Auteur Topic: [Theorie] Afvallerstheorie  (gelezen 69168 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #80 Gepost op: 16-01-2013, 21:00:06 »
Tijdens de opnames van serie 7 hadden ze twee vrije dagen (bron: Karel). In het weekend filmen ze voor zover ik weet gewoon door. Ik ben zelf één dag bij de opnames geweest, dus over vrije dagen kan ik verder niet zoveel zeggen. Behalve dat die dag voor mij alles behalve een rustdag was. ;)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #81 Gepost op: 16-01-2013, 21:02:49 »
Duidelijk, ik ben ook absoluut niet op de hoogte van alles wat er áchter de schermen plaats vind, dat blijkt maar weer  ::schaam:: ::rofl::

Ik baseerde me er eigenlijk op, omdat Art in een filmpje zei dat de dag ná het ongeluk van Janine een rustdag was en dat het streven was elke 2e zonsondergang een executie te hebben. Die rustdag hebben ze toen gebruikt om met de crew te bespreken 'hoe nu verder'. Zo begreep ik het althans, dus vandaar dat ik er, min of meer blind, vanuit ging "om en om".

Dank voor de extra uitleg   ::ok::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #82 Gepost op: 16-01-2013, 21:06:43 »
Tijdens de opnames van serie 7 hadden ze twee vrije dagen (bron: Karel).

Klopt, en tijdens zo'n rustdag gaan bijv renate en eva naar een sauna (bron molboekje inge  :P )

Maar er is een foto dat in seizoen 6 ook een foto was van Peggy , mary-lou en frédérique met tassen van het winkelen. Denk dan ook op een rustdag.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #83 Gepost op: 16-01-2013, 21:13:15 »
Wat ik me altijd afvraag, hoeveel tijd van een dag zijn ze nou eigenlijk bezig met opnames? Opdrachten, biechten etc.
Ik vraag me bijvoorbeeld af of ze naast de opdrachten en biechten ook nog wat tijd met sightseeing doorbrengen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #84 Gepost op: 16-01-2013, 21:14:04 »

 Ik ben zelf één dag bij de opnames geweest, dus over vrije dagen kan ik verder niet zoveel zeggen. Behalve dat die dag voor mij alles behalve een rustdag was. ;)
hahahaha, jij liegbeest. Ik had het over 2014!!!!



Edit: oh ja, DIE opname..... ::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 16-01-2013, 21:19:09 door Bodejos »

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #85 Gepost op: 16-01-2013, 21:16:49 »
Wat ik me altijd afvraag, hoeveel tijd van een dag zijn ze nou eigenlijk bezig met opnames? Opdrachten, biechten etc.
Ik vraag me bijvoorbeeld af of ze naast de opdrachten en biechten ook nog wat tijd met sightseeing doorbrengen.

Misschien dat ze eens een extra aflevering (of website filmpje) daaraan kunnen wijden? Lijkt me wel leuk om op die manier eens een kijkje achter de schermen te krijgen. Net zoals ze van de week gedaan hebben bij expeditie Poolcirkel. Het verraad niets over de kandidaten, maar laat gewoon een globale draaidag en eventueel rustdag zien.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #86 Gepost op: 16-01-2013, 21:17:44 »
@Conejo, er zijn natuurlijk wel wat vrije momenten, maar je blijft als kandidaat ook buiten de opnames bezig met het spel. Je kunt dus niet buiten het zicht van de camera de knop omdraaien en even weer normaal tegen elkaar doen.

Maar snel weer ontopic dan: ik hecht tot nu toe best veel waarde aan de ogen-theorie. Ik verwacht echter dat deze theorie geen stand houdt, en dat er iemand uit het onderste blokje van drie na Janine uit het spel gaat.

