de 43 seconden van Joeri, George en wat tweets na, een feestje van BN'ers is. Het zou leuk zijn als ze ook een kort rondje door het aanwezige publiek zouden doen. Gewoon in twee zinnen wie je verdenkt en waarom. Dan zou Kees vast ook vaker genoemd worden.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk 2013
« Reactie #142 Gepost op: 1-02-2013, 12:27:54 »
Hoe leuk ik Moltalk ook vind, ik vind het wel een beetje jammer dat het op de 43 seconden van Joeri, George en wat tweets na, een feestje van BN'ers is. Het zou leuk zijn als ze ook een kort rondje door het aanwezige publiek zouden doen. Gewoon in twee zinnen wie je verdenkt en waarom. Dan zou Kees vast ook vaker genoemd worden.

Zorg in eerste instantie voor een sfeervolle locatie! En laat mensen aan een tafel zitten en zorg voor een discussie. Pak een specifiek aantal acties van één kandidaat en ga die met een groep mensen afwegen (wel of niet mol-like). Ik vind het allemaal een beetje slap nu.  ::)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk 2013
« Reactie #143 Gepost op: 1-02-2013, 14:02:08 »
Leuk dat George er was, maar tegelijkertijd jammer dat hij zo ondergesneeuwd raakte. Ik vond het heel interessant hoe hij naar de serie kijkt, maar hij kreeg amper de mogelijkheid om iets te zeggen door de overaanwezige Anne-Marie (van wie ik nooit een fan ben geweest).

Ik vond dat Liesbeth het goed deed, al miste ik wel iets van de humor van Arjen of van hele grappige gasten (Edo en Patrick zijn bijna niet te overtreffen).

Ik ben verbaasd dat ze Tania zo verdenken, zonder daar echt hele goede redenen voor te geven. En Kees wordt inderdaad geheel buiten beschouwing gelaten, apart.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #144 Gepost op: 1-02-2013, 15:03:12 »
Het is natuurlijk een nieuw onderdeel en ik denk dat dit nog wel geëvalueerd zal gaan worden. Een aantal dingen zijn wel leuk en een aantal minder vind ik.

Positieve punten
- Het is beter dan geen nabeschouwing
- Arjen vind ik wel geschikt voor dit programma. Is eigenlijk exkandidaat en fan ineen.
- Fragmenten die ze uitlichten met beelden
- de 43 seconden

Mindere punten
- Een overschot aan gasten. Maximaal 2 zou echt wel goed zijn. Nu steeds komt er maar iemand bij en wordt het behalve losjes vooral rommelig.
- Lelijk decor, waarschijnlijk moet het mysterieus lijken maar ik vind het onooglijk.
- Onnodige tweets vermelden. Hou je vast aan een aantal goede vragen
- Het niet snappen van de verdenkingen door de presentator. "Huh tim gaat van 17 naar 20 naar 17 naar 20"


Hopelijk komt het volgend jaar terug in een iets ander format. Maar het is zeker een leuke toevoeging

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk 2013
« Reactie #145 Gepost op: 1-02-2013, 17:22:22 »
George leek zich niet echt op z'n gemak te voelen.
Anne Marie.  ::joehoe:: Ik vind haar echt leuk.
Volgende week Soundos.  ::joehoe::
Vreemd dat maar weinig gasten Kees verdenken.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Moltalk 2013
« Reactie #146 Gepost op: 1-02-2013, 18:23:58 »
Het is natuurlijk een nieuw onderdeel en ik denk dat dit nog wel geëvalueerd zal gaan worden. Een aantal dingen zijn wel leuk en een aantal minder vind ik.

