Ik weet, ik weet ... ik ben vreselijk laat. Dit jaar komt het echt niet goed met mijn posts. Altijd last minute. Maar als ik dat niet zou doen, komt het er helemaal niet van.
Zo zo, Joep eruit. Dat was voor mij dan toch een verrassing. Ik was vorige week net te laat weg van het forum, de reacties stroomden al binnen en ik dacht een spoiler te hebben gelezen. Tania zou een rood scherm hebben gehad. Of dat dacht ik toch. Blij en verrast was ik dat het uiteindelijk niet waar bleek te zijn! Er volgde net geen langgerekte operakreet. Heb Tania toch net iets te graag om haar al in aflevering 2 te zien vertrekken.
De aflevering vond ik goed. Voor elk wat wils. Die laseropdrachten zijn altijd zó cool! Tim leek een beetje voorkennis te hebben. Had de juiste techniek enzo.
Nee ik denk persoonlijk dat we de mensen die poortjes hebben geopend niet zomaar moeten afschrijven. Het is complexer dan dat. Wel jammer dat er niet meer werd ingezet door Joep. Dat moet de Mol toch geweten hebben, vandaar misschien dat hij de groep een voorzetje gunde?
Het dictee vond ik ook nog wel wat hebben. Het Afrikaans vind ik alleszins geen kleutertaaltje zoals geloof ik Joep het beschreef. Alleen al daarvoor vind ik het al niet meer zo erg dat hij moest gaan.
Ik hoop nog steeds op een Afrikaanse hint, en denk eerlijk gezegd dat die er ook gaat zijn.
De laatste opdracht, niet zo goed opgelet. Moet ik nog eens nakijken. Ik vond een aantal personen verdacht. Ook mensen die geld hadden gepakt. Maar weet niet meer zo goed wie dat waren. Dat krijg je natuurlijk als je na een week nog probeert te posten.
Conclusie: Ik geraak nog steeds niks wijzer over de Mol. Dit seizoen is blijkbaar echt moeilijk als je de aflevering maar een keer kan bekijken.