Auteur Topic: Moltalk 2013  (gelezen 131095 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Moltalk 2013
« Reactie #420 Gepost op: 5-03-2013, 18:02:18 »
Ja, had ik gezien. :D
Ik wilde hem ook plaatsen, maar de kleine foto kon ik niet overnemen en de grote is een beetje heftig hier op het forum. :P
Maar bedankt voor het plaatsen. ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk 2013
« Reactie #421 Gepost op: 5-03-2013, 18:04:05 »
Leuke foto (groepsfoto inclusief Art) staat erbij: link.
Wat kijken sommige kandidaten daar sip.  :\'(
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk 2013
« Reactie #422 Gepost op: 5-03-2013, 18:05:20 »
Ja, had ik gezien. :D
Ik wilde hem ook plaatsen, maar de kleine foto kon ik niet overnemen en de grote is een beetje heftig hier op het forum. :P
Maar bedankt voor het plaatsen. ::ok::

Dan moet je gewoon "Large" in "Small" veranderen. (Medium kan ook.) :)


Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Moltalk 2013
« Reactie #423 Gepost op: 5-03-2013, 18:06:41 »
Ah, bedankt voor de tip! :)

OT: Leuk dat alle kandidaten en Art komen, kunnen eventuele onduidelijkheden (die er waarschijnlijk wel zullen zijn) nog worden opgehelderd.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Moltalk 2013
« Reactie #424 Gepost op: 5-03-2013, 19:00:10 »
Dan moet je gewoon "Large" in "Small" veranderen. (Medium kan ook.) :)



Ik krijg het gevoel alsof die foto bij de loods in Amersfoort is gemaakt, maar ze hebben allemaal kleding aan uit de 1e aflevering in ZA?

Help?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Moltalk 2013
« Reactie #425 Gepost op: 5-03-2013, 20:14:06 »
Ik krijg het gevoel alsof die foto bij de loods in Amersfoort is gemaakt, maar ze hebben allemaal kleding aan uit de 1e aflevering in ZA?

Help?
Voor mij lijkt het de eerste executieplek.
...óf niet!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Moltalk 2013
« Reactie #426 Gepost op: 5-03-2013, 20:17:30 »
Wat kijken sommige kandidaten daar sip.  :\'(

Ze hebben vermoedelijk net gehoord dat Kees de Mol is  :P
Woosie down?

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Moltalk 2013
« Reactie #427 Gepost op: 6-03-2013, 00:25:31 »
Ben mijn schade aan het inhalen wat betreft de moltalks. Vóór vandaag had ik er maar een gezien schat ik. Had er echt geen tijd meer voor, ik kwam al amper aan posten toe. Laat staan de aflevering twee keer bekijken. Daar heb ik nu wel spijt van, ik had echt moeten kijken naar die moltalks. Nu ik er al een paar heb gezien denk ik echt dat die een meerwaarde hadden kunnen zijn voor mijn beleving van dit seizoen. Ik weet zeker dat ik me meer betrokken had gevoeld bij dit seizoen, maar zoals ik al zei puur door tijdsgebrek heb ik al dat extra materiaal laten liggen. Ik had de indruk dat het nogal veel was, al die extra's. En bijna niet meer in te halen naarmate de weken vorderen.

Ook wel fijn om te weten ... ok, het forum had hem snel te pakken maar in de eerste twee nabeschouwingen werden we al op het juiste spoor gezet door Liesbeth, Kim en Patrick. Compleet op intuïtie afgaand vonden zij immers Kees en Paulien het verdachtst. Had ik maar wat eerder gekeken, haha. Want ik vond hen redelijk overtuigend overkomen. Net zoals Angela het had over Daniels overacting. Van haar zou ik zoiets meteen aannemen, die weet wel hoe de vork in de steel zit qua productie enz... en gek, ook zij had het toen al erover dat Kees het ver ging brengen. ;D