Positieve punten
- Het is beter dan geen nabeschouwing
- Arjen vind ik wel geschikt voor dit programma. Is eigenlijk exkandidaat en fan ineen.
- Fragmenten die ze uitlichten met beelden
- de 43 seconden

Mindere punten
- Een overschot aan gasten. Maximaal 2 zou echt wel goed zijn. Nu steeds komt er maar iemand bij en wordt het behalve losjes vooral rommelig.
- Lelijk decor, waarschijnlijk moet het mysterieus lijken maar ik vind het onooglijk.
- Onnodige tweets vermelden. Hou je vast aan een aantal goede vragen
- Het niet snappen van de verdenkingen door de presentator. "Huh tim gaat van 17 naar 20 naar 17 naar 20"


Hopelijk komt het volgend jaar terug in een iets ander format. Maar het is zeker een leuke toevoeging
Jorge jij wil een serieuze aan de tafel nabespreking.
Ik vind het leuke van deze moltalk dat het lekker spontaan allemaal lijkt te gaan.  Lekker gezellig met vrienden bij elkaar en even na babbelen. vind ik juist top.

@ heinz, over het algemeen schrikken de niet bn'ers van een microfoon, dat bleek vorige week (of was het de week ervoor) wel toen ze wat mochten zeggen. Dat idee had ik ook bij George, die voelde zich opgelaten en had niet zoveel met het hele format. Hij had het volgens mij ook nog niet vaak gezien.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Moltalk 2013
« Reactie #147 Gepost op: 1-02-2013, 20:09:17 »
Ik vind het eigenlijk wel leuk met dit aantal gasten. Dan is de kans groter dat er iemand bij zit die mij aanspreekt. En ik vind het ook wel wat hebben dat het niet te serieus is.

Het lijkt mij wel een aardige toevoeging om toch iets met adt publiek te doen. Gewoon vragen, wie uit het publiek die zijn mneing wil delen over [blabla] (en dat kan dan van alles zijn: een opdarcht, een voorval tijdens een opdracht, een verdenking, een tweet, etc.) (vingers laten opsteken). Vervolgens hou je de microfoon één van de geïnteresseerden onder de neus. Als je het op die manier formuleert en doet, dan is het publiek vrijblijvend en krijgt niemand ongewild een microfoon onder z'n neus - zou ik zeggen.

Ik vind overigens wel dat er wat meer microfoons mogen zijn - tenminste voldoende voor alle gasten. Het niet hebben van een microfoon per persoon zorgt dat mensen moeten delen, en die zeggen dan denk ik automatisch minder.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Moltalk 2013
« Reactie #148 Gepost op: 1-02-2013, 20:50:28 »
Ik vind het jammer dat er geen open inschrijving is om er aanwezig te zijn. Ik zou er heel graag willen zijn en ik denk ook vast wel meer mensen hier maar vanmiddag bij de Roodshow had ik ook weer maar twee vakjes gekruist bij de bingo toen de volle kaart bingo eruit ging, dus het geluk is niet aan mijn kans, en die facebook reageer actie vind ik ook nogal random. Als je hoort dat sommige programma's betalen om publiek te krijgen vind ik het vreemd dat hier wordt gedaan alsof het allemaal super geheim en exclusief is.  :\'(
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #149 Gepost op: 1-02-2013, 22:15:36 »

Ik vind het leuke van deze moltalk dat het lekker spontaan allemaal lijkt te gaan.  Lekker gezellig met vrienden bij elkaar en even na babbelen. vind ik juist top.


Eens! Ook lekker in een kelder "ergens" in A'dam.
Prima locatie!
Niet formeel. Zalig. Prima format!
Slimme Schemer is wel mijn favoriet als presentator...(over 2 weken weer).
Zijn ding!  ;D
Verheug me wel heel erg op Soundos volgende week!  ::bravo::
En nog even over "die" B.N.-ers (George?);
Het gaat over ex-WIDM kandidaten. Leuk ze weer te zien!
Zij hebben het spel meegemaakt dus erg leuk info/visie van hen te verkrijgen.
(Als Peter R. de Vries hier op het trapje komt zitten heb ik ook zo mijn bedenkingen).

Ook volgend seizoen graag weer de Moltalk!  ::ok::





Omnia vincit amor

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Moltalk 2013
« Reactie #150 Gepost op: 2-02-2013, 00:32:20 »
Grappig om te zien dat Toine en Frits nog steeds geen goede molspeurders zijn  ::rofl::

Valt mij ook op ja! Lijkt me mooi als er ook eens iemand zit die op de hoogte is van alle ideeën op de fora! Zou er een ex-kandidaat zijn die meeleest?

