Auteur Topic: Roodshow  (gelezen 123575 keer)

Offline molvankaas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Roodshow
« Reactie #100 Gepost op: 20-01-2013, 20:31:43 »
How can they know just what this message means
The end of all my hopes the end of all my dreams.

Tim krijgt een mogelijkheid om terug in het spel te keren. Maar is daarvoor van de andere kandidaten afhankelijk. Deze weten niet precies wat ze moeten doen om Tim terug te krijgen(how can they now what the message means). Misschien krijgen ze wel een aanwijzing van Art maar het lukt niet (the end of all Tims hopes and dreams om er weer in te komen).
Tim moet er alsnog in afl.4 uit.

Dit is voor mij in ieder geval een uitleg die niet kan missen.  ::ok:: Zou wel jammer zijn...
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Vanessaa

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 20-01-2013, 20:43:51 »
Liedje is ook gebruikt in een reclame voor milk & fruit
Verder kan 'My love is gone away' (1e regel van lied) slaan op Janine/Tim, die iemands maatje was in het spel.

Of 'No Milk Today' betekent dat de volgende afvaller onze forummer Milk is :o

Offline Milk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
« Reactie #102 Gepost op: 20-01-2013, 20:48:35 »
Liedje is ook gebruikt in een reclame voor milk & fruit
Verder kan 'My love is gone away' (1e regel van lied) slaan op Janine/Tim, die iemands maatje was in het spel.

Of 'No Milk Today' betekent dat de volgende afvaller onze forummer Milk is :o

::rofl::

Gek genoeg is dat liedje wel deels een inspiratie voor mijn nickname geweest!  ;D
No Milk today???

Offline Vanessaa

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 20-01-2013, 20:50:33 »
Kijk, is muziek nog nuttig ook.
En nu maar eens een boze brief naar de AVRO schrijven. Milk mag NIET afvallen

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 21-01-2013, 01:19:36 »
Deze kreeg ik via twitter toegestuurd:

Omdat ook de eerste twee hints niet verwezen naar een actie/gebeurtenis in WIDM (basketbal, geboortedatum) vind ik deze uitleg best in aanmerking komen.

Ik vind deze het meest voor de hand liggend, zeker na wat ik las over 'Meiden van De Wit' op http://nl.wikipedia.org/wiki/Meiden_van_De_Wit
Hij speelde daarin Daan van Doolen, een (zoals op wiki staat) wispelturige intrigant en geboren verleider. Hij leidde de zuivelcoöperatie.

In dat geval zou het dus exit zijn voor Daniël.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #105 Gepost op: 21-01-2013, 13:48:21 »
Milk mag NIET afvallen

Dus je vindt Milk niet te mollig? ;D

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #106 Gepost op: 21-01-2013, 14:29:06 »
Indien er wèèr een man afvalt mòet de mol volgens de maartenvdweijdenwet wel een vrouw zijn toch? Eigenlijk nu al met een 3-0 (oke 3-1) tussenstand.  ;D
Zou de Mol niet juist een man moeten zijn, omdat de kans groter is dat een man op een vrouw dan op een man stemt?
...óf niet!

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #107 Gepost op: 21-01-2013, 14:45:30 »
Daar kun je best gelijk in hebben Pac maar niet volgens de Maartenvdweijdenwet  :P
Ehm, wat houdt die in? Dan de Mol in de grootste groep zit?
...óf niet!

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 21-01-2013, 15:53:01 »
Ehm, wat houdt die in? Dan de Mol in de grootste groep zit?

Dit kan natuurlijk wel eens voorkomen maar is zeker geen wet.
Tenzij het productieteam bepaalt wie er wanneer uitgaat.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #109 Gepost op: 21-01-2013, 20:51:23 »

Ik zou zeggen niet in aflevering 4, "no milk today"...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #110 Gepost op: 22-01-2013, 14:08:04 »
Dus je vindt Milk niet te mollig? ;D

Mag hopen van niet!  ::rofl::

(Ik heb me trouwens ook wel eens afgevraagd of ik ipv Milk niet Molk had in moeten invullen toen ik me registreerde  ;D )
No Milk today???

