Auteur Topic: Leader  (gelezen 22283 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Leader
« Reactie #60 Gepost op: 11-01-2013, 15:04:47 »
Nu ja, als we dan toch bezig zijn, het is ook in België geweest: "er is met de koker gefoefeld!"
The British are not impressed.

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #61 Gepost op: 17-01-2013, 21:54:21 »
De I is terug bij Daniel Boissevain! Meer mensen opgevallen?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Leader
« Reactie #62 Gepost op: 17-01-2013, 22:03:49 »
De I is terug bij Daniel Boissevain! Meer mensen opgevallen?

Jep, hier.  ::jaja::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Goldfire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zoek de verschillen, vind de mol
Re: Leader
« Reactie #63 Gepost op: 18-01-2013, 01:50:25 »
Het volgende valt me nu al een week op, en dus is het maar eens tijd om mijn eerste post van dit jaar te plaatsen op het forum.

In de leader loopt bijna iedereen naar links. Er zijn echter 2 uitzonderingen:
1. Janine loopt naar achteren (met als betekenis: ze moet het spel vroegtijdig verlaten)
2. Kees loopt naar rechts (met als betekenis: de mol?)

Kandidaten willen geld ophalen, de mol niet, en daarmee is de mol dus tegendraads. Dit zou de links/rechts richtingen dus kunnen verklaren.
Er zijn nog 2 kandidaten waarvan de beweegrichting niet alleen naar links is, maar vooral ook naar voren. Dit is bij Zarayda en Tania. Eventueel dat zij de finalisten zijn?

Ben benieuwd naar jullie mening. Hieronder in ieder geval een overzicht.


Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Leader
« Reactie #64 Gepost op: 18-01-2013, 08:20:20 »
De I is terug bij Daniel Boissevain! Meer mensen opgevallen?

Wel grappig dat de alfabetische volgorde op achternaam nu echt niet meer klopt: Carolien Borgers komt nog steeds voor Daniel Boissevain.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline molletje20

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leader
« Reactie #65 Gepost op: 18-01-2013, 13:03:17 »
Hallo allemaal,
Nog even terug komend op het stukje tekst wat in de leader wordt 'gezegd'. Ik heb een gelijksoortig stukje tekst ontdekt op 0.16 in de leader. Het lijkt alsof het hoort bij het gegil en geschreeuw bij de bungeejump maar het klinkt toch echt alsof iemand iets zegt. Ik kan er zelf niet zoveel uit opmaken, nu heb ik ook niet echt een goede kwaliteit boxen hier staan, wat denken jullie?
Sherlock Moles

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #66 Gepost op: 18-01-2013, 17:41:09 »
Het volgende valt me nu al een week op, en dus is het maar eens tijd om mijn eerste post van dit jaar te plaatsen op het forum.

In de leader loopt bijna iedereen naar links. Er zijn echter 2 uitzonderingen:
1. Janine loopt naar achteren (met als betekenis: ze moet het spel vroegtijdig verlaten)
2. Kees loopt naar rechts (met als betekenis: de mol?)

Kandidaten willen geld ophalen, de mol niet, en daarmee is de mol dus tegendraads. Dit zou de links/rechts richtingen dus kunnen verklaren.
Er zijn nog 2 kandidaten waarvan de beweegrichting niet alleen naar links is, maar vooral ook naar voren. Dit is bij Zarayda en Tania. Eventueel dat zij de finalisten zijn?

Ben benieuwd naar jullie mening. Hieronder in ieder geval een overzicht.
Aangezien de 'loopjes' van de kandidaten op een van de eerste dagen gefilmt zijn kun je de eerste conclusie al niet trekken. De finalisten kun je er ook niet uithalen want die waren toen nog niet bekend.

Het lijkt me sterk dat ze alle deelnemers van drie kanten gefilmd hebben zodat ze er een hint in konden verstoppen.
臥底 是 谁?

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #67 Gepost op: 18-01-2013, 17:42:57 »
Het lijkt me sterk dat ze alle deelnemers van drie kanten gefilmd hebben zodat ze er een hint in konden verstoppen.

meestal met in scène gezette opnames worden er meerdere takes gemaakt, waarom zouden ze de kandidaten niet van verschillende kanten op kunnen nemen?
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Goldfire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zoek de verschillen, vind de mol
Re: Leader
« Reactie #68 Gepost op: 24-01-2013, 18:32:47 »
meestal met in scène gezette opnames worden er meerdere takes gemaakt, waarom zouden ze de kandidaten niet van verschillende kanten op kunnen nemen?