Ik ga ze vandaag en morgen nog verder kijken, maar dit mogen ze volgend jaar zeker nog doen. Zeer interessant om te volgen en je leert af en toe zelfs nog iets bij van de vorige reeksen. Sowieso hoop ik dat Anniek nog een bezoekje brengt aan Arjen, zij blijft toch stiekem een van mijn favorieten. Of een Hadewych? Ook altijd tof om terug te zien. Maar goed, eigenlijk zijn de meeste kandidaten wel de moeite om terug te zien. ;) De nabeschouwing na de ontknoping wordt alvast de moeite om te bekijken, heb opgevangen dat die doorgaat met alle kandidaten van dit seizoen! Kan dus niet beter.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Moltalk 2013
« Reactie #428 Gepost op: 6-03-2013, 00:27:44 »
Hadewych zul je nog tegenkomen als je de rest gaat terugkijken ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: Moltalk 2013
« Reactie #429 Gepost op: 7-03-2013, 20:29:09 »
Wil iemand miss een linkje plaatsen voor de nabeschouwing?
Edit. Jelsir miss.?
Dat dan weer wel

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk 2013
« Reactie #430 Gepost op: 7-03-2013, 22:13:49 »
Was jammer bij de nabeschouwing dat het bij mij af en toe vastliep. Als ik dan weer beeld kreeg begon het steeds een stukje terug wat ik al gezien had.

Morgen maar eens opnieuw proberen. ::jaja::

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk 2013
« Reactie #431 Gepost op: 7-03-2013, 22:17:13 »
Was jammer bij de nabeschouwing dat het bij mij af en toe vastliep. Als ik dan weer beeld kreeg begon het steeds een stukje terug wat ik al gezien had.

Morgen maar eens opnieuw proberen. ::jaja::

Ik had één vastloper op de ipad, toen ben ik maar op de laptop overgeschakeld. Geen problemen meer gehad gelukkig.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #432 Gepost op: 8-03-2013, 03:41:22 »
Omnia vincit amor

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: Moltalk 2013
« Reactie #433 Gepost op: 8-03-2013, 06:41:53 »
Hij loopt bij mij nu nog steeds vast
Dat dan weer wel

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #434 Gepost op: 8-03-2013, 09:06:21 »
Ik vond moltalk echt heel leuk en een verrijking voor het programma, en Arjen doet het briljant. Ik vraag me wel af of het nog een keer wordt georganiseerd zoals gisteren. Je zag dat er vragen werden gesteld waar kandidaten geen antwoord op mochten geven of in ieder geval eerst toestemming voor moesten vragen. Dat toont m.i. aan dat er toch veel gescript wordt. Dat Paulien bijvoorbeeld de ladder aangereikt heeft gekregen vond ik eerlijk gezegd wel wat teleurstellend. In de aflevering zelf zegt ze dat ze op zoek ging naar een andere manier om boven te komen en bij de reünie nog dat ze nooit gelogen heeft.
Ik snap wel dat soms/vaak dingen niet verlopen zoals het is gepland, maar dat hoef ik niet zo expliciet te horen eerlijk gezegd. Ik blijf liever geloven in de magie die ik in beeld krijg. ;)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk 2013
« Reactie #435 Gepost op: 8-03-2013, 09:12:44 »
Bij mij liep hij ook vaak vast.. Werd de valentijnskaart nou ook behandeld? Of zat daar helemaal geen hint in?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk 2013
« Reactie #436 Gepost op: 8-03-2013, 09:35:58 »
Bij mij liep hij ook vaak vast.. Werd de valentijnskaart nou ook behandeld? Of zat daar helemaal geen hint in?

De Valentijnskaart werd niet behandeld. Misschien een spontaan gezamenlijk grapje van Kees en de deelnemers die toen aanwezig waren in Moltalk?
Goede jacht!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Moltalk 2013
« Reactie #437 Gepost op: 8-03-2013, 09:43:53 »
Moltalk was echt een hele leuke toevoeging aan het wie is de mol gevoel. Zo leuk dat je ziet dat ook de kandidaten nog steeds heel erg er mee bezig zijn :).
Ik hoop echt dat ze het volgend jaar weer gaan doen! maar dan hoop ik wel dat ze wat technische dingen beter op een rijtje hebben. Gisteravond konden ze helemaal geen filmpjes instarten via de normale manier, moesten ze het op de tv laten zien en die dan filmen. En toen hadden ze ook nog eens heel veel overbelichte beelden. Maar verder top! ;D

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk 2013
« Reactie #438 Gepost op: 8-03-2013, 12:03:25 »
Ik vond Moltalk een hele leuke toevoeging, volgend jaar hopelijk weer. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk 2013
« Reactie #439 Gepost op: 8-03-2013, 12:05:10 »
Maar hopelijk volgend jaar met wat minder technische problemen.  ::hypocriet::
Brevis esse laboro, obscurus fio.