Auteur Topic: Moltalk 2013  (gelezen 131167 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk 2013
« Reactie #200 Gepost op: 8-02-2013, 13:57:43 »
Dacht iemand dat Julien trouwens in het publiek zat?
Hij was het namelijk niet, en hij verklaarde mij voor gek!  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 8-02-2013, 14:03:02 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk 2013
« Reactie #201 Gepost op: 8-02-2013, 14:01:03 »
Trouwens ook nog een leuk feitje. De vragen, die wij te zien krijgen op het tweede scherm, worden live verzonden door iemand die ook aanwezig is bij MolTalk. Het is dus niet vooraf geprogrammeerd en het gebeurd dus ook niet ergens op een zolderkamertje, maar gewoon tijdens MolTalk.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #202 Gepost op: 8-02-2013, 14:15:08 »
Trouwens ook nog een leuk feitje. De vragen, die wij te zien krijgen op het tweede scherm, worden live verzonden door iemand die ook aanwezig is bij MolTalk. Het is dus niet vooraf geprogrammeerd en het gebeurd dus ook niet ergens op een zolderkamertje, maar gewoon tijdens MolTalk.
::ok::
Ik hou van feitjes

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Moltalk 2013
« Reactie #203 Gepost op: 8-02-2013, 14:50:31 »
Heb het ontzettend leuk gehad gisteravond! Zo onverwacht maar wel superleuk. Was af en toe wel een beetje awkward aangezien het leek alsof werkelijk íedereen elkaar kende behalve wij tweeën haha en aangezien wij de jongste waren. Maar heb er ontzettend veel van genoten en het was een superleuke ervaring! Ik ben trouwens het meisje met de bril die die tijdens de uitzending best wel heel erg in beeld was haha.
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Moltalk 2013
« Reactie #204 Gepost op: 8-02-2013, 14:55:59 »
Verder reageerde Anton op zijn Antons op de priesterhint; hij moest zogenaamd heel lang nadenken over wat de theorie ook alweer inhield. Maar daar trap ik na zoveel jaar niet meer in. ;)
Toch knap, ik zou in lachen uitbarsten als iemand mij met zo'n uitgedokterd geheim komt verrassen.

Ik ben trouwens het meisje met de bril die die tijdens de uitzending best wel heel erg in beeld was haha.
Ik had hier natuurlijk wel gelezen dat je er ook bij zou zijn, dus tijdens de uitzending keek ik eerst vooral of ik Laura zag (en dat kon niet missen) en toen zag ik jou en dacht ik al meteen dat jij dat was :P Pas later bedacht ik me dat je ook wel eens dat andere meisje kon zijn, maar ik had toch meer het idee dat je de ander was.

Nee, ik ben niet helderziend. Dan had ik wel gekeken wie de Mol is.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Moltalk 2013
« Reactie #205 Gepost op: 8-02-2013, 15:55:53 »
Heb het ontzettend leuk gehad gisteravond! Zo onverwacht maar wel superleuk. Was af en toe wel een beetje awkward aangezien het leek alsof werkelijk íedereen elkaar kende behalve wij tweeën haha

Het was ook echt het hol van de mol; bijna iedereen die er rondliep werkt mee aan het programma. Maar leuk om mee te maken, toch?

Toch knap, ik zou in lachen uitbarsten als iemand mij met zo'n uitgedokterd geheim komt verrassen.

Het was leuk om toch even te vissen, hoewel ik al lang wist hoe hij zou reageren. :D Wat dat betreft was het leuker om de priesterhint voor te leggen aan Tim, die er nog niet eens van gehoord had (als hij de waarheid spreekt)! Hij zou 'm opzoeken op youtube.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Moltalk 2013
« Reactie #206 Gepost op: 8-02-2013, 16:02:09 »
Het was ook echt het hol van de mol;
Ooohh, JP heeft eens gezegd dat de mol bij hem thuis komt voor de briefings, en hij noemde dat dan het 'hol van de mol'. Dus, de geheime locatie in Amsterdam...
The British are not impressed.

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Moltalk 2013
« Reactie #207 Gepost op: 8-02-2013, 18:35:45 »
Het was ook echt het hol van de mol; bijna iedereen die er rondliep werkt mee aan het programma. Maar leuk om mee te maken, toch?
Ja natuurlijk! Het is juist heel wat anders dan een georganiseerde fandag oid, dat maakt het ook weer leuk :)
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk 2013
« Reactie #208 Gepost op: 8-02-2013, 19:29:17 »
En nog een feit:
Er zijn 5 grote hardboard posters (van groepsfoto uit aflevering één) met handtekeningen van alle oud kandidaten die de MolTalk hebben bezocht. Deze worden nog verloot of geveild. Daarnaast zijn er ook 10 kleinere hardboard (van groepsfoto uit aflevering één) exemplaren en nog een stuk of 20 posters met alle kandidaten zoals deze ook bij MolTalk hangen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Moltalk 2013
« Reactie #209 Gepost op: 8-02-2013, 19:50:29 »
Nog een feitje dan maar: Er zijn echt géén greenscreens gebruikt in deze serie. Dat we dat toch maar even in onze oren knopen! ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk 2013
« Reactie #210 Gepost op: 8-02-2013, 19:56:14 »
Nog een feitje dan maar: Er zijn echt géén greenscreens gebruikt in deze serie. Dat we dat toch maar even in onze oren knopen! ::rofl::

