Ben mijn schade aan het inhalen wat betreft de moltalks. Vóór vandaag had ik er maar een gezien schat ik. Had er echt geen tijd meer voor, ik kwam al amper aan posten toe. Laat staan de aflevering twee keer bekijken. Daar heb ik nu wel spijt van, ik had echt moeten kijken naar die moltalks. Nu ik er al een paar heb gezien denk ik echt dat die een meerwaarde hadden kunnen zijn voor mijn beleving van dit seizoen. Ik weet zeker dat ik me meer betrokken had gevoeld bij dit seizoen, maar zoals ik al zei puur door tijdsgebrek heb ik al dat extra materiaal laten liggen. Ik had de indruk dat het nogal veel was, al die extra's. En bijna niet meer in te halen naarmate de weken vorderen.
Ook wel fijn om te weten ... ok, het forum had hem snel te pakken maar in de eerste twee nabeschouwingen werden we al op het juiste spoor gezet door Liesbeth, Kim en Patrick. Compleet op intuïtie afgaand vonden zij immers Kees en Paulien het verdachtst. Had ik maar wat eerder gekeken, haha. Want ik vond hen redelijk overtuigend overkomen. Net zoals Angela het had over Daniels overacting. Van haar zou ik zoiets meteen aannemen, die weet wel hoe de vork in de steel zit qua productie enz... en gek, ook zij had het toen al erover dat Kees het ver ging brengen.
Ik ga ze vandaag en morgen nog verder kijken, maar dit mogen ze volgend jaar zeker nog doen. Zeer interessant om te volgen en je leert af en toe zelfs nog iets bij van de vorige reeksen. Sowieso hoop ik dat Anniek nog een bezoekje brengt aan Arjen, zij blijft toch stiekem een van mijn favorieten. Of een Hadewych? Ook altijd tof om terug te zien. Maar goed, eigenlijk zijn de meeste kandidaten wel de moeite om terug te zien.
De nabeschouwing na de ontknoping wordt alvast de moeite om te bekijken, heb opgevangen dat die doorgaat met alle kandidaten van dit seizoen! Kan dus niet beter.