Auteur Topic: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers  (gelezen 36945 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #80 Gepost op: 10-02-2013, 01:41:30 »
Ik vond Karel van de Graaf de beste presentator, omdat hij een 'mysterieuze' manier van presenteren had die goed bij het programma paste maar ook natuurlijk overkwam. ::ok:: Pieter-Jan Hagens deed het ook gewoon heel goed. ::ok::

Angela Groothuizen was natuurlijk de oorspronkelijke presentatrice, maar ik vond haar ook eigenlijk minder geschikt voor dit programma dan Karel en Pieter-Jan. Ze had altijd iets liefs, meelevends en moederlijks. Dat is natuurlijk heel positief, :) maar bij WIDM mag het van mij wel wat zakelijker.

De productie lijkt dat ook te beseffen, zo kunnen we afleiden uit de presentatoren die ze na Angela Groothuizen hebben aangesteld. Het blijkt ook uit de stijl die Art Rooijakkers zich aanmeet.

Maar dat is dus precies het probleem: hij speelt een rol en dat kun je zien. Je hebt iemand nodig met een natuurlijk overwicht, niet het jongetje dat zolang voor meester mag spelen terwijl de leraar het klaslokaal uit is. Ik denk dat dat een wat oudere presentator makkelijker af zou gaan.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #81 Gepost op: 10-02-2013, 13:41:59 »
Ik vond Karel van de Graaf de beste presentator, omdat hij een 'mysterieuze' manier van presenteren had die goed bij het programma paste maar ook natuurlijk overkwam. ::ok:: Pieter-Jan Hagens deed het ook gewoon heel goed. ::ok::

Angela Groothuizen was natuurlijk de oorspronkelijke presentatrice, maar ik vond haar ook eigenlijk minder geschikt voor dit programma dan Karel en Pieter-Jan. Ze had altijd iets liefs, meelevends en moederlijks. Dat is natuurlijk heel positief, :) maar bij WIDM mag het van mij wel wat zakelijker.

De productie lijkt dat ook te beseffen, zo kunnen we afleiden uit de presentatoren die ze na Angela Groothuizen hebben aangesteld. Het blijkt ook uit de stijl die Art Rooijakkers zich aanmeet.

Maar dat is dus precies het probleem: hij speelt een rol en dat kun je zien. Je hebt iemand nodig met een natuurlijk overwicht, niet het jongetje dat zolang voor meester mag spelen terwijl de leraar het klaslokaal uit is. Ik denk dat dat een wat oudere presentator makkelijker af zou gaan.

Helemaal mee eens. De presentatiestijl van Art moet iets van overwicht uitstralen, maar daar is hij eigenlijk nog te jong voor. Wat dat betreft pasten Karel en Pieter Jan beter bij het programma. Op mijn deur hangt een artikel met de quote; "ik word nog elke nacht badend in het zweet wakker van nachtmerries over Pieter Jan". ;D Art doet het prima, maar in vergelijking met zijn voorgangers komt hij, ondanks de steken onder water, toch minder streng over.

Offline Kristel1976

• Forumlid
  • Oppermolloot
« Reactie #82 Gepost op: 13-02-2013, 18:02:39 »

Ik heb trouwens zelf geen hekel aan Art als presentator van WIDM (zoals ik die wel heb aan Dennis bij ER >:D)

+1

Offline Luminary

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 14-02-2013, 15:01:03 »
Art doet het prima, maar in vergelijking met zijn voorgangers komt hij, ondanks de steken onder water, toch minder streng over.

::ok:: Inderdaad, hij doet het goed, maar hij heeft dat overwicht (nog) niet, hij staat wat te dicht bij de kandidaten. Als een soort vriend meer, misschien door zijn leeftijd en/of dat hij zelf ook heeft meegedaan.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #84 Gepost op: 15-02-2013, 01:51:24 »
Het was echt gek om Art weer als kandidaat te zien in de terugblik met Anna bij MolTalk!

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #85 Gepost op: 15-02-2013, 12:41:42 »
Het was echt gek om Art weer als kandidaat te zien in de terugblik met Anna bij MolTalk!

Ja hé, je vergeet bijna dat hij nog kandidaat is geweest ook! Dat had ik toen ik begon met seizoen 11 terugkijken ook al, ik dacht echt even: 'Huh?', heel raar. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #86 Gepost op: 15-02-2013, 15:07:35 »
En dat maakt hem naar mijn mening ook een goede presentator. Ik heb hem vanaf aflevering 1 van 2012 gezien als presentator en niet als oud-deelnemer van WIDM.  ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #87 Gepost op: 15-02-2013, 15:35:49 »
En dat maakt hem naar mijn mening ook een goede presentator. Ik heb hem vanaf aflevering 1 van 2012 gezien als presentator en niet als oud-deelnemer van WIDM.  ::ok::

::ok:: helemaal mee eens. Hij kent het spel van 2 kanten.Ik hoop dat hij dit nog een paar jaar blijft doen!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 15-02-2013, 16:25:49 »
Hij was afgelopen aflevering weer een stuk aardiger dan vorige week. Past ook beter bij hem. Ze moeten geen Karel jr. van hem proberen te maken, want dat is hij gewoon niet.  ::ohno:: Laat hem maar gewoon de aardige presentator zijn.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 15-02-2013, 16:46:02 »
Hij was afgelopen aflevering weer een stuk aardiger dan vorige week. Past ook beter bij hem. Ze moeten geen Karel jr. van hem proberen te maken, want dat is hij gewoon niet.  ::ohno:: Laat hem maar gewoon de aardige presentator zijn.

