Auteur Topic: Moltalk 2013  (gelezen 131181 keer)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Moltalk 2013
« Reactie #180 Gepost op: 7-02-2013, 22:02:41 »
en hij denkt nu dat Kees de mol is.... mmmm
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Moltalk 2013
« Reactie #181 Gepost op: 7-02-2013, 22:12:46 »
Ik weet niet wie er mee begon, maar ik vind het mar niks dat ze het woord 'testimonial' gebruiken in plaats van 'biecht'. Ik ben absoluut geen taalpurist die vindt dat je alles in 't nederlands moet zeggen als dat mogelijk is, maar ik vind het woord 'biecht' om een of andere reden iets mysterieus hebben.

Ik vond Tim wel hééél erg open tijden de molpraat ( :-X ), staat daar niet een molmedewerker achter de camera heel hard met zijn/haar handen te zwaaien of in Soundos oortje te schreeuwen om Tim het zwijgen op te leggen.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #182 Gepost op: 7-02-2013, 22:18:19 »
Ben ik de enige die Inge vrij pedant/irritant vond doen tegenover Tim?
Natuurlijk is hij er twee maal uitgevlogen maar hij is wel de enige daar die alle groepsdynamiek heeft meegekregen, hetgeen ook duidelijk was waarover hij het had.

Inge wuifde dat de hele tijd weg, maar deed dat mi op een vrij lullige manier.

Hade was wel heel leuk maar niet geschikt voor spontane talk in die zin, die analyseert het allemaal liever wat rustiger - ze hadden denk ik beter een wat spraakzamere ex-kandidaat erbij kunnen hebben. Nu is het zo dat in sommige Moltalk afleveringen zoveel spraakzame gasten waren dat er niet genoeg tijd was voor allen en in deze vielen er juist behoorlijk veel stiltes.

Wel heel goed gedaan door Soundos verder.  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Moltalk 2013
« Reactie #183 Gepost op: 7-02-2013, 22:22:03 »
Ja vond Inge ook niet zo heel leuk deze keer, terwijl ik haar meestal wel leuk vind als ze ergens over de Mol praat. Maar vond Tim zelf ook niet zo heel leuk nu, dus ja..

Hadewych was leuk, en Soundos was weer fantastisch, die mag van mij elke keer meedoen met WIDM. Fantastische kandidate.  ::bravo::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Moltalk 2013
« Reactie #184 Gepost op: 8-02-2013, 00:53:33 »
Wij zijn weer thuis! Het was superleuk om mee te maken. Soundos had alle vrijheid om te vragen wat ze wilde, verbaasde mij ook dat Tim zo mocht zeggen op wie hij eruit ging.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #185 Gepost op: 8-02-2013, 00:56:16 »
Dat is nog eens belangrijke informatie die Tim nu geeft! Hij stemde de laatste test op Paulien!
Zegt hij nu, maar hij zei wel meer .... ;)
Omnia vincit amor

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Moltalk 2013
« Reactie #186 Gepost op: 8-02-2013, 01:11:17 »
Zegt hij nu, maar hij zei wel meer .... ;)


Hij zei het ook in een onderonsje tijdens MolTalk. En hij zei inderdaad wel meer. Veel meer.  ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Moltalk 2013
« Reactie #187 Gepost op: 8-02-2013, 01:23:59 »
En in het kader van leuke foto's: twee leuke foto's ;)

Tim zat echt vreselijk te mollen tijdens de opnames. Als dat op de livestream nog niet opgevallen was, dan blijkt het wel uit deze foto's. :P

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #188 Gepost op: 8-02-2013, 01:29:07 »
Hij zei het ook in een onderonsje tijdens MolTalk. En hij zei inderdaad wel meer. Veel meer.  ;D

Dus...?
Daar hebben we niks an! >:D
Streep er door!
En ik word niet nieuwsgierig.

Btw:
Wel erg leuk dat jullie het konden meemaken.
Lijkt me een erg gezellig sfeertje daar!  :D
Niks "enkel enkel dubbel dubbel", maar wel ff Kees als verdachte roepen, haha.
Jelsir?!

Maar...
Nu weer zoeken en speuren.
Dus ik wacht op theorettes van je!
Niet op ingefluisterde info.

Kom maar op!
Lautjuh: ik daag je uit:
Vertel: wie en waarom?
Wil het graag horen.... ;)
Kom met theorettes....
Hoe kijk je tegen dit seizoen aan, wie zijn je verdachte(-n)...
Info, nu:)
-welkom thuis en doe rustig an- ;)

 ;D
(dank; Loebas)....

*ik heb het idee dat ik je mis in het speuren...maar kan ik mis hebben, door al het speuren*
Omnia vincit amor

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk 2013
« Reactie #189 Gepost op: 8-02-2013, 01:33:51 »
Even voor de duidelijkheid. Ik was het niet in de nabeschouwing die antwoord gaf op die vraag naar het publiek, waarom Tania er waarschijnlijk uit zou gaan. Ik ben het in het grijs.
 ::rofl::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Moltalk 2013
« Reactie #190 Gepost op: 8-02-2013, 01:35:06 »
Het sfeertje was zeker gezellig en heel ontspannen. Was leuk om allerlei bekenden weer eens te zien. Vooral genoten van mijn mini-reünie met Soundos en natuurlijk Anton. :) We hebben ook nog een hele tijd met Inge staan praten. Niet echt veel nieuws geloof ik, maar Jelsir heeft langer met haar staan praten, dus die kan dat misschien beter vertellen.

