Auteur Topic: Leukste dag  (gelezen 6224 keer)

Offline Timss

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Leukste dag
« Reactie #20 Gepost op: 24-07-2003, 15:34:52 »
relax ::) ::)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
Leukste dag
« Reactie #21 Gepost op: 9-09-2003, 18:45:11 »
Iedereen heeft ze weleens gehad: leuke dagen.
Aangezien er ook een topic over nachtmerries gaat, komt deze topic.
Had je echt een keer een superleuke dag of dagen?!!?
Vertel er maar over.....
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #22 Gepost op: 9-09-2003, 19:17:27 »
Ik heb bijna elke dag een leuke dag  :) ,maar ik denk wel dat het toppunt voor mij was, toen ik als 7-jarige naar Euro Disney ging. Dat is dan helemaal geweldig.

Zo kom nu maar op met de bruiloften/geboortes  :P

Offline Milk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
« Reactie #23 Gepost op: 9-09-2003, 19:42:02 »
LOOOOOOOOOOOOOOOOWLANDS...

heeft heimweeachtig iets..
No Milk today???

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 9-09-2003, 19:52:59 »
ben je er vaak naartoe geweest zekers?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 9-09-2003, 20:42:30 »
« Laatst bewerkt op: 9-09-2003, 20:44:20 door Annuh »

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #26 Gepost op: 9-09-2003, 20:46:16 »
Ja zat ik ook al aan te denken.

Slotje en met andere verder gaan ?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 9-09-2003, 23:16:11 »
Slotje en met andere verder gaan ?

Ik wilde dit topic al samenvoegen met dat andere topic, maar helaas doet die functie 't effe niet. Ga maar gewoon door in dit topic en zodra de functie weer werkt, zal ik dit topic samenvoegen met 't andere 'leukste dag'-topic.  :)

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #28 Gepost op: 10-09-2003, 08:38:01 »
een leukste maand, mag dat ook?

ik heb 3x een maand vrijwilligerswerk gedaan in Frankrijk. De eerste keer was de mooiste maand van mijn leven. die andere 2 waren ook geweldig, maar die eerste was speciaal.

We zaten met een man of 60 uit de hele wereld in een kamp. Overdag werken op de diverse afdelingen met gehandicapte of bejaarde bewoners, 's avonds ontspannen op het kamp. zingen met de gitaar, kennis maken met andere talen en culturen. Geen vooroordelen. Iedereen werd opgenomen in de groep.
en dan is er overdag de voldoening die je krijgt van de bewoners, die het echt waarderen wat je voor ze doet. Het gewone personeel heeft gewoon geen tijd om mensen uitgebreid persoonlijk aandacht te geven en als vrijwilliger heb je dat wel. Je helpt gewoon mee met de dagelijkse bezigheden als wassen, aankleden, de maaltijden, naar de wc, bedden opmaken, enz.  maar daarnaast krijg je de tijd om iets met de bewoners te gaan doen. Wandelen, koken, breien, noem het maar op.

En dat alles in Zuid Frankrijk in een schitterende omgeving met een heerlijk klimaat.
ik heb er nog wel eens heimwee naar, en de laatste keer dat ik er was is al 10 jaar geleden.

wat die eerste keer zo speciaal maakte was de samenstelling van de groep. Er was geen nationaliteit die overheerste. De 2e en de 3e keer was het meer een Nederlandse kolonie, met 30 Nederlanders op de 60 vrijwilligers. Ook de kampleiding (2 pers.) was de eerste keer gewoon geweldig. Een Nederlandse en een Engelse italiaan die in Duitsland woonde. Die hele groep klikte gewoon, er was een speciale chemie, ik weet niet wat dat was.
« Laatst bewerkt op: 10-09-2003, 08:41:38 door idefix »
we're back :(

