Auteur Topic: [Theorie] Afvallerstheorie  (gelezen 69154 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Theorie] Afvallerstheorie
« Gepost op: 5-01-2013, 12:37:31 »
Ik vind het raar dat ik hier nog niets over gehoord heb:

Als Art zijn beginpraatje heeft gehouden ('Die gaat uiteindelijk naar diegene die het antwoord weet op die ene vraag.. Wie is de Mol'?) dan zie je dan kandidaten als een soort reepjes afgebeeld, 3-4-3:
Eerste zie je Joep - Janine - Ewout
Daarna: Carolien - Daniël - Zarayda - Tim
En als laatst: Tania - Kees - Paulien

Wat heeft dit te betekenen? Zit er misschien een hint in?

Janine en Ewout zitten in ieder geval bij de eerste drie afvallers dus misschien Joep ook...? Volgorde van de afvallers? Maar weet niet of er echt iets achter te zoeken valt eerlijk gezegd  ;)

Ik denk dat we hier nog niet zoveel mee kunnen.
Heel misschien zijn het de afvallers op volgorde van afvallen: Eerst Ewout, Janine en Joep, dan het groepje van 4 en als laatst de finalisten: Kees Tania en Paulien.

Conejo en DikkeControleur waren mij voor, maar ik wil jullie mijn plaatje niet onthouden.



Niet elk seizoen hebben we een afvallerstheorie kunnen achterhalen, maar misschien dat het voor dit jaar er wel in zit?  :)

Feit: Ewout is exit na aflevering 1.
Feit: Janine heeft voortijdig het spel helaas moeten verlaten.

Zou het dan eventueel zo kunnen zijn dat ze met deze drieluik al een vorm van volgorde aangeven?

Stel: Janine verlaat vroetijdig het spel in aflevering 2.
Methode 1: van onder naar boven werken in een groep en per groep van links naar rechts.
Dat zou opleveren... Aflevering 1: Ewout, aflevering 2: Janine, aflevering 3: niemand doordat Janine vroegtijdig het spel verliet?, aflevering 4: Joep, aflevering 5: Tim, aflevering 6: Zarayda, aflevering 7: Daniël, aflevering 8: Carolien, finale met Paulien, Kees en Tania.

Stel: Janine verlaat voortijdig het spel pas in aflevering 3.
Methode 2: onderaan beginnen, middelste overslaan en de bovenste valt af in een groep. Gevolgd door de middelste alvorens je naar de volgende groep gaat.
Dat zou opleveren... Aflevering 1: Ewout, aflevering 2: Joep, aflevering 3: Janine, aflevering 4: niemand doordat Janine vroegtijdig en onverwacht het spel verliet?, aflevering 5: Tim, aflevering 6: Carolien, aflevering 7: Daniël/Zarayda, aflevering 8: Daniël/Zarayda, finale met Paulien, Kees en Tania.

Methode 3: onderaan beginnen, middelste overslaan waarna de bovenste afvalt. Middelste groep sla je over en je begint in de tweede groep van drie.
Dat zou opleveren... Aflevering 1: Ewout, aflevering 2: Joep, aflevering 3: Janine, aflevering 4: niemand doordat Janine vroegtijdig en onverwacht het spel verliet?, aflevering 5: Paulien, aflevering 6: Tania, aflevering 7: Kees, aflevering 8: Tim, finale met Carolien, Daniël en Zarayda.

of: deze drieluik brengt de tien kandidaten gewoon mooi in beeld en dat is dat :P Ik ga het in elk geval in de gaten houden de komende tijd :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #1 Gepost op: 5-01-2013, 13:24:59 »
of: deze drieluik brengt de tien kandidaten gewoon mooi in beeld en dat is dat :P

Dit  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #2 Gepost op: 5-01-2013, 13:29:46 »
Ik denk eerder dat het gewoon mooi gedaan is en er niet veel valt achter te zoeken. We zullen het in ieder geval bij de volgende aflevering weten. Als Joep naar huis gaat is het wel goed mogelijk dat er misschien toch een soort afvallersvolgorde inzit, anders ga ik er niet meer echt opletten  ;)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #3 Gepost op: 5-01-2013, 13:30:16 »
Dit  ::jaja::
Inderdaad. Ik hoop dat dit gewoon toeval is.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #4 Gepost op: 5-01-2013, 13:31:11 »
als dit geen toeval is  ::niet-ok::
#teamamaimiljaarde

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #5 Gepost op: 5-01-2013, 15:34:24 »
Dit had ik donderdagavond ook al in het topic "Wie is de afvaller de komende aflevering?" geplaatst

ben blij dat ik niet de enige ben die dit was opgevallen

Het kan natuurlijk ook zijn dat het gewoon idd van onder naar boven is. Dan kan het zijn dat er in aflevering 2 niemand afvalt en in aflevering 3 janine en dan gewoon het rijtje af ;)
« Laatst bewerkt op: 5-01-2013, 15:39:23 door mnoon16 »

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #6 Gepost op: 5-01-2013, 17:27:06 »


Niet elk seizoen hebben we een afvallerstheorie kunnen achterhalen, maar misschien dat het voor dit jaar er wel in zit?  :)

Feit: Ewout is exit na aflevering 1.
Feit: Janine heeft voortijdig het spel helaas moeten verlaten.

Zou het dan eventueel zo kunnen zijn dat ze met deze drieluik al een vorm van volgorde aangeven?

Stel: Janine verlaat vroetijdig het spel in aflevering 2.
Methode 1: van onder naar boven werken in een groep en per groep van links naar rechts.
Dat zou opleveren... Aflevering 1: Ewout, aflevering 2: Janine, aflevering 3: niemand doordat Janine vroegtijdig het spel verliet?, aflevering 4: Joep, aflevering 5: Tim, aflevering 6: Zarayda, aflevering 7: Daniël, aflevering 8: Carolien, finale met Paulien, Kees en Tania.

