Poll

Naar wie wijst de priesterhint?

Kees
140 (46.1%)
Paulien
45 (14.8%)
Carolien
50 (16.4%)
Tania
13 (4.3%)
Zarayda
2 (0.7%)
Tim
4 (1.3%)
Daniël
3 (1%)
Janine
1 (0.3%)
Niemand/Het is geen hint
22 (7.2%)
Het is onderdeel van een grotere hint
24 (7.9%)

Totaal aantal stemmen: 223

Auteur Topic: [SPOILER ALERT] Priesterhint  (gelezen 190032 keer)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #620 Gepost op: 9-02-2013, 10:34:44 »
Ik zal kijken of ik het op internet kan vinden, anders zal ik het proberen om in te scannen :)

Ben ook al aan het zoeken, maar op de site van het AD is niets te vinden.

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #621 Gepost op: 9-02-2013, 11:16:28 »
Hier is ie:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
of
http://oi49.tinypic.com/105rzbp.jpg
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #622 Gepost op: 9-02-2013, 11:33:40 »
Leuk stukje! :) En hoe komen ze er toch op? Misschien door de afleveringstitel dan wel Joep zijn opmerking bij Giel terwijl hij zijn column voorlas?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #623 Gepost op: 9-02-2013, 11:45:36 »
Hier is ie:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
of
http://oi49.tinypic.com/105rzbp.jpg
Ha, leuk dat m'n hint genoemd wordt ::bravo::
(Zo-Goedemorgen dus, de priesterhint is niet van mij.)
...óf niet!

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #624 Gepost op: 9-02-2013, 11:51:12 »
Ha, leuk dat m'n hint genoemd wordt ::bravo::
(Zo-Goedemorgen dus, de priesterhint is niet van mij.)

Is absoluut een leuk artikel en ook leuk dat ze blijkbaar hier mee leest  ::zwaai::

Alleen die "hint" dat de naam van Zarayda letterlijk mol zou betekenen word ik onderhand nogal gestoord van. Er zijn helaas nog steeds mensen die daar van overtuigd zijn  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #625 Gepost op: 9-02-2013, 12:09:53 »
Ik dacht dat je Angela Groothuizen bedoelde, maar dat maakt verder niet uit. Leuk stukje waaruit duidelijk blijkt dat de schrijfster de fansites in de gaten houdt. ::jaja::

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #626 Gepost op: 9-02-2013, 13:28:07 »
Ik dacht dat je Angela Groothuizen bedoelde, maar dat maakt verder niet uit. Leuk stukje waaruit duidelijk blijkt dat de schrijfster de fansites in de gaten houdt. ::jaja::

Ja dat dacht ik ook  ::rofl::
Maar evengoed blijft het een leuk stukje.

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #627 Gepost op: 9-02-2013, 15:10:19 »
Ja dat dacht ik ook  ::rofl::
Maar evengoed blijft het een leuk stukje.
Oeps, sorry haha! Ik wist haar achternaam niet meer dus typte ik maar haar voornaam haha, logisch dan meteen jullie aan haar dachten haha
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #628 Gepost op: 10-02-2013, 16:32:37 »
Ikzelf ben sinds de hint meer op Kees gaan letten, en dan zie ik vrij veel mollengedrag ;)

Dus ik ga nooit blind op een hint af, maar in combinatie met zijn gedrag is ie best sterk :)
You'll never walk alone

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #629 Gepost op: 10-02-2013, 16:37:22 »
Hoe leuk en knap ook gepuzzeld, ik ben pas overtuigd (en zwaar teleurgesteld) als de Avro dit zèlf in aflevering 10 laat zien als bewust verstopt 100% bewijs naar Kees.

De boete voor de kandidaten voor het uit de school klappen is 200.000 euro maar de Avro zou in aflevering 1 al een zodaning duidelijke hint gaan verstoppen? Ik kan en wil het niet geloven.

Maarreh, gezien de grote aanhang van deze hint zal mijn kijk waarschijnlijk te kritisch zijn. Geeft niks.  ::ok::

Ik snap jouw standpunt wel. En toch heeft de crew er een handje van gewoon vaak van die hints in te stoppen. Op het forum hier halen we elk jaar weer menig hint er gewoon direct uit, er zijn maar weinig die we niet zagen (dom veel raden/mol.nu bijv of en toen) Tot dusver is het speculatie, want als het terug komt in de terugblik weten we het pas echt zeker. Maar het is wel speculatie die er alle schijn van heeft gewoon te kloppen.  Menig afvallerstheorie bijv. stoppen ze er ook in, maar laten ze halverwege spaak lopen  ::hypocriet:: Ze doen wel vaker in aflevering 1 gewoon een hint waarmee je al het antwoord weet op die ene vraag. Het is alleen telkens de vraag hoe snel die gevonden wordt. De ene keer zijn we er sneller in dan de andere keer hier op het forum. ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #630 Gepost op: 10-02-2013, 20:24:54 »
mol in de bus (al is die niet erg duidelijk in beeld geweest)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #631 Gepost op: 10-02-2013, 20:28:39 »
dat kun je nu met de priesterhint ook niet toch ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #632 Gepost op: 10-02-2013, 20:33:20 »
Als de hint inderdaad klopt dan is het achteraf gezien 100% aangetoond? En daar val ik nu juist een beetje over  ;)
Nouja er zijn meerdere manieren van interpreteren dus je weet nooit 100% zeker dat het zo is tot het bewezen is, maar dat is met alle hints zo :P. Het kan nu ook nog altijd C is the mole-> Carolien zijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #633 Gepost op: 10-02-2013, 20:39:31 »
dat kun je nu met de priesterhint ook niet toch ?