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #29 Gepost op: 10-09-2003, 10:04:36 »
ik heb twee leukste dagen en dat waren tevens de twee pijnlijkste....je raad het al: de geboortes van mijn kinderen. lekker cliche, ik weet het..maar het is echt waar. das met niks te vergelijken.  :)

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #30 Gepost op: 10-09-2003, 15:37:19 »
Dat vind ik echt een moeilijke vraag. Ik denk de dagen dat ik met toneel moest optreden.
Zo'n hele dag vol spanning wachten tot het moment van optreden en na het optreden lekker lol maken met z'n allen ;D
Fantastische tijden!!
Toch bedankt!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #31 Gepost op: 10-09-2003, 20:45:37 »
ik heb twee leukste dagen en dat waren tevens de twee pijnlijkste....je raad het al: de geboortes van mijn kinderen. lekker cliche, ik weet het..maar het is echt waar. das met niks te vergelijken.  :)
Ik heb het helaas niet zelf mee mogen maken, Cora, maar die pijn ben je toch zo vergeten als je zo'n klein hoopje mens in je armen houdt? Ik weet het niet zeker, maar had ik deze reaktie in dat andere leukste dag-topic niet ook al gegeven?

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #32 Gepost op: 10-09-2003, 20:52:11 »
Pff.. leukste dag.. das egt moeilijk... heel recentelijk vond ik Witnness (Iers muziekfestival) egt heel koel!! :)

Verder niet egt één bepaalde dag ofzow.. wel de allerleukste maand: onze vakantiej in de VS..!
Elke keer als ik daar weer aan terug denk.. dat was egt zooooo leuk..!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #33 Gepost op: 11-09-2003, 10:26:23 »
Ik heb het helaas niet zelf mee mogen maken, Cora, maar die pijn ben je toch zo vergeten als je zo'n klein hoopje mens in je armen houdt? Ik weet het niet zeker, maar had ik deze reaktie in dat andere leukste dag-topic niet ook al gegeven?

ik ben het nog steeds niet vergeten....  ::)

edit: dat zeggen we alleen tegen de mannen zodat ze zich niet schuldig voelen..  ;D

Offline nettie

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 11-09-2003, 11:49:44 »
Ik heb meerdere leukste dagen.
Zo ben ik met een vriendin naar Apocalyptica geweest (een Finse band). En zo'n drie weken geleden ben ik met vijf vriendinnen een week naar Parijs geweest. Dat was ook erg leuk, vooral de dag waarop we naar Disneyland gingen.

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 13-09-2003, 14:17:43 »
Tsja, ik ben niet getrouwd en heb geen kinderen, dus echt hele speciale dagen heb ik (nog) niet meegemaakt.

Ik heb in mijn leven tot nu toe heel veel leuke dagen gehad, maar niet een die er echt uitspringt geloof ik...
En tóch is Toine de mol!!!!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #36 Gepost op: 13-09-2003, 15:10:19 »
De dag dat ik kampioen werd

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 13-09-2003, 18:15:17 »
kampioen!?

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 14-09-2003, 14:45:25 »
Ik heb best al wel een heleboel leuke dagen meegemaakt, eigenlijk is mijn hele leven als ik er nu op terug kijk... één groot feest. De tegenslagen moeten nog komen. Maar goed, wat springt eruit? Mijn trouwdag was super en ook de dag dat mijn dochtertje werd geboren. Maar daar had iemand anders het ook al over. Dus kies ik voor mijn trouwdag... lekker ouwerwets!

Het was een dag om nooit te vergeten, maar oh... wat vloog ie voorbij! Het was wel compleet met mooie jurk, 300 gasten, muziek, tranen, annekdotes, lekker eten, veel dansen, foto's. En vooral die foto's zijn erg belangrijk achteraf, want je wordt wel geleefd hoor op zo'n dag. Het is nu drie jaar geleden en ik kijk er nog met plezier op terug. En ook de huwelijksreis was een hoogtepunt  ;) , naar Parijs.
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 14-09-2003, 17:50:00 »
maar das toch ook mooi!?