Auteur Topic: George is de mol (deel 6)  (gelezen 26789 keer)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:George is de mol (deel 6)
« Reactie #80 Gepost op: 31-03-2002, 23:21:17 »
Daarom  vind ik het zo verdacht dat niemand van zijn mede kandi's hem verdenkt...Is me te verdacht :-/
Er van uitgaande dat het een selectieve groep mensen is die niet zo heel dom zouden zijn..

« Laatst bewerkt op: 31-03-2002, 23:22:11 door blackmollie »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 31-03-2002, 23:22:12 »

Heb ik nog niet bekeken, maar als dit waar is vind ik dat "start me up" achterstevoren eerder hier toepasselijk is dan op Ellen die achteruit rijd (maar ja, George is natuurlijk mijn mol!).

het klopt hoor, ik heb het gecheckt.....

die geluidsfragmentjes aan george koppelen....het blijft een probleem!!!! ik kan alleen maar hopen dat ze heel vaag zijn?

ciao
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline kareltje80

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt......
« Reactie #82 Gepost op: 1-04-2002, 10:32:47 »
Iemand noemde al eerder in dit topic:Het is opmerkelijk dat de mensen die alleen naar het programma KIJKEN, bijna niemand van hen George als  mol zien.
Ook op het forum van de off. site wordt George niet vaak genoemd. Ik vind dit toch wel vreemd. Waar ligt het verschil nu eigenlijk?

Het klinkt erg arrogant ;), en als het niet zo blijkt te zijn schaam ik me diep :(, maar het is toch gewoon overduidelijk dat George de mol is. Afgezien van zijn molacties en verwarring zaaien bij de opdrachten, moet je gewoon door hem heen kijken. Die zenuwachtigheid en emoties zijn niet alleen maar gespeeld, dat komt omdat hij de mol is daarom is hij zo geconcentreerd bezig. Ellen zegt het letterlijk: hij is zo met het spel bezig. Ja, dat klopt maar wel op een andere manier dan de rest.

Kijk gewoon een beetje door 'm heen. Die emoties zijn te overdreven. De andere kandidaten zijn  meestal erg relaxed en hebben niet zoveel verschillende gezichtsuitdrukkingen. George 8) is gewoon altijd gespannen!  

Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

aggie

• Gast
« Reactie #83 Gepost op: 1-04-2002, 10:37:55 »

Het klinkt erg arrogant ;), en als het niet zo blijkt te zijn schaam ik me diep :(, maar het is toch gewoon overduidelijk dat George de mol is.

Tsja, hij is zeker een topkandidaat, maar juist het feit dat zijn collega-kandidaten hem niet verdenken en zijn manier van doen natuurlijk vinden, vind ik zwaar wegen om hem niet bovenaan mijn lijstje te zetten :)

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #84 Gepost op: 1-04-2002, 11:55:22 »

Het klinkt erg arrogant ;), en als het niet zo blijkt te zijn schaam ik me diep :(,

Zééér arrogant zelfs zou ik zo durven stellen, maar goed, ik was ook 100% zeker van Prince... :-/

Ik heb George efkes verdacht na aflevering 2 maar daarna niet meer vanwege zijn gedrevenheid om te winnen. Indien hij het toch zou zijn, krijgt hij van mij een standbeeld, maar ik blijf halsstarrig ontkennen en ga voor Ellen.

Maar alle zekerheid lijkt toch wel weggeebd; het kan blijkbaar nog alle kanten op en dat houdt het spannend tot op het bot.
Ow, how creepy this mole... ;)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 1-04-2002, 12:03:47 »

Iemand noemde al eerder in dit topic:Het is opmerkelijk dat de mensen die alleen naar het programma KIJKEN, bijna niemand van hen George als  mol zien.
Ook op het forum van de off. site wordt George niet vaak genoemd. Ik vind dit toch wel vreemd. Waar ligt het verschil nu eigenlijk?

wij zijn gewoon veel beter  :) of veel slechter  :(

ik persoonlijk ben george wel extra gaan verdenken door enkele verborgen hints (het niet voorstellen bij afl1, het niet inloggen bij de test, georges sandeman, jorge colaço etc etc), dat zijn allemaal dingen die de gewone TV kijker niet gezien heeft natuurlijk......maar misschien zijn al die hints wel dwaalsporen, en dan heeft de redaktie mij bij mijn ******

groetjes
vlaming

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #86 Gepost op: 1-04-2002, 12:15:03 »
Als George de Mol zou zijn, dan verdient hij respect van iedereen. Hij heeft het dan geweldig gedaan, maar ja. Veel Mollenacties haalt hij niet uit. Hij brengt altijd geld in de pot. Muziekaanwijzingen wijzen niet naar hem.

Stel hij is de Mol dan is hij maar 1x echt door de mand gevallen. Dat was toen Karen het hoofdje pakte en niet het been, terwijl Harry op de foto stond met een gebroken been. Zijn stiekume lachje achter haar rug.

