Auteur Topic: Roodshow  (gelezen 123649 keer)

Offline tureluurs

• Forumlid
Re: Roodshow
« Reactie #220 Gepost op: 8-02-2013, 17:02:14 »
De hint staat nog niet online om te beluisteren. Wie weet welke zinnen te horen waren? (Heb zelf niet kunnen luisteren)

Geen zinnen, alleen oooh-oooh-ooooh-oooh (beetje zuchtend).
Vandaar dat ik meteen aan Zarayda moest denken die overal lekkere dingen ziet  :P

Offline Clauzwa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #221 Gepost op: 8-02-2013, 17:04:25 »
Op Foursquare schrijft Alicia Keys "
John F. Kennedy International Airport (JFK)Jamaica, NY · June 28, 2011
I can't count how many times I've traveled to and from this airport. It's my second home and the starting point of all of my big journeys. ;-)"
https://foursquare.com/aliciakeys

Zarayda schrijft columns voor het magazine JFK.

Meer verbanden kan ik niet ontdekken.

Geen zinnen, alleen oooh-oooh-ooooh-oooh (beetje zuchtend).
Vandaar dat ik meteen aan Zarayda moest denken die overal lekkere dingen ziet  :P
Heeft Zarayda niet ooit een orgasme gehad op televisie? ;)

Offline Duncton

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #222 Gepost op: 8-02-2013, 17:11:03 »
De grootste hit van Alicia Keys was No One uit 2007. Valt er weer niemand af?

Of: in 2008 schreef nam ze Another Way to Die op, het titelnummer voor de James Bond-film Quantum of Solace. Hierin speelt Daniel Craig de hoofdrol (ook in WIDM werd Daniel al vergeleken met James Bond).
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline molvankaas

• Forumlid
  • pineapples are evil
« Reactie #223 Gepost op: 8-02-2013, 17:17:07 »
Zarayda is precentatrice van Spuiten en slikken... Vind ik al duidelijk genoeg.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 8-02-2013, 17:20:39 »
Het liedje "Falling" komt van de cd "Songs in A Minor".

Wie hadden er allemaal op alle vragen "nee" (mineur antwoord).

ter aanvulling : "keys" kan ook betekenen : toetsen.

Zou dus best op Paulien kunnen slaan, die met de toetsen alleen mineur kreeg. (al hoop ik dat niet)

Offline ER fanaatje

• Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
« Reactie #225 Gepost op: 8-02-2013, 17:23:04 »
In het geval dat de hint op Paulien slaat (hoop het ook niet) dan gaat de afvallerstheorie gewoon lekker door met Tim als uitzondering.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 8-02-2013, 17:25:14 »
In het geval dat de hint op Paulien slaat (hoop het ook niet) dan gaat de afvallerstheorie gewoon lekker door met Tim als uitzondering.

Als het klopt wordt de kans dat Kees de mol is ineens een heel stuk kleiner.

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
« Reactie #227 Gepost op: 8-02-2013, 18:06:58 »
Wikipedia zegt "The song samples the early James Brown hit, "It's a Man's Man's Man's World."
Is er iemand die dit aan een kandidaat kan koppelen? Misschien Daniël die zegt dat hij met 4,5 vrouw in de auto zit en dus volgens zichzelf de enige "echte" man is?
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 8-02-2013, 19:27:07 »
Met elke uitzending en verklaring van de muzikale aanwijzing van eerder heb ik meer en meer zoiets: juist ja  ::)

Want van dit rijtje vind ik no. 3 enkel logisch te verklaren (zoek in het album naar een hint, zoek de oorspronkelijke artiest op, zoek in de tekst naar een clue)

1. Above the Rim -> basketbal -> Joep deed vroeger aan basketbal.
2. Sheena Easton -> "The Easton Assassin" won op opzienbarende wijze een bokswedstrijd op de geboortedag van Tim.
3. Peter Noone -> No one -> niemand valt af.
4. Fleetwood Mac -> Dreams -> zangeres leidt aan chonische vermoeidheidsyndroom -> Tania noemde dit woord op bij de touwbrug.
5. Alicia Keys - Fallin' -> ?