Verder reageerde Anton op zijn Antons op de priesterhint; hij moest zogenaamd heel lang nadenken over wat de theorie ook alweer inhield. Maar daar trap ik na zoveel jaar niet meer in. ;)

Wat verder... we zaten met Tim te kletsen tijdens de opnames, en hij gaf toen al aan dat hij op Paulien eruit is gevlogen (dat was nog voordat Soundos er naar vroeg). En hij gaf toen bij ons ook al aan dat hij nu op Kees zit. Daar hebben we even op geboxt ;D

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #191 Gepost op: 8-02-2013, 01:39:17 »
Het sfeertje was zeker gezellig en heel ontspannen. Was leuk om allerlei bekenden weer eens te zien. Vooral genoten van mijn mini-reünie met Soundos en natuurlijk Anton. :) We hebben ook nog een hele tijd met Inge staan praten. Niet echt veel nieuws geloof ik, maar Jelsir heeft langer met haar staan praten, dus die kan dat misschien beter vertellen.

Verder reageerde Anton op zijn Antons op de priesterhint; hij moest zogenaamd heel lang nadenken over wat de theorie ook alweer inhield. Maar daar trap ik na zoveel jaar niet meer in. ;)

Wat verder... we zaten met Tim te kletsen tijdens de opnames, en hij gaf toen al aan dat hij op Paulien eruit is gevlogen (dat was nog voordat Soundos er naar vroeg). En hij gaf toen bij ons ook al aan dat hij nu op Kees zit. Daar hebben we even op geboxt ;D
Zie mijn reactie boven s.v.p. ....
En Tim?
Die zegt wel meer ;)
Omnia vincit amor

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Moltalk 2013
« Reactie #192 Gepost op: 8-02-2013, 01:42:16 »
Oja, ik vroeg aan Soundos waarom ze de priesterhint niet heeft behandeld, maar ze had tijdens de opnames een piep in 'r oor (van 't oortje) ::rofl:: goede reden om de priesterhint niet te behandelen ::)

Loebas: dan moet je even snuffelen in de topics :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk 2013
« Reactie #193 Gepost op: 8-02-2013, 01:43:53 »
Vergeet niet dat Anton op een gegeven moment zei: 'I rest my case' Alhoewel dit niet gelinkt was aan het deel in gesprek over de priesterhint.

Inge biechtte op dat de gebaren-hint toen der tijd door de productie verzonnen was, en dat ze er eigenlijk niet heel erg blij mee was. Al helemaal niet toen het uitlekte. En dat het erg ongemakkelijk voor haar was tijdens het maken van de bijvoorbeeld de groepsfoto's. Daarnaast vertelde ze dat ze veel met kandidaten op één slaapkamer sliep, wat er tot leidde dat de betreffende personen er vaak één voor één uit gingen omdat ze uitvoerig met die personen op de slaapkamer haar verdenkingen deelden, waardoor niemand haar meer direct als Mol zag.
Daarnaast zag ze overeenkomsten met de kerkopdracht versus de lift opdracht uit haar seizoen. Maar dat het er op neer kwam dat je als kandidaat er niets aan hebt omdat je nooit zeker weet of je de vragen juist beantwoord had. Toen Renate haar uiteindelijk in de lift toch te zien kreeg, heeft ze uitgebreid op haar in lopen praten dat het misschien ook wel kon betekenen dat als je een fout had gemaakt bij een vraag je misschien ook wel de Mol zag, waardoor Renate haar uiteindelijk niet als Mol zag.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #194 Gepost op: 8-02-2013, 01:51:08 »


Loebas: dan moet je even snuffelen in de topics :)
::ok::
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #195 Gepost op: 8-02-2013, 01:54:40 »


Tim zat echt vreselijk te mollen tijdens de opnames.
Was duideljk...:)
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #196 Gepost op: 8-02-2013, 02:12:36 »


Loebas: dan moet je even snuffelen in de topics :)
Excuus:
Zoals ik vermoedde; ik was meer bezig met speuren.
En je contacten e.d. vielen mij meer op dan hints...
Mijn fout.

Nevertheless:
Nog een paar afleveringen te gaan;
Good hunting!  ::ok::
Omnia vincit amor

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk 2013
« Reactie #197 Gepost op: 8-02-2013, 11:14:14 »
Ik heb een uber hip presentatiekaartje van Soundos gekregen! ::bravo::

Soundos vertelde dat ze de aflevering al van ten voren had gezien/gekeken. Tijdens de aflevering heeft ze namelijk niet echt mee gekeken, ze was meer bezig met MolTalk voorbereidingen. Ze verdenkt Daniel en Carolien, maar dat wisselt bij haar om de minuut.

In de aflevering zegt Tania op een gegeven moment dat ze dacht dat Tim haar als Mol had ingevuld in de test. Tim schudde toen hevig 'nee' tijdens het kijken. Maar op basis van alle info (en wat hij vertelde in de nabeschouwing) ga ik er vanuit dat hij er uit gegaan is door alles in te zetten op Paulien. En volgens mij denkt hij nu dat Kees de Mol is.

Er waren verder geen OBN'ers uit de eerste series. Mariana Verkerk (van modellen programmas) was nog aanwezig als wannabe BNN'er.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk 2013
« Reactie #198 Gepost op: 8-02-2013, 11:37:55 »
Wat staat er op het kaartje?  :D

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk 2013
« Reactie #199 Gepost op: 8-02-2013, 11:47:10 »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)