Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 111688 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 8
« Reactie #140 Gepost op: 21-02-2013, 22:55:40 »
Ik zou de mannelijke-mollen hint leuk vinden, maar dat gaat nu al niet meer op.  :(
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #141 Gepost op: 21-02-2013, 22:57:57 »
ik zou heel het drive in filmpje wel willen zien. (denk dat ik niet de enige ben)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #142 Gepost op: 21-02-2013, 23:07:13 »
De enige geopende kokers die tellen zijn natuurlijk de kokers die VOOR de doka-opdracht geopend zijn (en dat waren ze dus allemaal, behalve de koker die is gevonden in de winkel)...  ;) :D

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #143 Gepost op: 21-02-2013, 23:09:20 »
Ik zou de mannelijke-mollen hint leuk vinden, maar dat gaat nu al niet meer op.  :(

Natuurlijk gaat dat niet op.. Het was een filmpje met eerdere mollen en hún strategie, met wat tekst (zinnetjes) van de huidige mol ertussen..

Zinnetjes die natuurlijk NIET overduidelijk op één mol wijzen, anders hadden ze (Avro) het wel gelaten  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 21-02-2013, 23:13:33 door Whiskers »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Aflevering 8
« Reactie #144 Gepost op: 21-02-2013, 23:11:28 »
Wat heb ik heerlijk vol spanning naar de executie gekeken. PFOE. Wat een spanning ::ok::
...óf niet!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #145 Gepost op: 21-02-2013, 23:16:31 »
Wat heb ik heerlijk vol spanning naar de executie gekeken. PFOE. Wat een spanning ::ok::


Wat hoopte ik op Kees eruit  ::rofl::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 8
« Reactie #146 Gepost op: 21-02-2013, 23:16:53 »
Mag ik tussendoor even zeggen hoe leuk ik deze groep vind/vond? Echt geweldig! Ik vind dit de leukste kandidatengroep die we ooit gehad hebben in WIDM. Als je me zou vragen om een favoriet aan te wijzen zou ik dit niet kunnen, omdat ik simpelweg iedereen leuk vond. Misschien had ik me een beetje kunnen gaan ergeren aan Ewout als hij er langer in had gezeten, maar goed, aangezien dat niet het geval is gaan we daar gewoon maar even niet van uit.
Hulde dus aan iedereen die betrokken was bij het selecteren van kandidaten, en natuurlijk aan de kandidaten! ::bravo::


Nu ik dit typ baal ik nog meer dat ik niet kan komen op de MFD.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #147 Gepost op: 21-02-2013, 23:17:26 »
Spannende aflevering. Heel veel informatie en leuk om te lezen dat die vanuit iedere tunnel weer anders wordt bekeken  >:D

Bij de eerste opdracht was weinig te mollen. Bij Paulien en Zarayda heb ik niets kunnen ontdekken en ook het foto's maken verliep (veel te) soepel.

Bij de touwen was het eigenlijk iedereen wel die chaos schepte. Je kunt Paulien de schuld geven van die porto's maar uiteindelijk heeft iedereen in die ruimte rond gelopen en gekeken. Jammer dat niemand op het idee kwam dat je het ene touw moet laten vieren wil je het andere binnenhalen. Opvallend was de opmerking van Art dat de mol aan het langste eind trok. Helaas heeft daar iedereen aan getrokken, Carolien wel het meest.

Bij de laatste opdracht moest ik erg denken aan Jon bij de foto-opdracht in Petra. Verwacht eigenlijk wel weer dergelijke beelden in de laatste uitzending. Alleen Carolien deed weinig, behalve de juiste auto nog even proberen weg te sturen.

Morgen nog maar eens in HD bekijken en beluisteren. Wellicht dat er dan weer meer dingen opvallen.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 8
« Reactie #148 Gepost op: 21-02-2013, 23:18:10 »
Tijdens die schreeuw-opdracht had ik een gruwelijke flashback naar het Marc-Marie & Isabelle momentje ;D
"WAT ZEG JE? TREKKENNN?"

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #149 Gepost op: 21-02-2013, 23:18:18 »
Ik probeer met de aantekeningen van de Zululessen die ik 8 jaar geleden voor het leuk op school heb gevolgd momenteel iets te maken van het woord wat wordt genoemd als Zulu voor mol, maar ik kom er nog niet helemaal uit... ik heb nu opgeschreven dat er iets wordt gezegd als "iluvukuzawi" waarbij (i)vukuzi mol betekent.
Als iemand nog andere suggesties heeft voor wat er wordt gezegd hoor ik dat graag, misschien kom ik er verder mee.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2013, 23:20:23 door Starlight »
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #150 Gepost op: 21-02-2013, 23:20:20 »
Mag ik tussendoor even zeggen hoe leuk ik deze groep vind/vond? Echt geweldig! Ik vind dit de leukste kandidatengroep die we ooit gehad hebben in WIDM. Als je me zou vragen om een favoriet aan te wijzen zou ik dit niet kunnen, omdat ik simpelweg iedereen leuk vond. Misschien had ik me een beetje kunnen gaan ergeren aan Ewout als hij er langer in had gezeten, maar goed, aangezien dat niet het geval is gaan we daar gewoon maar even niet van uit.
Hulde dus aan iedereen die betrokken was bij het selecteren van kandidaten, en natuurlijk aan de kandidaten! ::bravo::


Nu ik dit typ baal ik nog meer dat ik niet kan komen op de MFD.

