Auteur Topic: Wat zei de mol bij de drive-in opdracht.  (gelezen 25298 keer)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wat zei de mol bij de drive-in opdracht.
« Reactie #80 Gepost op: 26-02-2013, 00:11:16 »
Niet langer zoeken wie het kan zijn!
 Het plaatje is al in ieder geval uit 2012, gebruikt in dit artikel:
http://www.ie-forum.nl/index.php?/Overig//////362/
Dus een zeer anonieme mol ;)

Op zich ook wel logisch dat men een voorgekookt standaardplaatje heeft gebruikt: het silhouet van Carolien is onmiskenbaar, met dat schaap op d'r hoofd  :-X
Woosie down?

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: Wat zei de mol bij de drive-in opdracht.
« Reactie #81 Gepost op: 26-02-2013, 00:33:26 »
Doordat alle uitspraken op één aflevering slaan, krijg ik sterk het vermoeden dat het biechten van de.mol zijn die we waarschijnlijk in afl 10 terugzien. Zou een leuke manier zijn om de mol te onthullen.
De film zelf verwart me vooral, klinkt erg als kees maar slaat volgens mij inhoudelijk meer op Paulien.


Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat zei de mol bij de drive-in opdracht.
« Reactie #82 Gepost op: 26-02-2013, 01:06:31 »
Ook even wat over die kokers. Er word gerept over 7 kokers en er 3 geopend zouden zijn.

Nu heb ik aflevering 7 (7 Kokers staat voor Aflevering 7) even stukje terug gekeken op een gegeven moment praat Kees over 2 kokers die geopend zouden zijn maar hij steekt met zijn linker hand 3 vingers op.

Als je wilt zou je dat ook nog als M kunnen aanzien,  en zijn rechterhand op dat moment met zijn duim op zijn vinger also O en tot slot hij zelf als L. Mol.

Nog een leuke, maar dan na Caroline: 7 vanaf rechts, na de 3 van links. 7-3 = 4 en 4de van link is zoals gezegd Caroline.



En verwijst ook na Pauline: 7+3 = 10, 10de kanidaat op de foto van links is Pauline.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2013, 01:19:50 door Pierce_Brosnan »