Auteur Topic: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers  (gelezen 36947 keer)

Offline Juulx1

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #20 Gepost op: 14-01-2013, 13:30:40 »
Ik vind Art eerder ietwat 'gemeen' overkomen terwijl ik bij PJ en Karel altijd het idee had dat ze wel afstandelijk waren maar toch heel sympathiek.

Maar ik vind dat Art het super doet hoor, een goede opvolger van de legendarische presentatoren/presentatrices die we al hebben gehad.

Al kan er niemand zo legendarisch Wie. Is. DE. MOL. zeggen als Karel.

Offline Michmol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #21 Gepost op: 14-01-2013, 13:56:42 »
Ik kan niet over hem juichen. La Groothuizen, Karel en zelfs Pieter-Jan hadden - mede door hun wat hogere leeftijd - nog een zeker gezag over de kandidaten, hetgeen zich ook direct op het scherm vertaalde. Art Rooyakkers is gretig door de AVRO omhoog gegooid als zogeheten superpresenteertalent die de jongere doelgroep aan de omroep moet binden. Dat werkt ongetwijfeld met tal van programma's, maar voor WIDM is hij te jong, en speelt hij tezeer een rol die hem niet van nature ligt. In feite gold dit al toen hij als kandidaat meedeed...
Woosie down?

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 15-01-2013, 18:21:31 »
Ik vind Art eerder ietwat 'gemeen' overkomen terwijl ik bij PJ en Karel altijd het idee had dat ze wel afstandelijk waren maar toch heel sympathiek.
Ik vond Karel juist gemeen overkomen.
Ik ben wel tevreden me Art. Hij ziet er leuk uit  ::hypocriet:: en presenteren kan hij ook wel.
Al kan voor mij niemand tippen aan Pieter-Jan.
Angela vond ik teveel een moederfiguur voor dit programma.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 15-01-2013, 18:30:08 »
Ik vind dat Art het goed doet hoor  ::ok::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline K@ren

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 15-01-2013, 19:58:59 »
Angela kon toch goed mysterieus en meelevend tegelijk zijn. Niet zo hysterisch als nu in The Voice soms. Karel was de meest mysterieuze, wat goed bij het programma paste. Pieter-Jan en Art zijn wat zakelijker. Al vind ik dat Art de eliminaties wel spannend kan maken.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #25 Gepost op: 15-01-2013, 22:55:50 »
Ik vind Art dit seizoen veel beter als de vorige, heerlijk cynisch en soms een tikkeltje gemeen ja

Ik hou ervan ;)
You'll never walk alone

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #26 Gepost op: 15-01-2013, 23:10:28 »
"Gemeen" misschien, maar níet gemeen naar de kandidaten toe. En dat herinner ik me van Karel bijvoorbeeld anders. Die vond ik erg tegen de kandidaten. Die moest het even laten weten als een opdracht mislukte (zo is althans mijn herinnering). Die attitude mocht ik niet. Van de vier presentatoren die WIDM tot nu toe gezien heeft vond ik Karel om die reden met afstand het minst geslaagd. Ook al kan die man nog zo mooi "wie is de mol" zeggen. Dat is niks tegen Karel persoonlijk, maar wel tegen zijn manier van presenteren (ongeacht wie die manier gekozen heeft).

Art is meer gemeen in de zin van geheimpjes verklappen (zoals dat niemand zijn vrijstelling verkocht, of dat er vier jokers gevonden zijn, dat soort dingetjes). En dat mag ik dan weer juist wel. Daarmee zet je niemand in een kwaad daglicht.

Ik vind hem net als Pieter-Jan erg goed presenteren.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Molletjuh

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 15-01-2013, 23:41:24 »
Ik kijk nu (en vorig seizoen) met net wat meer plezier als voorheen. Art als kandidaat vond ik al leuk en nu als presentator doet hij het ook geweldig. Ik vind Art ook totaal niet 'gemeen' overkomen zeker niet naar de kandidaten. Maar als hij dan zegt: "onderweg de jokers niet gezien?" (na de laseropdracht) vind ik dat zelf dus prachtig. En dan vooral in combinatie met die reactie's / verbaasde gezichten van de kandidaten daar houd ik wel van. Vind Art gewoon een leuke gozer en van mij mag hij het voorlopig nog wel blijven presenteren.

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #28 Gepost op: 16-01-2013, 13:18:00 »
"Gemeen" misschien, maar níet gemeen naar de kandidaten toe. En dat herinner ik me van Karel bijvoorbeeld anders. Die vond ik erg tegen de kandidaten. Die moest het even laten weten als een opdracht mislukte (zo is althans mijn herinnering). Die attitude mocht ik niet. Van de vier presentatoren die WIDM tot nu toe gezien heeft vond ik Karel om die reden met afstand het minst geslaagd. Ook al kan die man nog zo mooi "wie is de mol" zeggen. Dat is niks tegen Karel persoonlijk, maar wel tegen zijn manier van presenteren (ongeacht wie die manier gekozen heeft).