Als het patroon is: duidelijk (basketbal hadden we aan Joep kunnen linken via widm.nl), onduidelijk, duidelijk (oorspronkelijke artiest opzoeken was niet lastig), onduidelijk, nu weer een duidelijke hint?  ??? Ik zie gewoon geen consistente manier van het verklaren waar we de muzikale aanwijzing nu in moeten zoeken. En dan zoek je naar een speld in de hooiberg.  :-\\

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #229 Gepost op: 8-02-2013, 19:29:40 »
Ik zie gewoon geen consistente manier van het verklaren waar we de muzikale aanwijzing nu in moeten zoeken. En dan zoek je naar een speld in de hooiberg.  :-\\

Ik ben ook een beetje moedeloos geworden van de chronischevermoeidheidssyndroomuitleg moet ik zeggen.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #230 Gepost op: 8-02-2013, 19:30:06 »
3x woordwaarde?
The British are not impressed.

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #231 Gepost op: 8-02-2013, 19:34:41 »
Ik ben ook een beetje moedeloos geworden van de chronischevermoeidheidssyndroomuitleg moet ik zeggen.

Chronischevermoeidheidssyndroomuitlegmoedeloosheid
;)

Zij daar ook dokters voor?

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 8-02-2013, 19:36:23 »
Chronischevermoeidheidssyndroomuitlegmoedeloosheid

::rofl:: Joeri, neem hem mee in je vodcast wil je?  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #233 Gepost op: 8-02-2013, 20:01:20 »
Hm, misschien klinkt Keys niet als Kees, maar het klinkt wel als 'kies'. Iemand met kiespijn? Of iemand die niet weet welke mol hij moet kiezen? Of iemand die niet voor een penningmeester wilde kiezen?
The British are not impressed.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #234 Gepost op: 8-02-2013, 20:04:37 »
Hm, misschien klinkt Keys niet als Kees, maar het klinkt wel als 'kies'. Iemand met kiespijn? Of iemand die niet weet welke mol hij moet kiezen? Of iemand die niet voor een penningmeester wilde kiezen?

Carolien had het over een "tandje" en een "kies" waar de pijl van de zwakzinnigenpuzzel heen wees.

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 8-02-2013, 20:07:13 »

Keys = sleutels, big Five. Paulien en Zarayda verzamelden sleutels om de kooien te openen. Zaraya zorgde, zonder overleg, voor de terugkomst van Tim. Ze liet Paulien en Kees "vallen" (fallin') en besloot in haar eentje om Tim weer terug te halen. Tim is nu ook weg gevallen uit widm... En Zarayda ook volgende week.

Ofzoiets  ::rofl::

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 8-02-2013, 20:14:25 »
Ofzoiets  ::rofl::

Ik zie hem zo in het verlengde van de huidige hints haha, dat zou ook stroken met de opzichtige manier waarop de montage Zarayda in de spotlights zet (en de echte mol niet onder de loep neemt) de afgelopen afleveringen. (vorige week èn deze week) Wel jammer, want Zarayda heeft net zoals Tania geniale humor. Moet de groep het toch met minder humor gaan doen ben ik bang  :-\\

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #237 Gepost op: 8-02-2013, 20:25:14 »
Als Zarayda eruit ligt ben ik bang dat de afleveringen een stuk mimder grappig gaan zijn, nu ook Tania al weg is..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline EmileD

• Forumlid
  • As Salaam Alaikum
« Reactie #238 Gepost op: 8-02-2013, 20:30:04 »
Als Zarayda eruit ligt ben ik bang dat de afleveringen een stuk mimder grappig gaan zijn, nu ook Tania al weg is..
Ook minder irritant.
Amandla Awethu

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #239 Gepost op: 8-02-2013, 20:34:27 »
Ik vond de hint eigenlijk wel goed. ::ok:: Kijk naar de zangeres en ik durf te wedden dat we er met z'n allen in geloofden. De 'dreams' maakte het extra duidelijk.
...óf niet!