Offline jeffreypeerdema

  • Forumlid
  • Wie? Wie? Wie? is de mol?
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #87 Gepost op: 17-01-2013, 21:50:46 »

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #88 Gepost op: 17-01-2013, 21:55:57 »
Maar ik denk dat Tim terugkeert.  :-\\

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #89 Gepost op: 17-01-2013, 22:00:24 »
Maar ik denk dat Tim terugkeert.  :-\\

Ja waarschijnlijk, maar dat betekent niet dat hij niet kan afvallen in aflevering 5  ;)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #90 Gepost op: 18-01-2013, 00:02:44 »
Zowel Kees als Tim waren het meest vaag in hun antwoord op wie de Mol kan zijn.
Normaliter (lelijk woord) duidt dit (tijdens de test) op de afvaller.
In dit geval kunnen we het m.i. doorstrepen en volgende week gaan we verder....
Omnia vincit amor

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #91 Gepost op: 19-01-2013, 17:44:31 »
Ben wel benieuwd of deze theorie klopt of niet. We zullen het weten in de volgende aflevering! Mocht Tim alsnog naar huis gaan dan gaat daarna Carolien, Daniël, Zarayda en zijn de finalisten ook meteen bekend.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #92 Gepost op: 19-01-2013, 17:46:31 »
Idd mollenmania, leuk heh  ???
 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #93 Gepost op: 19-01-2013, 17:52:40 »
Ik zeg toch ook niet dat ik het leuk vind   ::vergroot:: Het is gewoon een feit.

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #94 Gepost op: 19-01-2013, 22:47:34 »
Niemand van ons (op Hillo na dan, en volgend jaar gok ik op Lautjuh.....) is ooit bij de opnames geweest, maar die lopen gewoon door:

Het is ooit ergens gezegd dat er in de hele periode maar 1 rustdag zit, dus als je je daarop baseert kun je concluderen dat ook de weekends gebruikt worden, dus niet om en om filmen, om en om een rustdag.....

Eh, hoi, ik was dit seizoen mee naar Johannesburg. :) De eerste twee dagen van de opnames heb ik meegemaakt. Er zit volgens mij meer dan 1 rustdag in de opnames van Wie is de Mol.
Kennis is macht.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #95 Gepost op: 19-01-2013, 22:52:40 »
Eh, hoi, ik was dit seizoen mee naar Johannesburg. :) De eerste twee dagen van de opnames heb ik meegemaakt. Er zit volgens mij meer dan 1 rustdag in de opnames van Wie is de Mol.

Leuk! Hoe was het om mee te maken (als je daar iets zinnigs over kan zeggen met je contract)? En hoe was het om je mond te moeten houden? Ik was vorig jaar bij de opnames van de reünie-aflevering en vond het best gek om drie weken te moeten zwijgen!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #96 Gepost op: 19-01-2013, 22:55:25 »
Eh, hoi, ik was dit seizoen mee naar Johannesburg. :) De eerste twee dagen van de opnames heb ik meegemaakt. Er zit volgens mij meer dan 1 rustdag in de opnames van Wie is de Mol.
Ben ook wel heel erg benieuwd naar jouw ervaringen Mathijs ::jaja::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #97 Gepost op: 19-01-2013, 22:56:54 »
Ha, leuk dat je hier nu post, Mathijs, en wat een geluksvogel was je, dat je helemaal mee mocht naar Zuid-Afrika.

Ik heb nog even dat bord vastgehouden, en wilde het eigenlijk niet teruggegeven...


Nee, grapje, ik had er toch niets mee kunnen doen.  Maar inderdaad: wat je zegt, jij hoort ook in dit jaloers makende selecte gezelschap thuis.



Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #98 Gepost op: 19-01-2013, 23:03:07 »
Mijn bevindingen       omtrent Tim als mogelijke volgende afvaller heb ik hier neergezet.

Ik wist niet goed waar ik het kon neerzetten, omdat een deel van mijn bericht over Tania ging, en ik had dus de keus uit drie topics.

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #99 Gepost op: 20-01-2013, 12:42:02 »
@Lautjuh: Het was ontzettend gaaf om mee te maken! Misschien wel het allermooiste ooit. Ik denk dat het contract me nu niet heel erg nog beperkt, maar ik ben nog steeds bezig om al mijn ervaringen uit te schrijven. Het was zowel heel moeilijk als heel makkelijk om niets te mogen zeggen: je moet even kunnen verklaren waarom je ineens rondloopt met een verbrande rode kop (pittig zonnebankje ;) ), maar het was heel makkelijk omdat je a) een mede-molloot mee had waarmee je af en toe uren aan de telefoon kon hangen en alleen maar over WIDM kon hebben en b) het programma ligt zo nauw aan het hart dat je toch wel je mond houdt.
Kennis is macht.