Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Hmmm zie ik dat nu goed, dat de leeuw geel=goud is (voor de 100 euri)?
Grote toevoeging op de lion hinthttp://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=48362.msg1505347#msg1505347Kees heeft dus op zijn shirt staan:Livin' OnLi OnLionLeeuw
Het shirt wat Kees draagt bij de laseropdracht komt geen enkele keer in beeld of enkel gedeeltelijk. Lijkt alsof we het (nog) niet mogen zien.
Omg. Hoezo voorspelbaar. Volgende aflevering heeft Kees zijn mysterie shirt weer aan!
WIDM is ook wel een mystery case natuurlijk.
Het feit dat Kees geen enkel t-shirt 2x gedragen heeft en ik weken geleden al voorspelde dat deze terug zou komen, vind ik het opmerkelijk.
*Vraagt zich stiekem af of men zich zorgen moet maken over het feit dat Jelsir kennelijk bij heeft gehouden hoeveel t-shirts kandidaten hebben dragen in de afgelopen 7 afleveringen.
Goed gezien ja. Dus met de informatie die Moedermol ontdekte dat er "gouden mollen" in Zuid-Afrika leven hebben we nu verbanden tussen gouden mol - gouden geld leeuw - leeuw mol (LION -> MOL) - leeuw Kees (in die kooi) - Kees goud (petje). Het lijken puzzelstukjes die in elkaar passen, maar heel helder zie ik de puzzel (uitgelegd als hint in ιιn zin) nog niet voor me.
Ben nieuw maar lees en speur al jaren mee.. Wellicht ook niet onbelangrijk in de theorie hierboven.. Kees zei in de vorige aflevering tegen zarayda dat als zij de mol was hij een oscar voor haar zou maken en deze geel zou verven.. Puzzelstukje erbij..
Welkom! Dat was mij idd ook opgevallen ja. Misschien kunnen we er nog wat mee in het kader van geel/goud als het iets is.
Bij nader inzien is het toch niet HET shirt, maar een andere.
Wat was HET shirt dan? Staat daar al ergens een foto van?
Mja hij heeft ook wel een imago to live up to he.. MacGayver wordt je niet zomaar..
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=48617.msg1492997#msg1492997
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
988 gasten en 9 vaste bezoekers