Dat kan dus juist wel. Het verschil met Patrick is dat dat een bekend feit was dat de mol in de bus zat. Niks geen verborgen letters zoals in deze hint het geval is. Naar deze hint moest gezocht worden en moet dan ook mi tot 1 heldere mol wijzen. Of zie je Art al in de laatste afl. zeggen: Ookal hadden jullie de priesterhint gevonden, het zou je geen steek verder gebracht hebben want hij kan op iedereen slaan xD. De enige uitleg van de hint die maar op 1 persoon slaat is die naar Kees, en daarom is hij de mol.

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #634 Gepost op: 10-02-2013, 21:04:52 »
Is de tweede naam van Carolien niet toevallig Selma of een andere naam die met Se begint? Als ze een tweede naam heeft natuurlijk.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #635 Gepost op: 11-02-2013, 02:11:16 »
@Lukie4

Haha, I stand corrected. Ik las er net zelf nog een terug. De brommer met 99 en dan omgedraaid naar 66 = ii = Inge Ipenburg zat toen ook al in aflevering 1.
En toch vind ik die ook van een ander kaliber dan deze. Dat was nou echt zo'n hint waarvan je, áls al iemand hem vindt in afl. 1, zegt 'Nee joh, dat is veel te vergezocht'. Pas tegen het einde van het seizoen ga je dan denken dat er misschien toch wel wat in zit.

Er hóórt een hint te zitten in aflevering 1, dat vind ik wel. Het hoort eigenlijk bij WIDM dat ze je in de laatste aflevering vertellen dat je het al vanaf het begin kon weten. Maar ook ik vind het dat het dan deze keer wel té duidelijk en té compleet was.

Zouden ze het gedaan hebben omdat we normaal achteraf altijd klagen dat de hints te vaag waren?  ::) ::rofl::

Offline Magic0loc0

  • Forumlid
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #636 Gepost op: 11-02-2013, 16:56:32 »
En toch vind ik die ook van een ander kaliber dan deze. Dat was nou echt zo'n hint waarvan je, áls al iemand hem vindt in afl. 1, zegt 'Nee joh, dat is veel te vergezocht'. Pas tegen het einde van het seizoen ga je dan denken dat er misschien toch wel wat in zit.

Er hóórt een hint te zitten in aflevering 1, dat vind ik wel. Het hoort eigenlijk bij WIDM dat ze je in de laatste aflevering vertellen dat je het al vanaf het begin kon weten. Maar ook ik vind het dat het dan deze keer wel té duidelijk en té compleet was.

Zouden ze het gedaan hebben omdat we normaal achteraf altijd klagen dat de hints te vaag waren?  ::) ::rofl::

En kunt u zich seizoen 11 nog herinneren met de testvragen?
In aflevering 2 werd al duidelijk dat Art/Soundos/Patrick in de finale zouden zitten. Dat zijn 3 verdachten, hetzelfde aantal wat we nu hebben...

Ik zit in een verschrikkelijke Paulien-tunnel, maar zij zou mijnes inziens gewoon een verschrikkelijk goede mol zijn.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #637 Gepost op: 11-02-2013, 17:08:18 »
En kunt u zich seizoen 11 nog herinneren met de testvragen?
In aflevering 2 werd al duidelijk dat Art/Soundos/Patrick in de finale zouden zitten. Dat zijn 3 verdachten, hetzelfde aantal wat we nu hebben...

Ik zit in een verschrikkelijke Paulien-tunnel, maar zij zou mijnes inziens gewoon een verschrikkelijk goede mol zijn.
Karin was toen ook nog een twijfelgeval aangezien ze testvraag 10 aanklikte.

Als Paulien de mol is, moet ze wel een goede verklaring hebben waarom ze in de 500 euro sprong.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #638 Gepost op: 11-02-2013, 17:12:17 »
Als Paulien de mol is, moet ze wel een goede verklaring hebben waarom ze in de 500 euro sprong.

Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze dit als Mol gedaan heeft om de anderen en de kijkers zand in de ogen te strooien. Juist omdat Paulien zo van de aanpak "Follow the Money" is.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #639 Gepost op: 11-02-2013, 17:24:34 »
@Lukie4

Haha, I stand corrected. Ik las er net zelf nog een terug. De brommer met 99 en dan omgedraaid naar 66 = ii = Inge Ipenburg zat toen ook al in aflevering 1.

Huh? de i is toch de 9e letter van het alfabet en niet de 6e?