Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 83650 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #200 Gepost op: 15-02-2013, 10:45:04 »
om de anderen af te leiden, zodat ze naar kokers gingen zoeken en niet naar de spullen om een donkere kamer te maken  >:D

En wat is de zin daarvan?
Die doka moest toch gewoon lukken, anders hadden we nu nog niet geweten wat er precies in de kokers zat. (Ja ja Art had het ook kunnen zeggen maar dat is geen leuke TV in vergelijking met hard werkende kandidaten)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #201 Gepost op: 15-02-2013, 10:52:40 »
En wat is de zin daarvan?
Die doka moest toch gewoon lukken, anders hadden we nu nog niet geweten wat er precies in de kokers zat. (Ja ja Art had het ook kunnen zeggen maar dat is geen leuke TV in vergelijking met hard werkende kandidaten)

Mja. Leuke tv natuurlijk zo'n doka in elkaar foefelen  ;D
Maar voor de mol viel er in principe weinig te saboteren mi.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jeaujeau

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #202 Gepost op: 15-02-2013, 10:53:00 »
...omdat een opdracht zonder geluid anders zo saai is.  :(

Dit inderdaad. En om de spelers toch nog actief het spel in te trekken. Wanneer je professioneel poker speelt, zegt de dealer ook altijd wat er op tafel komt, terwijl iedereen het gewoon kan zien.

Offline Jeaujeau

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #203 Gepost op: 15-02-2013, 11:02:41 »
Ik heb nu geen tijd om het na te kijken, maar tijdens de hit-and-run-opdracht is het volgens mij Paulien of Kees (maar het kan ook iemand anders zijn) die, zo lijkt het, op praktisch zichtbare afstand van een andere kandidaat rent en vlak achter diegene een topito met dezelfde kleur pakt (geel volgens mij). Vond ik heel vreemd, überhaupt dat er niet over het veld gespreid wordt...

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #204 Gepost op: 15-02-2013, 11:44:30 »
Ik begrijp om eerlijk te zijn niet helemáál waarom Kees (als hij de mol is) die koker vindt (het is sowieso verdacht dat hij gaat als een gek gaat lopen zoeken en dan één kokertje vindt terwijl de rest niets vindt bij het zoeken). Dat zou kunnen onder het motto "dan heeft de groep toch nog een klein beetje geld" maar dat is toch wel raar voor een mol. Het kan ook zijn dat Kees met het ontwikkelen van die koker iets aan de bakjes heeft verpest waardoor de andere foto's niet ontwikkeld konden worden. Of dat hij met het zoeken naar de kokers in de winkel tijd wilde verspillen om het zo moeilijker te maken op tijd het juiste materiaal voor de donkere kamer te vinden (ook al was er volgens mij geen tijdslimiet)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #205 Gepost op: 15-02-2013, 11:52:13 »
Ik begrijp om eerlijk te zijn niet helemáál waarom Kees (als hij de mol is) die koker vindt (het is sowieso verdacht dat hij gaat als een gek gaat lopen zoeken en dan één kokertje vindt terwijl de rest niets vindt bij het zoeken). Dat zou kunnen onder het motto "dan heeft de groep toch nog een klein beetje geld" maar dat is toch wel raar voor een mol. Het kan ook zijn dat Kees met het ontwikkelen van die koker iets aan de bakjes heeft verpest waardoor de andere foto's niet ontwikkeld konden worden. Of dat hij met het zoeken naar de kokers in de winkel tijd wilde verspillen om het zo moeilijker te maken op tijd het juiste materiaal voor de donkere kamer te vinden (ook al was er volgens mij geen tijdslimiet)
Nou ja één van de foto's werd wel gewoon ontwikkeld dus ik denk niet dat daar per se iets mee gedaan is eigenlijk.
Ik vind het ook een opvallende actie. Maar dat kan je eigenlijk bij bijna elke mol in het verleden wel zeggen. Waarom liet George de foto-opdracht lukken? Waarom wees Patrick op de paaltjes waar het geld lag en wilde hij het vervolgens (opzichtig) weggooien? Waarom deed Anne-Marie de opdracht in Rinda slagen - allemaal met verschillende redenen, deels mogelijk opgelegd vanuit de productie. Opvallend is het zeker ja maar of we er echt veel mee kunnen met betrekking tot wie wel of niet de mol is..? Het lijkt te duiden op voorkennis want het is sws vreemd dat hij daar zomaar ineens gaat wroeten zonder aanleiding. Bovendien viel er bij de doka niet heel erg veel te saboteren mijns inziens.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Aflevering 7
« Reactie #206 Gepost op: 15-02-2013, 12:03:16 »
Ja maar, ze is ook gewoon zoooo bang voor alles! :P

Begrijp wel wat je bedoelt, maar ik vind het niet erg. Ze doet me heel erg aan Minoeska denken (qua gedrag, niet qua uiterlijk).

Edit: *Milouska
Milouska was niet zo dom en angstig!
Amandla Awethu

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #207 Gepost op: 15-02-2013, 12:06:37 »
Aangezien iedereen op Kees zit wil ik dit vuur nog even verder aanwakkeren.

