Even een heel simpele vanuit de (ja, ja i'm back) Paulien tunnel:
Niemand van de afvallers tot nu had echt een duidelijke verdenking op Paulien:
Ewout verdacht Joep. Joep verdacht Janine. Janine verdacht Kees.
Tim verdacht in afl. 2 Janine en
Paulien. Aflevering 3 weet ik niet. Aflevering 4 verdacht hij Carolien. Aflevering verdacht hij Zarayda, Tania en Carolien.
Tania verdacht alleen Tim. In aflevering 5 verdacht zij Carolien en Daniël.
Wie er nog in zitten:
Carolien verdacht in aflevering 2 Zarayda, Tania, Kees, Daniel en Tim (omdat ze de rest niet verdacht vond). In aflevering 3 verdacht ze Tim, Kees en
Paulien. Aflevering 4 Tania, aflevering 5 Kees en aflevering 6 Kees en Zarayda.
Daniel verdacht alle afleveringen alleen de vrouwen. Alleen in aflevering 3 verdacht hij Kees.
Kees verdacht aflevering 1 Ewout, Carolien en
Paulien. Aflevering 2 Janine, aflevering 3 onbekend. Aflevering 4 Carolien, Tim en
Paulien. Aflevering 5
Paulien en Carolien. Aflevering 6 Carolien.
Zarayda verdacht Ewout, Tim, Tania en Carolien. In aflevering 6 Daniel en
Paulien.
Paulien verdacht voornamelijk Kees, Tania, Tim en nu ook Zarayda (alle mensen die verdacht in beeld gebracht worden). In aflevering 2 Carolien en aflevering 3 Daniël.
Als ik (idd bevooroordeeld vanuit de Paulien tunnel
) hiernaar kijk zeg ik dat Carolien het minst Paulien verdacht de afgelopen afleveringen en dat zij dus gaat. Kees, Zarayda en Daniël verdenken haar nog wel. Het hangt van Kees af of hij de komende aflevering Paulien nog steeds zal verdenken of dat hij volledig op Carolien overstapt. In dat geval zou een exit voor hem ook nog kunnen.
De hint uit de Roodshow lijkt echter vooral de kant van Daniël op te wijzen (wat ook nog eens zou kloppen vanuit de Kees tunnel). Iemand die hem hard kan maken in de richting van Carolien? Dit zijn de enige 2 mogelijke verwijzingen naar haar die ik zo snel kon vinden.
Carolien had het over een "tandje" en een "kies" waar de pijl van de zwakzinnigenpuzzel heen wees.
Het album waar Fallin opstaat heet Songs In A Minor.
De projectmanager van dit album is o.a. Carolyn Williams.
Hint naar Carolien?
Het kan ook nog heel gemakkelijk op Carolien slaan.
Bij het orgel werd zij als enige bij naam genoemd. ("Ben jij Carolien?")
En zij deed zo'n gebaar van de stuurknuppel naar beneden in haar biecht.