Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Tweeënhalf miljoen En: er kijken gewoon meer mensen uitgesteld naar WIDM dan er live kijken naar menig ander programma
Dat denk ik eigenlijk wel. Een soort ramptoerisme..
Ik stel voor dat we dat soort kijkers 'malloten' noemen.
Het oude record is alweer aan flarden: 2.189.000 kijkers! Blijkbaar was de eerste aflevering zo goed dat iedereen bleef kijken.
ik denk heel veel ramptoerisme...
Wanneer ik maanden later dit filmische plaatje schets voor het televisiemakende deel van mijn vriendenkring valt uit hun reactie op te maken of ze voor een commerciële of publieke omroep werken. "Hier zijn toch geen beelden van!?' " is de ontzette reactie van een KRO- collega. Terwijl een bij SBS werkende vriend verlekkerd informeert 'of dit wel gedraaid is'. Om na mijn ontkennende antwoord te verzuchten: 'Ik zou mijn cameraman verrot hebben gescholden als ie dit niet had gefilmd'.
Ik denk dat het succes van de serie ook wel samenhangt met het land Zuid-Afrika. Ik denk dat veel Nederlanders daar wel geweest zijn/positieve associaties mee hebben/er graag nog een keer heen zouden willen/weten dat het een prachtig land is. Mooie cijfers
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
504 gasten en 11 vaste bezoekers