Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 91200 keer)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 3
« Reactie #240 Gepost op: 19-01-2013, 15:56:16 »

toen ben ik dus is eventjes veder gaan zoeken naar meer fouten deze aflevering. ik heb er 1ntje kunnen ontdekken.
en dat is als ze het briefje openmaken voor de bedragen in het water. staat er volgens mij uitSicht in plaats van uitZicht




Ik zie toch echt uitzicht met een Z staan.
No Milk today???

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #241 Gepost op: 19-01-2013, 15:57:37 »
Volgens mij staat er gewoon uitzicht.
 :-X

Die twee vergeten letters lijken onderdeel van een hint. Over dat Moroka of Maroka ben ik niet zo zeker; het is dan ook niet duidelijk of je een o of een a moet nemen. Dat is dan geheel afhankelijk van je kokervisie persoonlijke voorkeur.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline MollootSjoerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #242 Gepost op: 19-01-2013, 15:58:33 »
Ik zie toch echt uitzicht met een Z staan.
ja ik zit ook zeer te twijfelen dit is een optie kan ook goed niet zo zijn ik denk het dan niet.
Wie Is De Mol fan sinds 2011 // DJ

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #243 Gepost op: 19-01-2013, 16:02:37 »
ik weet niet of het al gezegd is maar om 14.15 hoor en zie je Tim de foto's van de landschappen maken...
#teamamaimiljaarde

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 3
« Reactie #244 Gepost op: 19-01-2013, 16:10:40 »
ja ik zit ook zeer te twijfelen dit is een optie kan ook goed niet zo zijn ik denk het dan niet.

Plus dan zou je verdwenen én omgekeerde letters hebben, dan wordt het wel erg ingewikkeld.
No Milk today???

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #245 Gepost op: 19-01-2013, 16:40:19 »
ik weet niet of het al gezegd is maar om 14.15 hoor en zie je Tim de foto's van de landschappen maken...

Mij was dat ook opgevallen, maar nu ik het nog eens bekeken heb, lijkt dat "klik"-geluidje er echt wel in gemonteerd. Hij staat pas enkele seconden later met zijn vingers ook werkelijk op het knopje (zo bekijk ik het toch)

Offline vereenz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wees jezelf er zijn al genoeg and.... omg een mol!
Re: Aflevering 3
« Reactie #246 Gepost op: 19-01-2013, 16:48:59 »
ik weet niet of het aan mijn pc ligt  ::)
maar bij mij kun je tim weer verdenken en is ie weer gekleurt op de groeps foto miss komt ie dus definitief terug .... ::ok:: ???

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #247 Gepost op: 19-01-2013, 16:50:24 »
Bij mij is 'ie nog gewoon grijs...

Offline vereenz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wees jezelf er zijn al genoeg and.... omg een mol!
Re: Aflevering 3
« Reactie #248 Gepost op: 19-01-2013, 16:54:17 »
Bij mij is 'ie nog gewoon grijs...

ij mij is ie eerst ff grijs en dan word ie ineenkeer gekleurt zal wel weer aan mij liggen maar ik geloof er nog steeds heilig in dat tim terug komt ....ik heb de pagina ook meedere keren herlaad hij blijft het zelfde doen :-\\

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 3
« Reactie #249 Gepost op: 19-01-2013, 16:54:52 »
Die verdenkingen slaan nergens op want die staan bij mij allemaal op nul op Janine na.... ::)
No Milk today???

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3
« Reactie #250 Gepost op: 19-01-2013, 16:56:51 »
Die verdenkingen slaan nergens op want die staan bij mij allemaal op nul op Janine na.... ::)
Ja maar Janine komt natuurlijk terug en blijkt de mol te zijn ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline vereenz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wees jezelf er zijn al genoeg and.... omg een mol!
Re: Aflevering 3
« Reactie #251 Gepost op: 19-01-2013, 16:58:03 »
Die verdenkingen slaan nergens op want die staan bij mij allemaal op nul op Janine na.... ::)
dat doet ie bij mij soms ook zal dat van tim ook wel weer een foutje zijn terwijl het vorig jaar volgens mij wel goed was

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 3
« Reactie #252 Gepost op: 19-01-2013, 17:02:44 »
Ja maar Janine komt natuurlijk terug en blijkt de mol te zijn ::).

