Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 83664 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #140 Gepost op: 15-02-2013, 00:12:52 »

Vandaar ook dat ik niet serieus reageerde. Dacht al wel zoiets. Heb zelf ook heel rationele opvattingen, maar ik heb gemerkt dat de zachte aanpak meer resultaat oplevert. ;)

Daar heb je een punt, maar extreem ongeduldige ik heeft daar soms het geduld niet voor.. Vandaar dus maar de toevoeging dat het écht niet rot bedoeld is naar iemand persoonlijk.. Is gewoon mijn rationele ongeduldige ik..

Dat dat mega-irritant kan zijn snap ik. Maar het is écht niet vervelend bedoeld..

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Aflevering 7
« Reactie #141 Gepost op: 15-02-2013, 00:14:43 »
Nee joh, vat het niet te zwaar op. Maar als nieuwe mollootjes op dit forum komen, hebben ze al moeite gedaan om een account aan te maken en hun theorietje te typen. Let them down gently, is what I'm saying. :)

edit: en je bent niet mega-irritant!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #142 Gepost op: 15-02-2013, 00:15:26 »
Ik vind Kees sowieso raar bezig, hij zegt de hele tijd dat hij het spel harder wilt spelen, dingen achterhouden, geen informatie delen, vraag uit de test in het vliegtuig voor zich houden..

Maar enkele minuten daarna, hop, vliegtuigvraag gewoon doorgegeven, hop, boekje aan Daniël te lezen, hop, informatie delen met Zarayda..

True, het is allemaal vrij dubbel...

Kunnen we er trouwens nog iets uit afleiden dat Zarayda, Kees, Paulien en Janine bij de Moltalk waren op de dag dat iedereen (van de kandidaten) weet wie de mol is/was?? En dat Bijv. Carolien er niet was?

Iemand iets afwijkends gezien/gehoord/whatever?
« Laatst bewerkt op: 15-02-2013, 00:17:51 door Whiskers »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #143 Gepost op: 15-02-2013, 00:16:27 »
Nee joh, vat het niet te zwaar op. Maar als nieuwe mollootjes op dit forum komen, hebben ze al moeite gedaan om een account aan te maken en hun theorietje te typen. Let them down gently, is what I'm saying. :)

edit: en je bent niet mega-irritant!

Point taken (wat laat, dat geef ik toe  ;D )

Edit: en dank je  ::bravo::

Offline Kleurenblind

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #144 Gepost op: 15-02-2013, 00:16:59 »
Bij die flashbacks waren anders sommige deelnemers in zwart/wit te zien en anderen in kleur.
De vraag is: Waren de mensen in zwart/wit degenen die door de Mol werden aangekeken?

Ik ga eens op internet zoeken of ik ergens kan vinden of Kees Tol kleurenblind is.
Zou - als het waar is - toch een belangrijke aanwijzing zijn!

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Aflevering 7
« Reactie #145 Gepost op: 15-02-2013, 00:18:25 »
True, het is allemaal vrij dubbel...

Kunnen we er trouwens nog iets uit afleiden dat Zarayda, Kees, Paulien en Janine bij de Moltalk waren op de dag dat iedereen (van de kandidaten) weet wie de mol is/was?? En dat Bijv. Carolien er niet was?

Iemand iets afwijkends gezien/gehoord/whatever?

Finalisten?

Edit: you're welcome :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 7
« Reactie #146 Gepost op: 15-02-2013, 00:19:05 »
Bij die flashbacks waren anders sommige deelnemers in zwart/wit te zien en anderen in kleur.
De vraag is: Waren de mensen in zwart/wit degenen die door de Mol werden aangekeken?

Ik ga eens op internet zoeken of ik ergens kan vinden of Kees Tol kleurenblind is.
Zou - als het waar is - toch een belangrijke aanwijzing zijn!

Tania, Daniël ennnnnn nog iemand weet even niet meer wie waren in kleur, omdat zij in de jeep zaten met de verdiende jokers.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #147 Gepost op: 15-02-2013, 00:20:39 »
Bij die flashbacks waren anders sommige deelnemers in zwart/wit te zien en anderen in kleur.
De vraag is: Waren de mensen in zwart/wit degenen die door de Mol werden aangekeken?

Ik ga eens op internet zoeken of ik ergens kan vinden of Kees Tol kleurenblind is.
Zou - als het waar is - toch een belangrijke aanwijzing zijn!

