Auteur Topic: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers  (gelezen 36934 keer)

Offline Conejo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #60 Gepost op: 7-02-2013, 22:37:14 »
Ook is hij volgens zichzelf heel vaak in een "gulle bui".

::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 8-02-2013, 00:00:46 »
Nee, ik heb dat ook een beetje. "Doe nou eens wat gezelliger" denk ik vaak. ;)

Vervelend wil ik niet zeggen...maar;

Art heeft wel heel veel afstand....
maar niet op de wijze van zijn voorgangers, (sorry Art)...

Met alle respect...een beetje de "meester van groep 7".
("jullie hebben zelfs een dansje, hoorde ik?").
Geniet Art wel?
Mis de persoonlijke inbreng?

Misschien veel spanning, hij moet wel op reacties inspringen.
En dat doet hij wel goed, moet worden gezegd!
b.v. Als men vraagt bij de blokken-opdracht hoeveel tijd ze hebben; "3000 €".

Maar een b'tje meer pret mag. Vergis ik mij of was hij vorig jaar meer "los"?
Iets amicaler ("Junges") sws. Pretoogjes.

Vraag me af en toe af of hij er wel zin in heeft...(en dat wil ik niet).
Arme Art, ik zou het niet kunnen (niet als ik wist wie de Mol was).
Dus chapeau anyway..
Misschien is hij meer geproduceerd en kan hij er niks aan doen.
Maar het valt op, bij mij een beetje in ieder geval.
Op naar aflevering 7 Art!
Omnia vincit amor

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #62 Gepost op: 8-02-2013, 08:20:59 »
Vraag me af en toe af of hij er wel zin in heeft...(en dat wil ik niet).

Ik ook, ook in de dingen buiten de afleveringen zelf om. Wat Art nou echt bij WIDM voelt is mij nooit duidelijk geworden. En dat is een groot verschil met bijvoorbeeld Karel die ontzettend genoot van alles wat met de Mol te maken had en dat ook uitstraalde.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #63 Gepost op: 8-02-2013, 11:13:56 »
Ben ik nou de enige die Art werkelijk vervelend vind worden? Dat voortdurende 'gesar', zelfs al voor een opdracht begonnen is: 'Zelfs jullie kunnen het'. Van een Angela of Karel, eventueel zelfs Pieter-Jan is zoiets nog wel te pruimen, maar van Art... Temeer daar hij er als kandidaat (al dan niet met opzet) nauwelijks iets van bakte.  ::ohno:: ::niet-ok::

Eens! Art als presentator van WIDM is toch een beetje vergelijkbaar met Dennis Weening als presentator van ER - maar dan zonder de zelfspot.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #64 Gepost op: 8-02-2013, 11:49:26 »
Eens! Art als presentator van WIDM is toch een beetje vergelijkbaar met Dennis Weening als presentator van ER - maar dan zonder de zelfspot.

Misschien breekt bij de AVRO in aanloop naar seizoen 2014 het inzicht door dat niet ALLE programma's door Kuifje in Wonderland kunnen worden gepresenteerd. Het ontbreekt er nog maar aan dat hij Nelleke van der Krogt van haar troon stoot als presentreutel van Tussen Kunst & Kitsch. :-\\
Woosie down?

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 8-02-2013, 11:51:20 »
Ik ook, ook in de dingen buiten de afleveringen zelf om. Wat Art nou echt bij WIDM voelt is mij nooit duidelijk geworden. En dat is een groot verschil met bijvoorbeeld Karel die ontzettend genoot van alles wat met de Mol te maken had en dat ook uitstraalde.

Hij is natuurlijk gevraagd - en dan ook meteen voor zo'n beetje alles wat de AVRO produceert - en we kunnen het hem moeilijk kwalijk nemen dat hij instemmend heeft geantwoord. Ik gun de schat alle geluk van de wereld, maar dan in een andere functie dan als presentator van WIDM.  ;D
Woosie down?

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #66 Gepost op: 8-02-2013, 15:35:43 »
Ik moet zeggen dat ik na anderhalf seizoen evalueren ook tot de conclusie kom dat ik Art niet bij het programma vind passen. Zijn teksten zijn gemaakt, zijn emoties vind ik ook gemaakt (de strengheid van Karel en het sadisme van Pieter Jan geloofde ik echt) en er is dit seizoen ook veel commentaar op de speluitleg die hij geeft, die wel erg multi-interpretabel is.

Op deze manier vind ik Art geen positieve bijdrage leveren aan het programma. Jammer want ik vind het verder een ontzettend toffe peer ook op de afgelopen MolFanDag!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 8-02-2013, 21:31:14 »
Heb ik al gecheckt ... bij de springopdracht begon hij met 'En ...' ... weg theorie!

Nou hij begint anders vaak met 'Zo'. Zo (:P) ook deze aflevering weer. De theorie kan best nog kloppen hoor. Dan zegt ie dus niet altijd maar gewoon vaak de initialen van de mol.

Offline Regis Filia

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #68 Gepost op: 8-02-2013, 22:05:58 »
Hij vroeg ook nog aan Kees of hij de pot bij zich had, of in de bus had laten liggen.  :P
Dat vriendelijke van vorig seizoen past toch beter bij hem.

