Auteur Topic: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers  (gelezen 36915 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #100 Gepost op: 28-02-2013, 23:14:33 »
Ik vond Art deze aflevering erg sterk! Alleen al omdat hij er meer bij lachte. Zo kon je zien dat hij er toch echt veel lol in heeft om de presentator van dit prachtige programma te zijn. En de lange teksten deed hij prima. ::jaja::

Offline Miek37

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 28-02-2013, 23:17:01 »
Als hij het sarcasme weglaat is het idd een uitstekende presentator, deze afl. deed hij het super!   ::ok::

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 28-02-2013, 23:17:41 »
1 opmerking over Art in deze finale-aflevering:

De intonatie in zijn beginpraatje, wanneer hij zegt "Kees, de allemansvriend, maar wel van kandidaten die vervolgens afvallen", vond ik nou niet bepaald 'neutraal'. Ik weet niet hoor, maar ik dacht echt even "oké, Art staat hier gewoon even te verklappen wie de mol is". Maar misschien komt het omdat ik toch al helemaal op Kees zat.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 1-03-2013, 10:33:53 »

De intonatie in zijn beginpraatje, wanneer hij zegt "Kees, de allemansvriend, maar wel van kandidaten die vervolgens afvallen", vond ik nou niet bepaald 'neutraal'. Ik weet niet hoor, maar ik dacht echt even "oké, Art staat hier gewoon even te verklappen wie de mol is". Maar misschien komt het omdat ik toch al helemaal op Kees zat.
Nee hoor, ben ik het niet mee eens. Bij elke kandidaat zeggen ze altijd iets waardoor die de mol zou kunnen zijn.

Offline FilmMaster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #104 Gepost op: 1-03-2013, 11:27:31 »

ik vond het ook opvallend.Meestal bij de negende aflevring.Wordt alles behoorlijk duidelijk gemaakt.
Daar komen de makkelijkste hints in voor.

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #105 Gepost op: 1-03-2013, 15:01:05 »
Ik vond Art deze aflevering erg sterk! Alleen al omdat hij er meer bij lachte. Zo kon je zien dat hij er toch echt veel lol in heeft om de presentator van dit prachtige programma te zijn. En de lange teksten deed hij prima. ::jaja::

Die boodschap lees ik hier meer: ook mensen die aanvankelijk wat kritischer waren op Art zeggen dat hij in aflevering 9 best te pruimen was. En, het moet gezegd: zelfs ik werd gisteravond nauwelijks meer door wurgneigingen bevangen. :P

Maar WIDM is toch potjandosie geen stageplek? Het programma - een van de duurste, langst lopende en best bekekene van de publieke omroep - mag m.i. geen speelplaats zijn voor groeidiamanten die bij een derde of vierde poging wellicht aan hun rol gewend zijn...  :o
« Laatst bewerkt op: 1-03-2013, 15:15:28 door Michmol »
Woosie down?

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #106 Gepost op: 1-03-2013, 15:13:00 »
We kunnen natuurlijk ook geen negatieve uitspattingen plaatsen, als hij de dag daarvoor ons te woord heeft gestaan in de chat.  ::rofl::

Art! Als je dit leest:
Gewoon tot Molgend jaar maar weer...  ::zwaai::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 1-03-2013, 15:22:29 »
Ik vind Art een prima presentator en zie hem graag WIDM presenteren. Ik vond Pieter-Jan ook heel goed en vond het jammer dat hij stopte. Ik vind het leuk om een betrokken presentator bij het programma te zien en dat is Art. Hij houdt van het programma, dat merk je gewoon.

En een presentator die ook nog een uur tijd vrijmaakt om te chatten met de fans, dat vind ik echt top!

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 1-03-2013, 15:25:38 »

En een presentator die ook nog een uur tijd vrijmaakt om te chatten met de fans, dat vind ik echt top!

Dat Art aardig is en iets voor de fans van het programma over heeft maakt hem nog geenszins een goede presentator van WIDM. Hij is enig bij Cash op Zolder, dus ik zie hem liever op de vliering dan onder de grond...
Woosie down?

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 1-03-2013, 15:39:25 »
Dat Art aardig is en iets voor de fans van het programma over heeft maakt hem nog geenszins een goede presentator van WIDM. Hij is enig bij Cash op Zolder, dus ik zie hem liever op de vliering dan onder de grond...

Ik zeg ook niet dat dat hem een goede presentator maakt. Ik zeg dat ik hem een goede presentator vind en die laatste opmerking is gewoon extra.

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 1-03-2013, 15:42:03 »
Ik zeg ook niet dat dat hem een goede presentator maakt. Ik zeg dat ik hem een goede presentator vind en die laatste opmerking is gewoon extra.

Okee, dat was ook wel een beetje flauw van me  ;)
Woosie down?

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 9-03-2013, 17:03:49 »
Misschien wel leuk om te weten: Art is vanavond te gast in de nieuwe show van Linda de Mol: Weet ik Veel: http://www.rtl.nl/programma/weetikveel/programma/

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #112 Gepost op: 9-03-2013, 20:42:45 »
Misschien wel leuk om te weten: Art is vanavond te gast in de nieuwe show van Linda de Mol: Weet ik Veel: http://www.rtl.nl/programma/weetikveel/programma/

Art zegt in Seoul geweest te zijn? Wie is de Mol 2014 in Zuid-Korea!

::jaja::

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 9-03-2013, 20:49:17 »
Hij is wel erg slim zeg, weet alle vragen  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #114 Gepost op: 9-03-2013, 21:10:15 »
Koffielepeltjes meenemen dus morgen!  ::rofl::

Offline Kleurenblind

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 9-03-2013, 21:14:20 »

Helemaal mee eens! Art is duidelijk in zijn rol als presentator gegroeid. Zie hem in 2014 graag terug!

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 9-03-2013, 23:14:17 »
Art zegt in Seoul geweest te zijn? Wie is de Mol 2014 in Zuid-Korea!

::jaja::

Verslaggever bij NOVA he,dus vandaar denk ik?

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #117 Gepost op: 10-03-2013, 22:21:27 »
Verslaggever bij NOVA he,dus vandaar denk ik?

Art vertelde, toen ik dit aanhaalde bij de meet en greet, dat hij daar gewoon op 'vakantie' is geweest jaren geleden.

Offline AaPje16

• Forumlid
  • ▐ ●▼■
« Reactie #118 Gepost op: 10-03-2013, 22:53:29 »
Art vertelde, toen ik dit aanhaalde bij de meet en greet, dat hij daar gewoon op 'vakantie' is geweest jaren geleden.

Oh, was jij dat toch!! Ik stond achter je :)

Ik vind art nu nóg leuker nu ik hem gesproken heb!!  ::ok::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #119 Gepost op: 10-03-2013, 23:05:19 »
In het echt is ie ook hot ::love::, toch aapje? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human