Ik vind het raar dat ik hier nog niets over gehoord heb:
Als Art zijn beginpraatje heeft gehouden ('Die gaat uiteindelijk naar diegene die het antwoord weet op die ene vraag.. Wie is de Mol'?) dan zie je dan kandidaten als een soort reepjes afgebeeld, 3-4-3:
Eerste zie je Joep - Janine - Ewout
Daarna: Carolien - Daniël - Zarayda - Tim
En als laatst: Tania - Kees - Paulien
Wat heeft dit te betekenen? Zit er misschien een hint in?
Janine en Ewout zitten in ieder geval bij de eerste drie afvallers dus misschien Joep ook...? Volgorde van de afvallers? Maar weet niet of er echt iets achter te zoeken valt eerlijk gezegd
Ik denk dat we hier nog niet zoveel mee kunnen.
Heel misschien zijn het de afvallers op volgorde van afvallen: Eerst Ewout, Janine en Joep, dan het groepje van 4 en als laatst de finalisten: Kees Tania en Paulien.
Conejo en DikkeControleur waren mij voor, maar ik wil jullie mijn plaatje niet onthouden.
Niet elk seizoen hebben we een afvallerstheorie kunnen achterhalen, maar misschien dat het voor dit jaar er wel in zit?
Feit: Ewout is exit na aflevering 1.
Feit: Janine heeft voortijdig het spel helaas moeten verlaten.
Zou het dan eventueel zo kunnen zijn dat ze met deze drieluik al een vorm van volgorde aangeven?
Stel: Janine verlaat vroetijdig het spel in aflevering 2.
Methode 1: van onder naar boven werken in een groep en per groep van links naar rechts.
Dat zou opleveren... Aflevering 1: Ewout, aflevering 2: Janine, aflevering 3: niemand doordat Janine vroegtijdig het spel verliet?, aflevering 4: Joep, aflevering 5: Tim, aflevering 6: Zarayda, aflevering 7: Daniël, aflevering 8: Carolien, finale met Paulien, Kees en Tania.
Stel: Janine verlaat voortijdig het spel pas in aflevering 3.
Methode 2: onderaan beginnen, middelste overslaan en de bovenste valt af in een groep. Gevolgd door de middelste alvorens je naar de volgende groep gaat.
Dat zou opleveren... Aflevering 1: Ewout, aflevering 2: Joep, aflevering 3: Janine, aflevering 4: niemand doordat Janine vroegtijdig en onverwacht het spel verliet?, aflevering 5: Tim, aflevering 6: Carolien, aflevering 7: Daniël/Zarayda, aflevering 8: Daniël/Zarayda, finale met Paulien, Kees en Tania.
Methode 3: onderaan beginnen, middelste overslaan waarna de bovenste afvalt. Middelste groep sla je over en je begint in de tweede groep van drie.
Dat zou opleveren... Aflevering 1: Ewout, aflevering 2: Joep, aflevering 3: Janine, aflevering 4: niemand doordat Janine vroegtijdig en onverwacht het spel verliet?, aflevering 5: Paulien, aflevering 6: Tania, aflevering 7: Kees, aflevering 8: Tim, finale met Carolien, Daniël en Zarayda.
of: deze drieluik brengt de tien kandidaten gewoon mooi in beeld en dat is dat
Ik ga het in elk geval in de gaten houden de komende tijd