Auteur Topic: Beste mol  (gelezen 33669 keer)

Offline jorge

• Forumlid
Re: Beste mol
« Reactie #60 Gepost op: 12-03-2013, 20:32:58 »
1. George
2. Dennis
3. Milouska
4. Kees
5. Elise
6. Jon
7. Yvon
8. Deborah
9. Inge
10. Patrick
11. Kim
12. Nico
13. Annemarie

Offline Lythianc

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
« Reactie #61 Gepost op: 12-03-2013, 22:06:57 »
Beste mole ever: Pieter-Jan (hoe hij zn gezicht in de plooi wist te houden als er niks werd verdient...wat een held!)
1 Tim Kamps (ik zit nog steeds in mijn tunnel!)
2 Dennis ( Geweldig gedaan, in de finale nog steeds maar door 1 iemand verdacht worden!)
3 Patrick ( Geweldige acteur, die patrick en heb genoten van z'n acties)
4 Kees ( Erg leuke acties en toonde veel lef in het spel...alleen te verdacht gemaakt door de avro)
5 Jon ( veel grappige molacties en knap gedaan zzonder voorbereiding)
6 Miloushka ( leuk dom gespeeld van haar en goed onverdacht gebleven)
7 Yvon ( Heb flink om haar kunnen lachen als mol maar verder niet ech een topper ofzo)
8 Kim ( ook niet eccht een bijzonder leuke mol, maar leuke acties af en toe)
9 Inge (vond haar gewoon niet echt een leuke mol...gewoon een gevoel)
10 Anne-Marie (Tim heeft nog meer geld in één aflevering gemold dan zij in een heel seizoen)

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 12-03-2013, 22:25:55 »
Voor mij zijn:

1 George
2 Milouska
3 Kees

Offline Jane

• Forumlid
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #63 Gepost op: 12-03-2013, 22:39:28 »
Ik ben het er wel mee eens dat de mol effectief iets moet doen. Wat dat betreft hebben we met Kees echt weer een goeie mol gehad. Dat geldt uiteraard voor meerdere mollen (George, Milouska, Dennis, Kim etc.). Voor mij zijn daarom de seizoenen 2012 (Anne-Marie) en 2007 (Inge) met name achteraf teleurstellend geweest.

Bij Milouska had ik wel een openbaring. Ik verdacht haar totaal niet, totdat ik mijn 'lijstje' met eventuele molacties goed bekeek. Ze was zo effectief in het niet binnenhalen of zelfs verliezen van geld (bijv. memory), dat ze de mol wel móest zijn. Puur op de afleveringen had ik dat nooit gedacht. Ik geloof dus heilig in mijn lijstjes en dat klopt tot nu toe altijd (behalve Jon, die ongeveer gelijk scoorde met Anniek).
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #64 Gepost op: 12-03-2013, 22:46:55 »
Ik kan alleen maar zeggen, zonder de andere mollen tekort te willen doen: George heeft in Kees Tol op meerdere punten zijn gelijke gevonden.

Offline Jane

• Forumlid
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #65 Gepost op: 12-03-2013, 23:22:17 »
George heeft echt geld verduisterd uit de pot. Voor zover ik me herinner heeft sindsdien geen enkele mol dat op eenzelfde manier herhaald. En kansen genoeg, zou je denken. Zou de productie dat niet oke vinden?
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 13-03-2013, 17:00:07 »
Anne-Marie had ook de pech dat ze in zo'n koud land waren. Dan zit je toch vaker binnen en dichter op elkaar en dan valt het eerder op als iemand een dubbele agenda heeft.
Voor de rest heeft ze inderdaad niet veel gemold, maar zeggen dat ze alleen een krijtje heeft weggegooid, is ook een beetje overdreven.  ::)
Inge vond ik ook geen goede mol. Ze heeft ook niet veel gemold, want de groep verpestte zelf bijna alles al, maar áls ze molde, was het ook meteen overduidelijk.

Jon, Patrick en Elise in de middenmoot.

En Kim en Yvon kan ik niet objectief beoordelen, omdat ze mij als personen gewoon niet zo aanspreken.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Qper

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 14-03-2013, 08:46:25 »
George heeft echt geld verduisterd uit de pot. Voor zover ik me herinner heeft sindsdien geen enkele mol dat op eenzelfde manier herhaald. En kansen genoeg, zou je denken. Zou de productie dat niet oke vinden?