Stel: Janine verlaat voortijdig het spel pas in aflevering 3.
Methode 2: onderaan beginnen, middelste overslaan en de bovenste valt af in een groep. Gevolgd door de middelste alvorens je naar de volgende groep gaat.
Dat zou opleveren... Aflevering 1: Ewout, aflevering 2: Joep, aflevering 3: Janine, aflevering 4: niemand doordat Janine vroegtijdig en onverwacht het spel verliet?, aflevering 5: Tim, aflevering 6: Carolien, aflevering 7: Daniël/Zarayda, aflevering 8: Daniël/Zarayda, finale met Paulien, Kees en Tania.

Methode 3: onderaan beginnen, middelste overslaan waarna de bovenste afvalt. Middelste groep sla je over en je begint in de tweede groep van drie.
Dat zou opleveren... Aflevering 1: Ewout, aflevering 2: Joep, aflevering 3: Janine, aflevering 4: niemand doordat Janine vroegtijdig en onverwacht het spel verliet?, aflevering 5: Paulien, aflevering 6: Tania, aflevering 7: Kees, aflevering 8: Tim, finale met Carolien, Daniël en Zarayda.

of: deze drieluik brengt de tien kandidaten gewoon mooi in beeld en dat is dat :P Ik ga het in elk geval in de gaten houden de komende tijd :)


een theorietje:
terwijl we deze afbeeldingen te zien krijgen zegt Art: Wie is de mol?
als je de plaatjes erbij pakt zou je elk plaatje een letter kunnen geven
de eerste 3: Wie
de volgende 4: is de
de laatste 3: mol
de mol zou dan de m zijn = Tania

Offline Molloot_4ever

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • To mole or not to mole, that's the question...
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #7 Gepost op: 5-01-2013, 18:45:44 »
Ik denk niet dat ze zo'n overduidelijke hint voor zoiets belangrijks zouden doen, maar misschien word het daarom juist een goede hint. Hoe dan ook, er is niets spannends aan als ze zo gemakkelijk zouden vrijgeven wie de afvallers/finalisten zijn. ::niet-ok::
Soetkees is de mol

Offline TheBakerS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #8 Gepost op: 6-01-2013, 07:31:56 »
Misschien is het gewoon de lay-out en samen met de tweet van de mol (oog in oog) een verwijzing naar dit magazine?

dat daar rechtsboven zagen we ook van zarayda

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #9 Gepost op: 6-01-2013, 13:11:52 »
Alle screenshots van het voorstellen van de kandidaten op volgorde gezet als aanvulling op bovenstaande afvaltheorie. Mijn voorlopige conclusie: de kandidaten die links weglopen, vallen als eerste af (Ewout, Paulien en Daniel). Janine valt sowieso af. Daarna vallen de kandidaten af die rechts staan/zitten (Carolien, Kees en Joep). Blijven over de mol, de winnaar en de verliezer. Tania is niet in beeld naast haar kader. Zarayda beweegt wazig door het hele beeld. Tim zit en schudt nee. Wellicht allemaal veel te ver gezocht.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #10 Gepost op: 6-01-2013, 13:20:23 »
Te ver gezocht  ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #11 Gepost op: 6-01-2013, 15:36:32 »
Er kan best een hint inzitten. Maar dan echt niet zo overduidelijk dat we gewoon het rijtje af kunnen werken.
Ik denk dat het niets is, aangezien het ook de volgorde man - vrouw - man - vrouw - etc heeft.
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #12 Gepost op: 6-01-2013, 17:25:22 »
Er kan best een hint inzitten. Maar dan echt niet zo overduidelijk dat we gewoon het rijtje af kunnen werken.
Ik denk dat het niets is, aangezien het ook de volgorde man - vrouw - man - vrouw - etc heeft.

Het is toch Janine - Joep - Ewout.. dat is niet bepaald man-vrouw :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline MollootSjoerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #13 Gepost op: 7-01-2013, 07:11:55 »
ik denk dat we er nu een beetje ver vanaf zitten ik denk niet dat het echt zo is gemaakt. maar het is keuk uitgedacht dat zeker
Wie Is De Mol fan sinds 2011 // DJ

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #14 Gepost op: 7-01-2013, 15:55:08 »
Ik heb  nog iets opvallends. Ik heb al 4x gehad dat Carolien alleen verdacht werd:



Zegt dat iets?
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #15 Gepost op: 7-01-2013, 15:58:30 »
Ja, dat .nl brak is.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #16 Gepost op: 7-01-2013, 16:14:16 »
Mij is hetzelfde opgevallen, ook bij Carolien. Dan vraag ik mij af; waarom specifiek bij haar? Zou het kunnen dat de stemmen niet willekeurig worden geladen? Wellicht eerst Carolien, om daarna het aantal stemmen van de overige kandidaten'te berekenen'? Geen idee hoe de site werkt, maar misschien dat iemand met kennis over programmeren hier meer over weet?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #17 Gepost op: 7-01-2013, 16:15:46 »
Misschien alfabetisch? Carolien is de eerste dan.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #18 Gepost op: 7-01-2013, 16:24:10 »
Vorig jaar laadde Anne-Marie steeds als 1e. Ze was de mol...
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #19 Gepost op: 7-01-2013, 16:34:15 »
Misschien alfabetisch? Carolien is de eerste dan.

Ze staat inderdaad als eerste in de broncode.

Vorig jaar laadde Anne-Marie steeds als 1e. Ze was de mol...

Dit geldt dan ook voor Anne-Marie.