Lieverd, dat kán niet.. Dan had hij het verschil tussen een groene en een blauwe "topito" ook niet gezien.. En in de jacht op de vrijstelling van Daniël wordt duidelijk dat hij Carolien niet geloofd, omdat hij er andere kleuren zag liggen dan zij zegt (hij zag blauw, zij zei groen).. Dan is hij écht niet kleurenblind hoor.. (want hij had gelijk)
« Laatst bewerkt op: 15-02-2013, 00:24:12 door Whiskers »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #148 Gepost op: 15-02-2013, 00:21:51 »

Kunnen we er trouwens nog iets uit afleiden dat Zarayda, Kees, Paulien en Janine bij de Moltalk waren op de dag dat iedereen (van de kandidaten) weet wie de mol is/was?? En dat Bijv. Carolien er niet was?


Tweet van Carolien :
Aflevering 7 vanavond! Ik ben in Zoetermeer als je me zoekt#happyend

Ze had dus een optreden.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #149 Gepost op: 15-02-2013, 00:23:01 »
Finalisten?

Edit: you're welcome :)

Maar waarom nu al dan (omdat de finalisten de volgende aflevering pas bekend worden)?
En IK zou het niet kunnen.. Ik zou ergens ongewild veelbetekenend gaan grijnzen ofzo  :-[

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #150 Gepost op: 15-02-2013, 00:23:24 »
Tweet van Carolien :
Aflevering 7 vanavond! Ik ben in Zoetermeer als je me zoekt#happyend

Ze had dus een optreden.

Thanks  ::ok::

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Aflevering 7
« Reactie #151 Gepost op: 15-02-2013, 00:23:44 »
De reünie-aflevering is vandaag opgenomen. Misschien besloot een groepje naar de "ultra-geheime locatie in Amsterdam" te gaan; misschien zijn het de finalisten; misschien was Carolien er niet omdat ze de mol is en misschien iets weg zou kunnen geven. Een optreden is een mooi excuus.

Lieverd, dat kán niet.. Dan had hij het verschil tussen een groene en een blauwe "topito" ook niet gezien.. En in de jacht op de vrijstelling van Daniël wordt duidrlijk dat hij Carolien niet geloofd, omdat hij er andere kleuren zag liggen dan zij zegt (hij zag blauw, zij zei groen).. Dan is hijécht niet kleurenblind hoor.. (want hij had gelijk)

Het klopt dat groen en blauw moeilijk te onderscheiden zijn voor kleurenblinden.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #152 Gepost op: 15-02-2013, 00:24:25 »
Tania, Daniël ennnnnn nog iemand weet even niet meer wie waren in kleur, omdat zij in de jeep zaten met de verdiende jokers.

Ge bedoelt natuurlijk kokers  ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #153 Gepost op: 15-02-2013, 00:25:03 »
De reünie-aflevering is vandaag opgenomen. Misschien besloot een groepje naar de "ultra-geheime locatie in Amsterdam" te gaan; misschien zijn het de finalisten; misschien was Carolien er niet omdat ze de mol is en misschien iets weg zou kunnen geven. Een optreden is een mooi excuus.

Het klopt dat groen en blauw moeilijk te onderscheiden zijn voor kleurenblinden.

Maar Kees zag het verschil dus wél  ;)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #154 Gepost op: 15-02-2013, 00:25:11 »
Kleurenblinden zien volgens mij alleen het verschil tussen groen en rood niet dus dat zou toch wel lastig worden in dit spel ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #155 Gepost op: 15-02-2013, 00:26:28 »
Ge bedoelt natuurlijk kokers  ;)

Dat weet ik niet meer hoor.. Welke jeeps, welke opdracht?  :-[

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Aflevering 7
« Reactie #156 Gepost op: 15-02-2013, 00:27:16 »
Maar Kees zag het verschil dus wél  ;)
Precies.

Ge bedoelt natuurlijk kokers  ;)
Jokers, kokers... Poleta, pelota...

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #157 Gepost op: 15-02-2013, 00:27:45 »
Kleurenblinden zien volgens mij alleen het verschil tussen groen en rood niet dus dat zou toch wel lastig worden in dit spel ::rofl::

Maakt niet uit (al klopt het volgens mij niet wat je zegt): Kees zag duidelijk WEL kleuren  ;)

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Aflevering 7
« Reactie #158 Gepost op: 15-02-2013, 00:28:45 »
Kleurenblinden zien volgens mij alleen het verschil tussen groen en rood niet dus dat zou toch wel lastig worden in dit spel ::rofl::

Hahaha... ::rofl::
Nou eigenlijk alleen als bijvoorbeeld een rood cijfer op een groene achtergrond staat. Wel apart van elkaar. Groen en blauw worden vaker door elkaar gehaald.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #159 Gepost op: 15-02-2013, 00:29:26 »
Dat weet ik niet meer hoor.. Welke jeeps, welke opdracht?  :-[

Toen ze dieren moesten ontdekken onderweg en dan een envelop openen met welk dier een kandidaat zich vergeleek. Toen zijn er 2 kokers verdiend. (en niet jokers zoals er stond en waar ik op reageerde)