Ik had in een verkeerd topic al eens geopperd, zou Evi Hanssen niet een hele goede voor WIDM zijn geweest? Weer eens een vrouw en naar mijn mening een zeer geschikte. ::ok::
Ik vind dat Evi nooit veel indruk maakt. Bij elke aflevering van Expeditie Robinson dacht ik: "oja, dat is Evi" omdat ze gewoon niet memorabel is.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Petmol

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 9-02-2013, 19:38:44 »
iets heeeeeeeeel anders..
hij heeft een lekker kontje!  ::love::

haha dit moest er uit, toch vrouwen?
Niets is wat het lijkt!

Offline JPMOL

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 9-02-2013, 19:42:59 »
Art komt onaardig over :-X
Janine kan het van mij betreft beter overnemen ::jaja::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #71 Gepost op: 9-02-2013, 19:47:05 »
Art is in mijn ogen gewoon nog steeds een perfecte presentator voor dit programma. Vriendelijk waar het kan, en streng met een heerlijke ondertoon waar het moet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #72 Gepost op: 9-02-2013, 20:35:26 »
En zo zijn er altijd mensen die pro-Art zullen zijn, en mensen die anti-Art als presentator zijn.

Ik vind hem geknipt voor dit programma. Ik hoop echt dat hij een paar jaar blijft. Wie zou hem in vredesnaam moeten vervangen?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #73 Gepost op: 9-02-2013, 20:44:46 »
En zo zijn er altijd mensen die pro-Art zullen zijn, en mensen die anti-Art als presentator zijn.

Dat is wel wat zwart-wit gesteld. Ik zelf vind Art een prima presentator voor WIDM, maar heb wel zo het een en ander aan te merken op de rol die hij zichzelf deze serie aanmeet.

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #74 Gepost op: 9-02-2013, 21:03:10 »
Dat is wel wat zwart-wit gesteld. Ik zelf vind Art een prima presentator voor WIDM, maar heb wel zo het een en ander aan te merken op de rol die hij zichzelf deze serie aanmeet.

Ik ga er vanuit dat hij deze wijze van presenteren min of meer opgelegd krijgt.
Art is een aardig stukje jonger dan zijn voorgangers. Ik lees hier heel vaak terug, dat zijn manier van presenteren, vergeleken wordt met de manier van presenteren van PJ en Karel. Dat is imo niet helemaal terecht. Ik vind het appels met peren vergelijken.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #75 Gepost op: 9-02-2013, 21:12:56 »

Ik vind hem geknipt voor dit programma. Ik hoop echt dat hij een paar jaar blijft. Wie zou hem in vredesnaam moeten vervangen?
Inge ipenburg ::tandpastasmiley::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 9-02-2013, 22:34:17 »
Wie zou hem in vredesnaam moeten vervangen?

Janine Abbring? :) Ik meen het serieus: hoe ze als jakhals bezig was, kon me wel bekoren.  :D

Dan hou je toch een jonge host als hoofd van het programma, zodat de jeugd ook blijft plakken. Tenminste, dat was toch de verklaring van de AVRO waarom men nu met Art op de proppen kwam? Men wou verjonging doorvoeren en meende dat met iemand zoals Art dat te bereiken viel?
« Laatst bewerkt op: 9-02-2013, 23:47:28 door -Joost- »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 9-02-2013, 23:45:55 »
Ik ga er vanuit dat hij deze wijze van presenteren min of meer opgelegd krijgt.
Art is een aardig stukje jonger dan zijn voorgangers. Ik lees hier heel vaak terug, dat zijn manier van presenteren, vergeleken wordt met de manier van presenteren van PJ en Karel. Dat is imo niet helemaal terecht. Ik vind het appels met peren vergelijken.

::rofl:: Dit is nou bij uitstek een situatie die uitstekend voor vergelijkingen vatbaar is: hetzelfde concept, gepresenteerd door 4 verschillende mensen. De Appels-en-Peren-kaart is dus echt de dooddoener van de eeuw... :-X
Woosie down?

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 9-02-2013, 23:46:32 »
Art is in mijn ogen gewoon nog steeds een perfecte presentator voor dit programma. Vriendelijk waar het kan, en streng met een heerlijke ondertoon waar het moet...

Werkelijk? Beter dan Karel?
Woosie down?

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 9-02-2013, 23:49:52 »
Janine Abbering? :) Ik meen het serieus: hoe ze als jakhals bezig was, kon me wel bekoren.  :D

Dan hou je toch een jonge host als hoofd van het programma, zodat de jeugd ook blijft plakken. Tenminste, dat was toch de verklaring van de AVRO waarom men nu met Art op de proppen kwam? Men wou verjonging doorvoeren en meende dat met iemand zoals Art dat te bereiken viel?

Ja, die eeuwige, vervloekte verjonging. Dat was ook de reden waarom Angela Groothuizen (1959) na jaren trouwe dienst aan de keien werd gezet, en vervangen werd door Karel van de Graaf (1950)  ::)
Woosie down?