Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 79255 keer)

Offline MoleShowdown

  • Forumlid
  • Pilipinas
Re: Aflevering 5
« Reactie #180 Gepost op: 3-02-2013, 01:21:26 »
Paulien draagt een badge met 'Huil Uit!' ::vergroot::
En?

Offline MoleShowdown

  • Forumlid
  • Pilipinas
Re: Aflevering 5
« Reactie #181 Gepost op: 3-02-2013, 01:55:09 »
Citaat van: Mrrt link=topic=48685.msg1496276#msg1
(...) De kans dat Tania eruit gaat is wel groot, als het echt waar is wat ze ons doen geloven: dat ze hele tijd op Tim zat.
Waarom is de kans groot dat Tania eruit gaat? Ik neem aan dat ze nu niet meer op Tim zit!  ;)

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Aflevering 5
« Reactie #182 Gepost op: 3-02-2013, 11:30:28 »
En?
Het moet zijn uil uit? Uil Carolien is bevrijd uit haar kooitje. ;)
Amandla Awethu

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 5
« Reactie #183 Gepost op: 3-02-2013, 14:06:18 »
Wat voor een logo zit er op de 'pak-spullen-voor-één-nacht'-tas van Kees?
Het lijkt een soort van evil smiley!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Aflevering 5
« Reactie #184 Gepost op: 3-02-2013, 14:42:26 »
Wat voor een logo zit er op de 'pak-spullen-voor-één-nacht'-tas van Kees?
Het lijkt een soort van evil smiley!
Vlinder?
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 5
« Reactie #185 Gepost op: 3-02-2013, 16:42:46 »
Wat voor een logo zit er op de 'pak-spullen-voor-één-nacht'-tas van Kees?
Het lijkt een soort van evil smiley!
Een omgekeerde M natuurlijk.  ::) :P
Aan de tas van Carolien zie je ook zo 'n merkje zitten. Ik vermoed dat het gewoon het merk van de tas/winkel is.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 5
« Reactie #186 Gepost op: 3-02-2013, 16:53:43 »
Een omgekeerde M natuurlijk.  ::) :P
Aan de tas van Carolien zie je ook zo 'n merkje zitten. Ik vermoed dat het gewoon het merk van de tas/winkel is.

True. Maar het viel me op omdat Kees er naar toe grijpt! En je bij de andere tassen het logotje niet ziet.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #187 Gepost op: 3-02-2013, 17:06:42 »
True. Maar het viel me op omdat Kees er naar toe grijpt! En je bij de andere tassen het logotje niet ziet.

Bij de andere tassen zie je het logo ook. Carolien zit rechts van Kees en zij krijgt hem eerder dan hem. Met ook dat merkje erop. Vervolgens krijgt Kees de tas met dat merkje. Daarna zie je die man met de tassen bij  4:14 waarop je ook dat merkje ziet. Kees heeft dan net zijn tas gekregen.

Kees zal wel naar dat merkje "gegrepen" hebben om te kijken wat het was. Ik zie daar dus geen hint/aanwijzing of wat dan ook in  ;)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 5
« Reactie #188 Gepost op: 3-02-2013, 17:24:14 »
Bij de andere tassen zie je het logo ook. Carolien zit rechts van Kees en zij krijgt hem eerder dan hem. Met ook dat merkje erop. Vervolgens krijgt Kees de tas met dat merkje. Daarna zie je die man met de tassen bij  4:14 waarop je ook dat merkje ziet. Kees heeft dan net zijn tas gekregen.

Kees zal wel naar dat merkje "gegrepen" hebben om te kijken wat het was. Ik zie daar dus geen hint/aanwijzing of wat dan ook in  ;)

Het oranje label zit er bij de meesten indd op, maar alleen bij Kees zie je duidelijk het zwarte opdruk. Daar doelde ik op.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Mrrt

  • Forumlid
  • iedereen vergeet daniel...goede mol?
Re: Aflevering 5
« Reactie #189 Gepost op: 3-02-2013, 17:36:23 »
Waarom is de kans groot dat Tania eruit gaat? Ik neem aan dat ze nu niet meer op Tim zit!  ;)


als het waar is dat ze hele tijd op Tim zat dan zou ze nu opeens alles moeten veranderen...dan heeft ze dus geen idee wie het wel is en dan is de kans vrij groot dat ze eruit gaat.


Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #190 Gepost op: 3-02-2013, 17:41:13 »

als het waar is dat ze hele tijd op Tim zat dan zou ze nu opeens alles moeten veranderen...dan heeft ze dus geen idee wie het wel is en dan is de kans vrij groot dat ze eruit gaat.