Mindfuck van het jaar  ::)
No Milk today???

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Aflevering 3
« Reactie #253 Gepost op: 19-01-2013, 17:37:41 »
Mindfuck van het jaar  ::)

En ook nu is niets wat het lijkt  ::rofl::

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #254 Gepost op: 19-01-2013, 21:13:19 »
Vonden jullie het ook verdacht dat Tim op het begin van de aflevering uit het niets komt en proost met Carolien ik vind dat best wel verdacht.
Dit is de eerste keer dat ik een kandidaat verdenkt terwijl hij weg is (geen roodscherm) ::rofl::

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #255 Gepost op: 19-01-2013, 22:37:52 »
Ik vond dit inderdaad een leuke aflevering waarin mij ook een aantal dingen opvielen die al eerder genoemd zijn:

Bij de 1e opdracht met de boot ging natuurlijk van alles mis, maar de enige die ik echt op beeld 'molachtig' bezig vond was Tania. Zij was constant op de portofoon op tijden dat het echt niet nodig was. Dit had voor mij heel veel weg van tijdrekken. Verder kwam zij meteen met het systeem van de klok, wat ze er erg hard doorheen drukte. Dit deed mij heel erg denken aan de vuurwerkopdracht uit een eerder seizoen, waarbij Patrick van plan was meteen een systeem te presenteren. (dat mislukte door een ingeving van Horace  ;D)

Verder klinkt het goed, maar in de praktijk slaat het natuulijk nergens op. Links en rechts zou net zo goed hebben gewerkt, want geblindoekt heb je toch geen referentie. Je hebt dus geen manier om te bepalen hoe ver je nou bent doorgedraaid. Ook lijkt ze haar eigen systeem niet te snappen (dat van 9 naar 1 uur gebeuren. Ze eist ook een hoop info waar ze zelf niets aan heeft zoals de positie van de andere groepen en de bordjes.

He 2e wat opviel was, zoals eerder door iemand anders opgemerkt, dat bij een 2e keer kijken heel duidelijk wordt dat het klikgeluidje van de camera als Tim vooraan staat erin is gemonteerd. Hij zit nog niet eens in de buurt van het knopje.

Toch denk ik wel dat Tim deze foto's heeft gemaakt. Ik denk dat hij aan zag komen dat de opdracht niet ging lukken en daarom besloot iets te doen om hem nog verdachter te maken naar Tania toe. Dat zou ook het momentje tussen hem en Carolien verklaren (Ik weet wat je hebt gedaan)

De 2e opdracht lijkt inderdaad niet helemaal begrepen door de kandidaten. Daniel zegt dit ook duidelijk, en het is vreemd dat niemand een ander voorliegt.

Verder viel het mij (zoals door iemand andrers in dit topic opgemertkt) ook op de de logo's op de wetsuits alleen bij de ene groep is weggewerkt, en bij de andere duidelijk in beeld is. Ook bij de groep waarop het op de borst weg is gewerkt is het op de bovenbeen nog wel te zien. Wat we er achter moeten zoeken weet ik ook niet. maar ik vermoed dat het niets met "Induna te maken heeft, omdat dit gewoon een bedrijf is dat 'adventure activiteiten' aanbiedt in die regio. (http://indunaadventures.com/)

Uit de foto-opdracht kon ik weinig halen qua molacties. De opmerkingen van Kees en Tim kunnen wel afleiding zijn, maar net zo goed weer zo lijken door montage. Verder leek bij veel dieren de ranger/chauffeur op de dieren te wijzen, en die mensen missen in mijn ervaring  niet veel. Weinig kans dus om te zorgen dat iets niet wordt opgemerkt.
Wat de kokers betreft: Ik denk dat er iets in zit (geld of een foto) die nog onwikkeld moeten worden, en die dus verloren gaan als je ze in het licht opent. Bij de aankondiging zegt Art namelijk iets in de lijn van: zien hoe het zich ONTWIKKELT!