Helaas is het inderdaad een hele leuke groep.
Helaas, omdat het bijna iritant wordt hoe veel ze nu nog steeds delen....
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #151 Gepost op: 21-02-2013, 23:22:11 »
Tijdens die schreeuw-opdracht had ik een gruwelijke flashback naar het Marc-Marie & Isabelle momentje ;D
"WAT ZEG JE? TREKKENNN?"

Behalve dat alles hier WEL goed doorkwam dus  ;)

Nou ja, wat ze zeiden dan he?? Niet wat nodig was om de opdracht te laten slagen  ;D

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 8
« Reactie #152 Gepost op: 21-02-2013, 23:22:30 »
Mijn favoriet dit seizoen? Eh.. Zarayda, Paulien, Tania, Kees, Carolien, Daniël, Tim, Janine, Joep, Ewout..

Ik kon me eerlijk gezegd wel soms ergeren aan Daniël, Ewout en Tim. Achteraf was Daniël natuurlijk geweldig maar toen hij er nog in zat vond ik het soms iets té en werd ik er moe van. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #153 Gepost op: 21-02-2013, 23:23:01 »
Tijdens die schreeuw-opdracht had ik een gruwelijke flashback naar het Marc-Marie & Isabelle momentje ;D
"WAT ZEG JE? TREKKENNN?"

Ik naar de schitterende molenopdracht van WIDM Junior. ::tandpastasmiley::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 8
« Reactie #154 Gepost op: 21-02-2013, 23:23:14 »
Helaas is het inderdaad een hele leuke groep.
Helaas, omdat het bijna iritant wordt hoe veel ze nu nog steeds delen....
Maar toch heeft het er niet toe geleid dat bijna iedereen, net zoals vorig jaar, op de goede mol zat.
Want wie de mol ook is, er is niemand echt veel vaker tijdens testen genoemd als mol dan de rest.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #155 Gepost op: 21-02-2013, 23:23:40 »
Over het delen gesproken:

Carolien schrikt van wat ze hoort bij de auto...behoorlijk zelfs.
Als het over kees zou gaan zou zij juist bevestiging vinden.
Nu lijkt zij bijna van slag.
Wil het ook absoluut niet met Paulien delen.
Herkende zij Paulien?

-los van mijn tunnel, geloof me..-
 ;)
Omnia vincit amor

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #156 Gepost op: 21-02-2013, 23:25:22 »
Over het delen gesproken:

Carolien schrikt van wat ze hoort bij de auto...behoorlijk zelfs.
Als het over kees zou gaan zou zij juist bevestiging vinden.
Nu lijkt zij bijna van slag.
Wil het ook absoluut niet met Paulien delen.
Herkende zij Paulien?

-los van mijn tunnel, geloof me..-
 ;)

Viel mij ook al op inderdaad. Ik kijk het morgen allemaal nog eens rustig terug.

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #157 Gepost op: 21-02-2013, 23:25:27 »
Mol is in het Zulu "i-vukuzi" en wat ik uit het bandje kan opmaken is "invukuzami".
Aangezien het Zulu geen infixen kent, is er of een fout gemaakt, of moet ik mijn grammatica guide nog eens doorspitten naar bepalingen die het zelfstandig naamwoord op deze manier bewerken.
Met geslacht heeft het in ieder geval niets te maken, een vrouwelijke mol zou namelijk "ivukuzikazi" zijn.

::vergroot::
臥底 是 谁?

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #158 Gepost op: 21-02-2013, 23:29:31 »
Ik naar de schitterende molenopdracht van WIDM Junior. ::tandpastasmiley::
Oh ja die was leuk!
Iris  ::love::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #159 Gepost op: 21-02-2013, 23:31:31 »
Mol is in het Zulu "i-vukuzi" en wat ik uit het bandje kan opmaken is "invukuzami".
Aangezien het Zulu geen infixen kent, is er of een fout gemaakt, of moet ik mijn grammatica guide nog eens doorspitten naar bepalingen die het zelfstandig naamwoord op deze manier bewerken.
Met geslacht heeft het in ieder geval niets te maken, een vrouwelijke mol zou namelijk "ivukuzikazi" zijn.

::vergroot::
Ik dacht dat het Zulu wel infixen kent? Hoe dan ook kom ik er niet helemaal uit waar awi/ami/wat het ook is vandaan komt, en ik kom er ook niet uit of zelfstandige naamwoorden überhaupt wel op zo'n manier gevormd worden of dat dat alleen met werkwoorden kan.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"