Ik neem aan dat we het er over eens kunnen zijn dat Kees als 3de afviel bij de schietopdracht, en dat hij dit zelf wist aangezien Art het nog vertelt heeft.

Dan vraag ik mij toch af hoe dom Kees als kandidaat moet zijn om bij de test in te vullen dat de mol als derde afviel. De montage laat dit ons iig denken en dit vind ik zeer verdacht.
Kees vult dus een vraag in op zichzelf, wat alleen een mol zou doen...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 7
« Reactie #208 Gepost op: 15-02-2013, 12:09:01 »
Aangezien iedereen op Kees zit wil ik dit vuur nog even verder aanwakkeren.

Ik neem aan dat we het er over eens kunnen zijn dat Kees als 3de afviel bij de schietopdracht, en dat hij dit zelf wist aangezien Art het nog vertelt heeft.

Dan vraag ik mij toch af hoe dom Kees als kandidaat moet zijn om bij de test in te vullen dat de mol als derde afviel. De montage laat dit ons iig denken en dit vind ik zeer verdacht.
Kees vult dus een vraag in op zichzelf, wat alleen een mol zou doen...

Nee, de vraag was anders. "14. Als hoeveelste ging de Mol het veld in tijdens de Jacht-opdracht?" -> Derde. :)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #209 Gepost op: 15-02-2013, 12:10:23 »
Klopt, hij vult dus niks op zichzelf in  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #210 Gepost op: 15-02-2013, 12:14:20 »
Het feit dat Carolien doorloopt terwijl we duidelijk te zien krijgen dat ze geraakt is,vind ik apart.
Zou zij geweten hebben dat ze geraakt is en dan toch doorlopen,puur om verwarring te creeeren?
Ik denk het wel.

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Aflevering 7
« Reactie #211 Gepost op: 15-02-2013, 12:18:08 »
Carolien is hartstikke mooi, inderdaad. ::jaja::
Inderdaad.  ::love::
Amandla Awethu

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #212 Gepost op: 15-02-2013, 12:27:08 »
Nee, de vraag was anders. "14. Als hoeveelste ging de Mol het veld in tijdens de Jacht-opdracht?" -> Derde. :)
oh daar had ik al helemaal niet meer op gelet ::rofl::  Een vriendin wees mij erop en toen ging ik kijken en ging het echt op 'derde' stemmen. Dus toen dacht ik ::hyper::

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #213 Gepost op: 15-02-2013, 12:37:20 »
Ik vond het ook wel raar dat Daniel het molboekje vn Kees mocht zien.Dus kees kan niet de mol zijn lijkt me dan.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 7
« Reactie #214 Gepost op: 15-02-2013, 12:42:53 »
Ik vond het ook wel raar dat Daniel het molboekje vn Kees mocht zien.Dus kees kan niet de mol zijn lijkt me dan.


Waarom niet? Er kan foute informatie instaan. Het molboekje laten zien sluit echt geen molschap uit. Dat zouden andere dingen moeten doen.
No Milk today???

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #215 Gepost op: 15-02-2013, 12:48:24 »
Ik vond het ook wel raar dat Daniel het molboekje vn Kees mocht zien.Dus kees kan niet de mol zijn lijkt me dan.

Lijkt me juist dat dit prima wél kan. Het bevestigde Daniëls vermoedens alleen maar en versterkte het gevoel dat hij Kees kon vertrouwen.. Ondertussen ligt Daniël er wel uit en is Kees nog steeds in het spel.

Het is sws heel vreemd om als kandidaat in deze fase van het spel iemand in jouw mollenboek te laten lezen. Als Kees kandidaat is zou hij daarmee zichzelf in de vingers snijden. Wat dan weer raar is omdat hij de aflevering ervoor absoluut geen informatie kwijt wil over wiens envelop hij zou hebben gepakt ten overstaande van de groep. Vaag bezig dus.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #216 Gepost op: 15-02-2013, 12:52:57 »
In afl.2 zegt Carolien terwijl ze jokers in haar hand heeft,i'm the mother of jokers.
Terwijl ze de jokers duidelijk in beeld toont met daarop 'De Mol' geschreven.
Plus een 'Joker' is iemand die de boel in de zeik neemt.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2013, 12:59:37 door FilmMaster »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #217 Gepost op: 15-02-2013, 13:00:28 »
Je bent echt de enige die in een Carolientunnel zit  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #218 Gepost op: 15-02-2013, 13:02:07 »
Waarom niet? Er kan foute informatie instaan. Het molboekje laten zien sluit echt geen molschap uit. Dat zouden andere dingen moeten doen.

Prima te verklaren. Als mol wil je toch wel iemand die zoveel geld binnenhaalt (en met vrijstelling meer vrij om je best te doen geld binnen te halen) eruit gooien. Hij moet dus even extra zn best doen om te zorgen dat Daniel hem echt niet verdenkt.

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #219 Gepost op: 15-02-2013, 13:03:20 »
Vond dat de aflevering heel erg deed suggereren dat Carolien verdacht moet zijn.