Gelukkig inderdaad. Ik denk dat het ook wel veelzeggend was toen Zarayda vorige aflevering echt begon van 'Nou nou Art het mag ook wat minder' bij die puzzel. Joep had eerder ook zo'n moment met dat geld bij de laseropdracht. Plagerig kan prima maar idd dat sardonische/sarcastische past gewoon niet echt en dat pikken de kandidaten dan ook niet. Verder doet hij het prima hoor maar soms idd nét iets te veel van het goede mijns inziens.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #90 Gepost op: 15-02-2013, 17:44:21 »
Hij wachtte wel sadistisch lang met het op enter drukken bij Daniel.

Daniel zat zo te trillen met zijn benen dat ie bijna van zijn stoel aftrilde.

Maar ik hou dr wel van  ;D
You'll never walk alone

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #91 Gepost op: 15-02-2013, 19:38:44 »
Gelukkig inderdaad. Ik denk dat het ook wel veelzeggend was toen Zarayda vorige aflevering echt begon van 'Nou nou Art het mag ook wat minder' bij die puzzel. Joep had eerder ook zo'n moment met dat geld bij de laseropdracht. Plagerig kan prima maar idd dat sardonische/sarcastische past gewoon niet echt en dat pikken de kandidaten dan ook niet. Verder doet hij het prima hoor maar soms idd nét iets te veel van het goede mijns inziens.

Dát de kandidaten al te onheus commentaar niet van Art pikken is natuurlijk een teken aan de wand. Zoals hier al vaak werd gememoreerd heeft hij simpelweg door zijn leeftijd - en buitengewoon povere acteervermogen - geen gezag, zelfs niet bij mensen die jonger zijn (zoals Zarayda). Angela deed, zeker toen het met gekende landgenoten gespeeld werd, niet eens meer moeite afstand te bewaren. Voor Karel - m.i. de beste presentator voor dit programma, en eeuwig zonde dat hij niet meer op televisie is - deden de kandidaten het bijna letterlijk in hun broek, en zo hoort het ook  >:D
Woosie down?

Offline EMIBH

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 16-02-2013, 18:39:00 »
Hij wachtte wel sadistisch lang met het op enter drukken bij Daniel.

Daniel zat zo te trillen met zijn benen dat ie bijna van zijn stoel aftrilde.

Maar ik hou dr wel van  ;D
Dat lange wachten heeft Evi ook eens aan Dennis geleerd bij Expeditie Robinson.
"Wachten, eens rondkijken en dan vooral naar degene waar het belangrijk voor is, dan wachten tot het echt niet meer uit te houden is en dan nog net ietsje langer." (of iets in die richting)
Bij zo'n belangrijke uitslag zou ik ook zo lang mogelijk spanning opwekken hoor.
臥底 是 谁?

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #93 Gepost op: 16-02-2013, 20:10:34 »
Deze is voor Arco. Een knipoog van Art!  ::zwaai::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jordyep

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 17-02-2013, 11:58:50 »
Deze is voor Arco. Een knipoog van Art!  ::zwaai::

Nou hij kijkt eerder alsof hij moet .......... :P

Offline FilmMaster

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 21-02-2013, 10:42:39 »
het is nu wel duidelijk

Art is de mol :P

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #96 Gepost op: 21-02-2013, 13:36:20 »
Ik vind Art het wel aardig doen. Ik heb eerdere seizoenen nooit zo fanatiek gevolgd. Karel was een klasse apart als presentator op zich. Jammer inderdaad dat hij niet meer op televisie is.

Ik denk dat het ook lastig is om in een bestaande serie te stappen. En dan heeft hij ook nog als kandidaat meegedaan. In aflevering 7 vond ik hem inderdaad sympathieker overkomen, en dat past hem meer. En voor de rest een beetje neutraal houden. Niet te veel op het level van de kandidaten gaan staan, en zeker niet sarcastisch doen.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #97 Gepost op: 23-02-2013, 22:22:21 »
Art is weer terug met zijn '0 euro'! Ik heb hem gemist dit seizoen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #98 Gepost op: 28-02-2013, 23:04:13 »
Vond de monoloogjes van Art bij de ontknoping dit jaar een stuk beter overkomen dan vorig jaar. Jullie ook?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #99 Gepost op: 28-02-2013, 23:09:58 »
Vond de monoloogjes van Art bij de ontknoping dit jaar een stuk beter overkomen dan vorig jaar. Jullie ook?

Echt? Ik doe echt elke week mijn best om hem leuk te vinden hoor, heus... Maar het wil nog niet erg lukken.  :-\\
Woosie down?