Er zijn ook een paar seizoenen waar de pot alleen virtueel was. Dus zonder penningmeester en fysieke pot die je kan stelen. (uit het hoofd volgens mij seizoen 6,7) .Daarnaast ben je als penningmeester direct hoofdverdachte en moet je als je dat niet bent maar net in de positie komen.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #68 Gepost op: 14-03-2013, 12:18:28 »
Anne-Marie had ook de pech dat ze in zo'n koud land waren. Dan zit je toch vaker binnen en dichter op elkaar en dan valt het eerder op als iemand een dubbele agenda heeft.
Voor de rest heeft ze inderdaad niet veel gemold, maar zeggen dat ze alleen een krijtje heeft weggegooid, is ook een beetje overdreven.  ::)
Inge vond ik ook geen goede mol. Ze heeft ook niet veel gemold, want de groep verpestte zelf bijna alles al, maar áls ze molde, was het ook meteen overduidelijk.

Jon, Patrick en Elise in de middenmoot.

En Kim en Yvon kan ik niet objectief beoordelen, omdat ze mij als personen gewoon niet zo aanspreken.

Zoals mensen hier bij AM zeggen 'alleen een krijtje weggegooid' heb ik bij Yvon altijd het idee 'alleen mol in de nasi geschreven' gehad. Plus, ik mag haar ook niet zo. Dus ja.
No Milk today???

Offline Kennner

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 14-03-2013, 13:15:13 »
George.

Ieder ander antwoord is onbespreekbaar  ::trots::
Prince is de mol!

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #70 Gepost op: 14-03-2013, 13:27:36 »
George.

Ieder ander antwoord is onbespreekbaar  ::trots::
En Dennis dan? ::)
...óf niet!

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #71 Gepost op: 14-03-2013, 15:24:03 »
En Milouska?  ???
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline RoyL

• Forumlid
  • Spelletje? It's a way of life!
« Reactie #72 Gepost op: 14-03-2013, 15:29:26 »
Mijn lijstje:

1. George
2. Kees
3. Dennis
4. Milouska
5. Patrick
6. Kim
7. Jon
8. Deborah
9. Nico
10. Anne-Marie
11. Elise
12. Yvon
13. Inge

Offline Kennner

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 14-03-2013, 16:46:48 »
En Dennis dan? ::)

Dennis herinner ik me niet zo goed meer. Heeft dus niet echt een everlasting indruk achtergelaten..

Milouska is IMHO niet wat een mol moet zijn. Alles eng vinden, alles vernaggelen uit de 'ik kan niet beter' tactiek.. Die serie kon me totaal niet bekoren.

Maar goed, allemaal intens subjectief natuurlijk :)
Prince is de mol!

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #74 Gepost op: 14-03-2013, 16:48:23 »
Nou, Milouska heeft niet de tactiek genomen om alles eng te vinden hoor.. ze deed alles en was fanatiek, alleen niet zo.. snugger.

Of ja, dat leek ze in ieder geval. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline mollenkom

• Forumlid
  • Kiekeboe!
« Reactie #75 Gepost op: 15-03-2013, 21:41:00 »
1. Dennis.
2. George.
3. Milouska.
4. Jon.
5. Kees.

Offline ThomasMolloot

• Forumlid
  • 谁是鼹鼠
« Reactie #76 Gepost op: 15-03-2013, 23:39:20 »
Er zijn ook een paar seizoenen waar de pot alleen virtueel was. Dus zonder penningmeester en fysieke pot die je kan stelen. (uit het hoofd volgens mij seizoen 6,7) .Daarnaast ben je als penningmeester direct hoofdverdachte en moet je als je dat niet bent maar net in de positie komen.

Ik ben wel voorstander van het herinvoeren van de virtuele pot. Hoe denken anderen hierover? Geld echt kunnen verliezen op die manier is flauw.

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 16-03-2013, 13:32:46 »
Ik ben wel voorstander van het herinvoeren van de virtuele pot. Hoe denken anderen hierover? Geld echt kunnen verliezen op die manier is flauw.

Het voegt wel iets toe aan het spel als je de pot bij je draagt.
En als je gewoon de mol geen penningmeester maakt, en goed op de pot let, dan kan er niks gebeuren.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #78 Gepost op: 18-03-2013, 11:30:13 »
Nou vooruit dan, hier ook een lijstje, alleen van de bekenden dan.

1 Milouska
2 Dennis
3 Kees
4 Inge
5 Jon
6 Yvon
7 Patrick
8 Anne-Marie
9 Kim
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Hulst

• Forumlid
  • 'Allemaal Theater'
« Reactie #79 Gepost op: 23-05-2013, 22:07:31 »
1. Dennis Weening
2. Kees Tol
3. George Langenberg

4. Patrick Stoof
5. Jon van Eerd
6. Milouska Meulens