Grappig, ik vind namelijk Karel bij afstand de fijnste presentator juist omdat hij zich tegen de groep opstelde. Als het zou helpen tegen alle hulpmollen van de laatste jaren, zou ik Karel graag teruggehad hebben :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #29 Gepost op: 16-01-2013, 13:32:48 »
Karel staat bij mij op nummer 1, op de voet gevolgd door Pieter-Jan, en die weer op de voet gevolgd door Art en Angela.

Maar ik vind alle vier de presentatoren van WIDM top, iedereen heeft gewoon een andere manier van presenteren maar het ligt er maar gewoon aan welke je het fijnst vindt.  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #30 Gepost op: 16-01-2013, 13:41:21 »
Ik heb niet echt problemen met Art (en hij ook niet met mij hoop ik ::))

Ik vind hem leuker dan Pieter-Jan, die ik toch een beetje saai vond... Karel en Angela vond ik allebei top  ::ok::
No Milk today???

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 16-01-2013, 19:22:21 »
Art is meer gemeen in de zin van geheimpjes verklappen (zoals dat niemand zijn vrijstelling verkocht, of dat er vier jokers gevonden zijn, dat soort dingetjes). En dat mag ik dan weer juist wel. Daarmee zet je niemand in een kwaad daglicht.

Daar ben ik het heel erg mee eens!  ::ok::
Ook als Ewout tegen hem liegt over het aantal ingeleverde eveloppen, dan kijkt Art hem even aan zo van:
''Niet liegen heh''.
Doet hij goed  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #32 Gepost op: 16-01-2013, 20:29:55 »
"Gemeen" misschien, maar níet gemeen naar de kandidaten toe. En dat herinner ik me van Karel bijvoorbeeld anders. Die vond ik erg tegen de kandidaten. Die moest het even laten weten als een opdracht mislukte (zo is althans mijn herinnering). Die attitude mocht ik niet.

Zo herinner ik me Karel niet. Maar gek genoeg was het wel iets soortgelijks waar ik me juist bij Art wat aan stoorde, toen ik het einde van de laseropdracht nog eens zag.

Na die opdracht horen we wat gezellig rumoer/euforie bij de kandidaten over het slagen van de opdracht.  Vervolgens is Art meteen in zijn (nieuwe?) rol met bijbehorend vast tekstje: "Zo." (Wat een lullige aanhef weer trouwens.) "1000 euro verdiend. Ik zei toch dat het  een simpele opdracht was. Het had wel wat meer kunnen zijn hè Joep?" (Er is nog geen lachje bij Art te bespeuren geweest.) Joep (lijkt wat geïrriteerd): "Ja, het had ook wat minder kunnen zijn." Art: "Ja." (Er stond kennelijk niet in het script wat hij daarop zou moeten zeggen.) (..) "Één vraag: onderweg die jokers niet gezien? Dat is jammer." (Art loopt weg, nog steeds geen lachje getoond.)

Ik snap wel dat de bedoeling van deze rol waarschijnlijk is om de boel scherp/spannend te houden, maar ik vind het niet werken. Van mij mag het wel iets losser, beter inspelend op de situatie en met wat meer relativering. Vandaar dat ik het ook over een lachje heb: dat zou in dit voorbeeld al een hoop gescheeld hebben omdat hij daardoor had kunnen laten zien dat het inderdaad maar een rol was die hij speelde. Ik denk dat Karel die rol inderdaad af en toe ook speelde, maar het ging hem wat mij betreft wat beter af dan Art, althans in dit voorbeeld. :)

(Leuk zo'n analyse van de presentator, is weer eens wat anders dan van een kandidaat. ;))

Online Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #33 Gepost op: 16-01-2013, 20:50:20 »
Art lijkt nu 2 aanheffingen te hebben: 'Zo.' en 'goedemorgen'. Zarayda Groenhart?
...óf niet!

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 16-01-2013, 20:55:27 »
Art lijkt nu 2 aanheffingen te hebben: 'Zo.' en 'goedemorgen'. Zarayda Groenhart?

Goed gevonden. Ik ga s ff kijken of ie nog iets anders zegt, als dat niet zo is is het best een goed gevonden hint!

Offline Miek37

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 16-01-2013, 21:38:47 »
Ik kan me nog wel herinneren dat een van de kandidaten achteraf zei dat ze het zo ongeveer in hun broek deden als Karel ergens binnenstapte.   ::rofl::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #36 Gepost op: 16-01-2013, 21:47:56 »

Hé, leuke! ::ok:: Ik heb snel wat stukjes teruggekeken en heb Art twee keer met "zo" horen beginnen, twee keer met "goedemorgen" en de andere keren begon hij zijn praatje zonder aanhef. Zou dus kunnen.

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #37 Gepost op: 16-01-2013, 22:04:39 »

Zou dus kunnen.

Meteen na "Jung Is" weer een aanheffing-hint?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #38 Gepost op: 16-01-2013, 22:07:54 »

Dat lijkt me ook sterk, en ik zie in Zarayda totaal geen Mol, maar toch is ie leuk gevonden als mogelijke hint. :D

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #39 Gepost op: 16-01-2013, 22:08:20 »

Hm tja, ik ga er ook vanuit dat ze dit jaar wel weer iets anders verzinnen.