Hoe jullie dat dachten is mij nog steeds een raadsel..  ::rofl:: Maar toch fijn om de bevestiging te horen van mijn vermoeden. Toegegeven het zag er wel gek uit ja Art zien presenteren terwijl die twee jeeps voorbij kwamen in de achtergrond. Maar ik had al vrij snel zoiets: dat is optisch bedrog, ze gaan daar in de echte wild-life in Zuid-Afrika echt geen green screen opstellen. Ze halen veel uit de kast qua montage, dat geloof ik graag (anders gebruik je ook geen octocopter met camera-instrumentarium) Maar zo ver om ook een green screen mee te nemen? Nee, dat leek mij stug :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk 2013
« Reactie #211 Gepost op: 8-02-2013, 19:58:10 »
Hoezo? Groene schermen zijn toch vast onderdeel van WIDM? :P

(Nee, zo'n greenscreen zouden ze dan niet meenemen, maar achteraf in een montageset gebruiken. Toegegeven: het was een vreemd idee. ;))

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Moltalk 2013
« Reactie #212 Gepost op: 8-02-2013, 20:08:55 »
Hoezo? Groene schermen zijn toch vast onderdeel van WIDM? :P

(Nee, zo'n greenscreen zouden ze dan niet meenemen, maar achteraf in een montageset gebruiken. Toegegeven: het was een vreemd idee. ;))

Hilarisch, die grote verontwaardiging ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Moltalk 2013
« Reactie #213 Gepost op: 8-02-2013, 20:09:26 »
En nog een feit:
Er zijn 5 grote hardboard posters (van groepsfoto uit aflevering één) met handtekeningen van alle oud kandidaten die de MolTalk hebben bezocht. Deze worden nog verloot of geveild. Daarnaast zijn er ook 10 kleinere hardboard (van groepsfoto uit aflevering één) exemplaren en nog een stuk of 20 posters met alle kandidaten zoals deze ook bij MolTalk hangen.
Is dat iets dat via Facebook gaat, of komen die naar Amersfoort (Amersfoort NL, niet Amersfoort SA)?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk 2013
« Reactie #214 Gepost op: 8-02-2013, 20:10:10 »
Hilarisch, die grote verontwaardiging ::rofl::

Hoe bedoel je? Bij Anton?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Moltalk 2013
« Reactie #215 Gepost op: 8-02-2013, 20:13:31 »
Hoe bedoel je? Bij Anton?

Ja ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk 2013
« Reactie #216 Gepost op: 8-02-2013, 20:16:03 »
Ja ;D

Dat dacht ik wel. Er moet wel iets bijzonders gebeuren wil hij op het forum ergens een reactie op plaatsen. ::rofl:: (Weet hij trouwens dat het de schuld is van Recensiekoning? Pm het me maar, anders wordt het te off-topic. ;))

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk 2013
« Reactie #217 Gepost op: 8-02-2013, 20:19:26 »
Hoezo? Groene schermen zijn toch vast onderdeel van WIDM? :P

 ::rofl:: Mooi gevonden!  ::ok::

En ze weten trouwens de host goed te vinden. Zowel Arjen, Liesbeth als Soundos deden het geweldig! Waarom konden we al niet eerder van Moltalk genieten bij voorgaande seizoenen?  ::bravo:: Het is echt een ideale aanvulling, zowel voor als na de aflevering. En daarmee krijgt dat hele tweede scherm ook meer nut. (want kun je mooi inzetten voor bij de nabeschouwing zelf) Had dus graag gezien dat de crew er eerder mee kwam. Maar goed, beter laat dan nooit, dus mooi dat het er is!  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Moltalk 2013
« Reactie #218 Gepost op: 8-02-2013, 20:21:18 »
Via Twitter krijgen alle RN-forummers de groeten van Liesbeth Staats.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Moltalk 2013
« Reactie #219 Gepost op: 8-02-2013, 20:28:03 »
Ooohh, JP heeft eens gezegd dat de mol bij hem thuis komt voor de briefings, en hij noemde dat dan het 'hol van de mol'. Dus, de geheime locatie in Amsterdam...
Ik vroeg hem laatst in de chat (2 of 3 week terug) of hij toevallig een (gezellig gevulde) kelder onder zijn woning had... toen verdween hij meteen weer uit de chat. ;D

(Het zal toch niet echt. ???)