Mindere punten
- Het niet snappen van de verdenkingen door de presentator. "Huh tim gaat van 17 naar 20 naar 17 naar 20"

Dat is inderdaad erg saai.

Verder vind ik de Moltalk een leuk programma. De meeste oud-kandidaten hebben toch wel een grappige/vernieuwende kijk op het spelletje.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Moltalk 2013
« Reactie #151 Gepost op: 2-02-2013, 02:06:24 »
Ik heb 100 gezegd dat George een super mol was.
Maar het ego wat ie daarna heeft gekregen, eigenlijk al in de finale die toen uit gezonden werd, maar ook in de aflevering in 2005.
Hij was bezig dat ie zat te genieten als daniel of zarayda eruit ging.
Dat niemand zo goed was als hij
Je zag anne-marie echt zo kijken van..... wat is dit voor negatiefs.
Hij kijkt nooit, en zat er maar een breetje brul bij.
Heel leuk om die fanatieke en lieve frits weer even te zien.

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk 2013
« Reactie #152 Gepost op: 2-02-2013, 16:28:50 »
Ja dat gevoel had ik ook bij George. Deze Mol is niet zo van de spotlights of is gewoon erg verlegen. Of beide ::regenboog::

Voor mijn gevoel werd George ondergesneeuwd door de andere gasten en voelde hij zich daardoor minder op zijn gemak. Ik heb hem namelijk na WIDM nog vaker op televisie gezien, o.a. in Koffietijd ongeveer een jaar geleden, waarin hij volkomen ontspannen aan het praten was, dus camera- / microfoonvrees heeft hij zeker niet.

Ik heb 100 gezegd dat George een super mol was.
Maar het ego wat ie daarna heeft gekregen, eigenlijk al in de finale die toen uit gezonden werd, maar ook in de aflevering in 2005.
Hij was bezig dat ie zat te genieten als daniel of zarayda eruit ging.
Dat niemand zo goed was als hij
Je zag anne-marie echt zo kijken van..... wat is dit voor negatiefs.
Hij kijkt nooit, en zat er maar een breetje brul bij.
Heel leuk om die fanatieke en lieve frits weer even te zien.


Hier ben ik het totaal niet mee eens. George wordt alom gezien als één van de beste mollen ooit, of in ieder geval als degene die het molschap 'professioneel' heeft gemaakt. Hij is daarna ook nog vaak betrokken bij de productie om nieuwe mollen voor te bereiden op zijn taak, dus hij weet zeker waar hij het over heeft. En dat hij de beste mol ooit was?; je moet toch wel een beetje tegen een grapje kunnen, vind ik.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Moltalk 2013
« Reactie #153 Gepost op: 2-02-2013, 19:38:55 »

Hier ben ik het totaal niet mee eens. George wordt alom gezien als één van de beste mollen ooit, of in ieder geval als degene die het molschap 'professioneel' heeft gemaakt. Hij is daarna ook nog vaak betrokken bij de productie om nieuwe mollen voor te bereiden op zijn taak, dus hij weet zeker waar hij het over heeft. En dat hij de beste mol ooit was?; je moet toch wel een beetje tegen een grapje kunnen, vind ik.


Volgens mij was George ook een beetje sarcastisch bezig. :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Moltalk 2013
« Reactie #154 Gepost op: 5-02-2013, 17:56:44 »
Donderdag Hadewych te gast! :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk 2013
« Reactie #155 Gepost op: 5-02-2013, 18:05:55 »
Tof!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Moltalk 2013
« Reactie #156 Gepost op: 5-02-2013, 18:07:42 »

Joehoe, daar hebben we hem weer :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Moltalk 2013
« Reactie #157 Gepost op: 5-02-2013, 18:48:08 »
Hadewych en Soundos! Awesome!  ::bravo::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Moltalk 2013
« Reactie #158 Gepost op: 5-02-2013, 20:23:37 »
Nu Sanne nog een keer  ::love::
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Moltalk 2013
« Reactie #159 Gepost op: 5-02-2013, 20:26:07 »
hmmm ik zou Erik van 't Hoff wel willen zien in combinatie met Arjen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.