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #111 Gepost op: 22-01-2013, 17:59:10 »
Ik vind deze het meest voor de hand liggend, zeker na wat ik las over 'Meiden van De Wit' op http://nl.wikipedia.org/wiki/Meiden_van_De_Wit
Hij speelde daarin Daan van Doolen, een (zoals op wiki staat) wispelturige intrigant en geboren verleider. Hij leidde de zuivelcoöperatie.

Als ik de uitleg van vorige week zie, dan is dit te voor de hand liggend. :P

Mijn poging... waarbij ik wel moet melden dat ik denk dat Tim komende week alsnog afvalt, dus een oplossing gezocht heb die daarbij past:

- De originele versie van "No Milk Today" is een hit van de Engelse popgroep Herman's Hermits.
- Op de B-kant van de single staat het nummer "My Reservation's Been Confirmed".
- Dat is (letterlijk) vertaald "Mijn reservering is bevestigd".
- Tim heeft deze week naar eigen zeggen een rood scherm gezien en ze doen ons voorkomen dat hij er uit ligt. Iedereen verwacht echter dat hij terug komt, maar dat hij daar wat voor moet doen (namelijk kokers verzamelen(?)). Als hem dat niet lukt ligt hij er alsnog uit.
- Bij de executie van aflevering 3 wordt zijn reservering gemaakt. Komende aflevering wordt de reservering bevestigd.
- Tim is de afvaller van aflevering 4.
- En Janine is komende vrijdag alsnog te gast bij de Roodshow.

Offline molvankaas

• Forumlid
  • pineapples are evil
« Reactie #112 Gepost op: 22-01-2013, 18:15:12 »

Mijn poging... waarbij ik wel moet melden dat ik denk dat Tim komende week alsnog afvalt, dus een oplossing gezocht heb die daarbij past:

- De originele versie van "No Milk Today" is een hit van de Engelse popgroep Herman's Hermits.
- Op de B-kant van de single staat het nummer "My Reservation's Been Confirmed".
- Tim heeft deze week naar eigen zeggen een rood scherm gezien en ze doen ons voorkomen dat hij er uit ligt. Iedereen verwacht echter dat hij terug komt, maar dat hij daar wat voor moet doen (namelijk kokers verzamelen(?)). Als hem dat niet lukt ligt hij er alsnog uit.
- Bij de executie van aflevering 3 wordt zijn reservering gemaakt. Komende aflevering wordt de reservering bevestigd.

Duidelijk genoeg om te kloppen. Dan is er ook nog steeds een andere aflevering waarin niemand afvalt.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Miek37

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 22-01-2013, 18:44:04 »

::bravo::

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 22-01-2013, 18:46:14 »

Mooie poging. Kan me er eigenlijk ook wel in vinden  ::tandpastasmiley::
Afwachten dan maar (overmorgen  ::confettie:: )

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 23-01-2013, 16:30:40 »

Ik zie ze er zo voor aan deze in de Roodshow te benoemen op deze wijze. En ergens vind ik deze een stuk logischer dan de voorgaande aanwijzingen :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline EmileD

• Forumlid
  • As Salaam Alaikum

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 23-01-2013, 20:29:40 »
Even héél simpel denken:

"No milk today"

"No afvaller today"?
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #118 Gepost op: 23-01-2013, 20:33:03 »
"No afvaller today"?

Zou ik ook denken. Maar dat is meer omdat ik denk dat er niemand afvalt in aflevering 4. En dit is dan de makkelijkste uitleg.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #119 Gepost op: 25-01-2013, 15:44:56 »
Nu op radio 2!

Uitleg hint: zanger van Herman's Hermits heet Peter Noone. Noone -> No one.

Arjen is te gast.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2013, 15:46:59 door Heinz »