Precies, de camera's staan een groot deel van de dag (en in ieder geval tijdens de opdrachten) aan. Vanaf dat moment is het dus alleen nog een kwestie van montage.
Ben wel benieuwd naar de afvaller van vanavond. Tenzij het Tim of niemand is, dan geeft het weinig nieuwe informatie weg.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Leader
« Reactie #69 Gepost op: 31-01-2013, 12:28:07 »
Is er al iets meer bekend over wat voor trein dit is? En/of waar deze in Afrika rijdt?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Leader
« Reactie #70 Gepost op: 31-01-2013, 14:29:37 »
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Even Googlen op 'stoomtrein zuid afrika' en dan kom je uit bij Rovos Rail: [link met foto]
En rovos.com als je interesse hebt. Ze hebben wat lange routes, van Pretoria naar Kaapstad bijvoorbeeld, maar ik denk dat als ze een opdracht ermee doen, dat die dan niet 48 uur duurt, maar gewoon even een uurtje.
The British are not impressed.

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: Leader
« Reactie #71 Gepost op: 31-01-2013, 14:44:50 »
Dat lijkt me niet zo moeilijk. Even Googlen op 'stoomtrein zuid afrika' en dan kom je uit bij Rovos Rail: [link met foto]
En rovos.com als je interesse hebt. Ze hebben wat lange routes, van Pretoria naar Kaapstad bijvoorbeeld, maar ik denk dat als ze een opdracht ermee doen, dat die dan niet 48 uur duurt, maar gewoon even een uurtje.
IK vermoed ook dat het hooguit een dagdeel zal zijn. Maar hoe vet zou het zijn als ze een overnacht-reis doen en dat er dan een opdracht begint doordat een van de kandidaten een envelop vindt o.i.d.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Leader
« Reactie #72 Gepost op: 31-01-2013, 19:55:58 »
IK vermoed ook dat het hooguit een dagdeel zal zijn. Maar hoe vet zou het zijn als ze een overnacht-reis doen en dat er dan een opdracht begint doordat een van de kandidaten een envelop vindt o.i.d.

Een soort herhaling van de treinreis in seizoen 7!  ::jaja:: Lijkt me gaaf, ik vond dat een leuke opdracht.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #73 Gepost op: 31-01-2013, 20:05:44 »
Een soort herhaling van de treinreis in seizoen 7!  ::jaja:: Lijkt me gaaf, ik vond dat een leuke opdracht.

Eh, enlighten me? In Jordanië/seizoen 9 hadden ze een treinreis met Jon die zei 'ik zie het niet, ik zie het niet!'  ;D

Met Viviënne die zo schattig door de ballonnen heen ging  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Leader
« Reactie #74 Gepost op: 31-01-2013, 20:08:40 »
Eh, enlighten me? In Jordanië/seizoen 9 hadden ze een treinreis met Jon die zei 'ik zie het niet, ik zie het niet!'  ;D

Met Viviënne die zo schattig door de ballonnen heen ging  :)

Die opdracht was ook fantastisch!  ::bravo::

Maar ik doelde op die opdracht waarvan ze uit Ayutthaya naar Chiang Mai gingen met de nachttrein, en ze alle stations moesten opschrijven die ze aandeden. Ze schreven bij het eerste station Wat Bandai Hin op, in plaats van Lop Buri. En Paul moest boekjes stelen.  ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader
« Reactie #75 Gepost op: 31-01-2013, 20:10:10 »
En Paul moest boekjes stelen.  ;D

Blijft nog het beste bij naast de veiling en Dick of de vlotopdracht en Dick :P Paul die boekjes moest stelen inderdaad en hoe Eva daar op reageerde  ;D Was de trein waar het op plaats had allang weer vergeten  :-X
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Leader
« Reactie #76 Gepost op: 1-02-2013, 02:31:56 »
Ik hoor :"Taniagraven".  @ 02.08 in de leader...:(
Afl. 5
Vind ik eng dus zal (hoop ik) niet kloppen.
Maar wat wordt er gezegd? Wordt er iets gezegd?
En is het Daniël?

« Laatst bewerkt op: 1-02-2013, 06:38:17 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Leader
« Reactie #77 Gepost op: 1-02-2013, 07:35:37 »
Volgens mij word er 'graven graven' gezegd. Dit komt vlak voor Kees en zou ik dan eerder op hem vinden slaan.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Leader
« Reactie #78 Gepost op: 1-02-2013, 14:09:52 »
Volgens mij word er 'graven graven' gezegd. Dit komt vlak voor Kees en zou ik dan eerder op hem vinden slaan.
Ok, dank.
Omnia vincit amor

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Leader
« Reactie #79 Gepost op: 2-02-2013, 01:10:25 »
Die treinen in Zuid-Afrika rijden vooral wanneer je het niet verwacht. Ik stond in Zuid-Afrika namelijk een keer in een bus vol toeristen midden op het spoor. De buschauffeur moest binnen in het hotel even iets regelen. En ach, die trein zou toch pas over twee dagen weer komen. NIET DUS. Buschauffeur kwam aangerend om ons leven te redden, treintje kon er net langs. Ach, het kan verkeren.