Verder vind ik de rare reacties van Tania en Carolien wel te bedrijpen. Tania lijkt er heilig van overtuigd dat Tim de mol is. Dit zou betekenen dat Tim in haar ogen niet af kan vallen: is hij de mol, dan kan het niet, en is hij het niet, dan heeft zij alles fout, en zou zij afvallen in plaats van Tim.

Ook de 'openbaring' van Carolien kan met het 'vertrek' van Tim te maken hebben. Zij deelden veel informaite, en lijken ook dezelfde persoon te verdenken. Als Tim dus afvalt zit zij ook verkeerd.

Tot zover wat mij opviel, hopelijk lijdt het ergens naartoe.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2013, 22:46:30 door Yaco »

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #256 Gepost op: 20-01-2013, 00:10:03 »
Carolien heeft het over een cocon.. Dit zegt ze op het moment dat ze van de rots af moet springen.

Ik weet niet of het al gezegd is want ik ben een paar dagen offline geweest, maar die kleuren van haar pak, zouden die misschien ook op "vlinder" kunnen slaan?

Offline Mrrt

  • Forumlid
  • iedereen vergeet daniel...goede mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #257 Gepost op: 20-01-2013, 00:13:35 »
ik verdenk nog altijd Daniel. Ik zie weinig molloten die op Daniel zitten?

hij is de ideale kandidaat/mol volgens mij. Lekker enthousiast bij opdrachten, vindt alles 'kicke' maar na opdrachten lay low in de groep.

* Aflevering 2

- Daniel had de porto en zette hem op verkeerde zender en gaf hem aan Tim tijdens laseropdracht. Toen t werd opgemerkt zei hij snel ja kanaal 2.
- Hij deed zn best maar heeft geen luikje geopend dat zou Mol niet doen namelijk


-  hij deed alsof hij veel geld binnen bracht op het veld : 750 euro, maar er miste ook geld en hij had enveloppen open gemaakt.
Dit deed hij ook al in aflevering 1 toen hij Ewout zijn enveloppen gaf (wist dat Ewout meer zou openmaken..?)

Aflevering 3 : de mol zal volgens mij niet zo snel op de boot zitten. Veel te opvallend. Tim loopt gewoon te kloten, ligt er te dik bovenop.
Daniel heeft porto en praat veel. Geeft ook aanwijzing van 5 voor 6?!
Ik denk niet dat een mol hier hard zn best moest doen uberhaupt..ging vanzelf fout door chaos

bij de sprong deed hij weer zn KICKE! best om voor t ' team' te gaan. Hij springt 500 euro en pakt jokers af.
Doet alsof hij dat niet weet. Mol heeft niks aan jokers maar hij kiest Tania en hij weet dat die niet springt en geen geld in het laatje brengt. Dan doet hij alsof hij blij is met de jokers en geeft vervolgens een joker weg aan Zarayda?

Verder de VLINDER die jullie opmerken:   daniel is de vader van VLINDER in Gooische Vrouwen.
somehow denk ik dat myn screenshot van de vrouw met de roos uit aflevering 2 ook hier iets mee te maken heeft.


 ::zwaai::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #258 Gepost op: 20-01-2013, 09:43:25 »
Somehow denk ik dat het programma 'Wie is de mol?'heet en niet 'Wie is de mot?'
 :-\\
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 3
« Reactie #259 Gepost op: 20-01-2013, 09:50:10 »
zo ik heb het vandaag weer is eventjes terug gekeken en er vallen me een paar dingen op.
als eerste vind ik dat er wel heel veel spellingsfouten zijn deze tip kreeg ik allereerst door de site www.widm.nl
ik heb hier bijvoorbeeld een fototje. (© widm.nl)

Alle drie de letters komen uit de naam van Daniël.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.