Als ik zo nadenk kom ik tot deze Mollenacties van Korki:

1. Hoogtevrees, die niet echt is.
2. Het gegniffel bij de jeugdfoto-opdracht.
3. Telefoon nemen zodat niemand hem (de Mol) kan bellen.
4. Het gedicht van Ali Allabaz verkeerd oplossen en de hele opdracht verneuken. (Later zegt Karen dat de Mol bij hun groepje heeft toegeslagen en op een geniepige manier. Heeft zij de verkeerde (Jantien) gekozen ipv de goede (George)

Wie vult aan?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #87 Gepost op: 1-04-2002, 12:29:31 »
5. met het geld dansen en dan per ongeluk struikelen in een poging geld kwijt te maken.
6. bij de portopdracht het etiket kwijt maken(?)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

• Gast
« Reactie #88 Gepost op: 1-04-2002, 12:35:34 »
Idd Chriz en Doris. Niet overtuigend ;)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 1-04-2002, 12:37:52 »
1. Hoogtevrees, die niet echt is.
2. Het gegniffel bij de jeugdfoto-opdracht.
3. Telefoon nemen zodat niemand hem (de Mol) kan bellen.
4. Het gedicht van Ali Allabaz verkeerd oplossen en de hele opdracht verneuken. (Later zegt Karen dat de Mol bij hun groepje heeft toegeslagen en op een geniepige manier. Heeft zij de verkeerde (Jantien) gekozen ipv de goede (George)

hier nog enkele aanvullingen :

*de telefoonverbinding met de auto werd verbroken (afl2)

*george noemde Karen ipv Kerstin als druivenplukster waar de anderen hem in verbeterden

*In de trein mist George een bouwwerk terwijl hij naar buiten kijkt

*de geldwagenopdracht : samengevat, george krijgt 2 coupures en geeft er maar 1 aan dick

*George rijdt met een veel te kleine versnelling de berg op, hij zwiept van links naar rechts, gaat amper vooruit en moet als gevolg daarvan de voet vlug aan de grond zetten, dit heeft als rechtstreeks gevolg dat de opdracht mislukt (12 wissels=12 minuten straftijd).

*de lieve George wil een oude man geen vergoeding geven in ruil voor een gedicht, dit gaat ten koste van €1000

*George kiest de verkeerde uitspraak, dit kost €3000

« Laatst bewerkt op: 1-04-2002, 12:52:38 door vlaming »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #90 Gepost op: 1-04-2002, 12:44:38 »
conclusie: george is de mol.
o nee, dat was ellen al
als we al deze dingen eens naast elkaar zetten, kunnen we kijken wie het meest dingen fout heeft gedaan, en dan niet aan de hand van door de neus geboord geld, maar acties die opdrachten hadden kunnen laten mislukken.

aggie

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: 1-04-2002, 12:47:43 »

als we al deze dingen eens naast elkaar zetten, kunnen we kijken wie het meest dingen fout heeft gedaan, en dan niet aan de hand van door de neus geboord geld, maar acties die opdrachten hadden kunnen laten mislukken.

Prima.
Ik heb John's molacties al op een rijtje gezet in John is de mol ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #92 Gepost op: 1-04-2002, 12:58:35 »
oke

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 1-04-2002, 18:05:17 »

conclusie: george is de mol.
o nee, dat was ellen al

Je moet ook niet alleen naar de Mollenacties kijken. Verborgen aanwijzingen, muziekaanwijzingen en de inbreng in de geldpot tellen ook mee. (Dan kom ik weer op Ellen uit   ;) )

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #94 Gepost op: 1-04-2002, 18:14:17 »

Je moet ook niet alleen naar de Mollenacties kijken. Verborgen aanwijzingen, muziekaanwijzingen en de inbreng in de geldpot tellen ook mee. (Dan kom ik weer op Ellen uit   ;) )

Neen, Ellen is de winnaar.
Kijk maar op de veiling-pagina van Jantien.org.
Daar heeft Ellen de ultieme geldpot in handen.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 1-04-2002, 18:24:29 »
Dat is makkelijk conclusie trekken. Zou Ellen het hele spel al gaan verraden door zo'n foto op te gaan naar een Jantienfanwebsite? Ik denk het niet.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #96 Gepost op: 1-04-2002, 18:29:29 »
Missen is menselijk (en misselijkheid ook).
Of een klin hintje misschien ?
Hadden jullie dat trouwens al opgemerkt ?

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #97 Gepost op: 1-04-2002, 19:49:55 »
Na het nog een keer bekijken van 6 afleveringen wou ik er toch even op wijzen dat niet George maar Karen de eerste was die George Golaco's naam riep ..

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #98 Gepost op: 1-04-2002, 19:53:43 »

Missen is menselijk (en misselijkheid ook).
Of een klin hintje misschien ?
Hadden jullie dat trouwens al opgemerkt ?

Nee vertel...dit is me te geheimzinnig ;)
Ik word misselijk van nieuwsgierigheid...

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #99 Gepost op: 3-04-2002, 14:17:23 »
in het topic grappige momenten schreef RR dat george steevast een wijsvinger op een neusvleugel legt als hij in een biecht zit. zou dit een hint kunnen zijn, bij hints (van die zinnen die je moet uitbeelden) heb je ook iets dat je je vinger op een neusvleugel moet leggen, of is dat gewoon george?