Zoals iedereen inmiddels wel heeft gemerkt, noemt Daniël regelmatig het woord Fok (of andere varianten) in deze serie. Na de 5de aflevering ben ik daarom direct op google de zoekterm 'Fok Afrikaans' in gaan typen. De eerste link die daarbij naar voren komt is op z'n minst interessant te noemen. Ik citeer:
Zuid-Afrikaans les 1: Gebruik van die woord “fok”
Seker één van die mees gebruikte woorde in Afrikaans, is die woord “fok”. Dit is ’n wonderbaarlike woord wat deur sy klank alleen emosies soos pyn, plesier, liefde en haat beskryf. Bron
In seizoen 8 was het Dennis die in verschillende talen het woord 'ik' zei als aanwijzing dat hij de mol was. Is het dit seizoen Daniël die het woord Fok gebruikt om aan te geven dat hij de mol is?
Het lijkt me interessant om eens alle Fok's op te sommen, om te kijken in welk verband Daniël dit woord nu gebruikt, hoe vaak dat hij het gebruikt, en hoe vaak dat dit tijdens de biechten gebeurd. Zelf zal ik de afleveringen er nog een keer op nakijken, maar mochten jullie citaten vinden en posten, dan voeg is ze toe aan dit topic.