Maar ze zal toch snappen dat de mol overeenkomsten moet hebben met Tim. Daarmee kan ze juist ineens een voorsprong hebben op de anderen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 5
« Reactie #191 Gepost op: 3-02-2013, 18:21:03 »
Nou, als ze denkt dat er 2 mollen in het spel waren, zal ze niet tot die conclusie komen.
The British are not impressed.

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Aflevering 5
« Reactie #192 Gepost op: 3-02-2013, 22:51:09 »
Tim zegt op het moment dat hij het spel moet verlaten: 'Super bedankt' en daarna 'Later!'

Hij zal toch niet weer terugkomen?
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline MoleShowdown

  • Forumlid
  • Pilipinas
Re: Aflevering 5
« Reactie #193 Gepost op: 3-02-2013, 22:59:15 »
als het waar is dat ze hele tijd op Tim zat dan zou ze nu opeens alles moeten veranderen...dan heeft ze dus geen idee wie het wel is en dan is de kans vrij groot dat ze eruit gaat.
...want de rest weet wel wie de mol is?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #194 Gepost op: 3-02-2013, 23:02:53 »
mee eens als je alleen naar dit kleine spel kijkt... maar als je het grote geheel bekijkt dan is het voordelig voor de 'totale' mol om te spelen dat je het niet kunt. Niet kunt liegen.
Daarnaast kan de andere mol in het spelletje 3 jokers verdienen en weet de echte mol dat een kandidaat daarvoor gaat... wat betekent geen geld id pot als die mol wint..


In de eerste aflevering klop voor executie vervolgens daarna na de executie, maar het kan nog steeds een signaal zijn naar ons als kijkers: look this was me...
'jammer, hij was een hele leuke kandidaat'  (quote daniel wanneer ewout eruit gaat)
dat voorkennis verhaal ben ik nog niet helemaal over uit...De kans dat Tania eruit gaat is wel groot, als het echt waar is wat ze ons doen geloven: dat ze hele tijd op Tim zat.
Daniël heeft te veel geld binnengebracht om de mol te kunnen zijn (of hij heeft zijn taak als mol niet helemaal begrepen).
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Picantor

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #195 Gepost op: 4-02-2013, 12:12:12 »
Hier zie ik Daniel al met zn hoofd draaien voor dat Art klaar was met zijn zin. Bovendien heeft Paulien haar ogen nog dicht zover je het kan zien dan.

Op 20:43 ongeveer.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Directe url:
« Laatst bewerkt op: 4-02-2013, 14:16:26 door Dolfie, Reden: in spoiler i.v.m. forum lay-out »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #196 Gepost op: 4-02-2013, 16:57:37 »
Hier zie ik Daniel al met zn hoofd draaien voor dat Art klaar was met zijn zin. Bovendien heeft Paulien haar ogen nog dicht zover je het kan zien dan.



En wat betekent dat dan?
 ???
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline KevinJPG

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #197 Gepost op: 4-02-2013, 17:06:52 »
Gewoon een typische montage fout..  ::rofl::
Naja, fout is het niet.. Ze hadden gewoon een totaalshot nodig ter opvulling en die was er op dat moment niet, daarom hebben ze dit shot gebruikt. Je ziet dat de mond van Art ook niet klopt.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #198 Gepost op: 4-02-2013, 20:09:46 »

als het waar is dat ze hele tijd op Tim zat dan zou ze nu opeens alles moeten veranderen...dan heeft ze dus geen idee wie het wel is en dan is de kans vrij groot dat ze eruit gaat.

Ik denk eerder dat Zarayda gaat afvallen, die zat toch ook op Tim als mol? Tania krijgt misschien een ingeving en ontdekt een andere mol, waar Zarayda misschien meer in paniek raakt en niet meer weet wat ze moet doen.

Sommigen zien een hint naar Kees omdat hij in afl 1 met het mollogo in beeld kwam. Dan is de Mol die een kaartje ophoudt waarop staat de ze de Mol is toch een veel mooiere hint?

Dat mollogo kan ik me al niet meer herinneren (wel die van Zarayda overigens). Er zijn andere dingen in aflevering 1 die iets sterker naar Kees wijzen...  ;)
Tell me what your telescope says

Offline leondaris

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #199 Gepost op: 4-02-2013, 21:17:41 »
natuurlijk zijn er 2 mollen, Tania is zwanger