Auteur Topic: George is de mol (deel 6)  (gelezen 26818 keer)

Offline Pino

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: George is de mol (deel 6)
« Reactie #20 Gepost op: 30-03-2002, 14:31:45 »

Citaat

Krijgen wij een andere George te zien? Of beeld ik me wat in?

Volgens mij sluit zijn humor niet zo aan bij de rest... Dat is toch lachen die opmerking: nu hakken?, terwijl Jantien en Harry nog in de bus zaten, maar John reageert -eerst- bloedserieus: nee, even wachten tot ze er uit zijn... ::)

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 30-03-2002, 14:32:56 »
Dat bedoel ik dus Pino, ik moet altijd het meest om George lachen, terwijl de rest hem maar een vreemde/irritante vogel vind.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #22 Gepost op: 30-03-2002, 14:38:16 »
Wij zien hem ook maar een uurtje per week, ik vind hem ook fun, maar kan me er wel iets bij voorstellen dat er irrietaties zijn...

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #23 Gepost op: 30-03-2002, 14:38:51 »
volgens mij heeft hij gewoon andere humor, maar wel betere moet ik zeggen. en ik vind het altijd zo zielig he, dan lig ik helemaal dubbel en dan lacht er verder daarzo niemand om em, terwijl ik weet dat bijna iedere andere widm kijker ook dubbel ligt... maar goed, zo denk ik er dus over, en ja, dat john er dan zo serieus op in moet gaan vind ik gewoon niet grappig. btw, ik vond het een gevaarlijke opdracht: dat ding had zo op et busje met inzittenden kunnen vallen, of op george en john. ik vind john trouwens wel steeds aardiger worden, eerst dacht ik echt: wat een macho, nu nog steeds trouwens, maar hij is wel aardig geloof ik, al vind ik george leuker...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #24 Gepost op: 30-03-2002, 14:39:43 »
Als ik die weken met george zou moeten doorbrengen zou ik waarschijnlijk GEK worden van de onderzoekende blik van hem. Hij kan iedereen zo ongelooflijk achterdochtig bekijken... daarom ook geen mol volgens mij!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

aggie

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 30-03-2002, 14:43:13 »
Komen jullie weer met de stukjes die letterlijk in de voorfilmpjes zaten ???
IMHO kwam die van Harry ook letterlijk voor. Geen aanwijzing dus ???

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #26 Gepost op: 30-03-2002, 14:50:48 »

Citaat

Als ik die weken met george zou moeten doorbrengen zou ik waarschijnlijk GEK worden van de onderzoekende blik van hem. Hij kan iedereen zo ongelooflijk achterdochtig bekijken... daarom ook geen mol volgens mij!

Helemaal mee eens pinootje...
Hij kan het wel lekker spannend maken met die blik..

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #27 Gepost op: 30-03-2002, 14:51:00 »
ja idd, heb ik geen erg in gehad, nou, die theorie kunnen we nu dus definitief de prullebak in gooien...
en ik ind george heel leuk enzo, en ik denk dat als je gewoon 3 weken met hem weg bent, hij ook leuk is, maar niet als hij je verdenkt enzo, want hij kan zo onderzoekend kijken zoals iemand al zei. als hij de mol is kan ie geweldig acteren, is hij niet de mol dan is ie gewoon zo, maar ik denk dus niet dat iemand in widm hetzelfde is als in et echt.
is de reunie van de kandi's trouwens al geweest? weet iemand er iets over? ik kende vorig jaar iemand die nico kende en die wist wanneer het was, weet iemand het nu (die persoon is dus geen via via om achter de mol te komen, maar gewoon interesse, geen gezeur dus over via via's alstublieft)

Offline ambijans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #28 Gepost op: 30-03-2002, 15:04:34 »
George wordt dus precies NIET aardig gevonden door de andere kandi's (kan ook verkeerde indruk zijn, natuurlijk).
Als hij DE MOL is (waar ik nog steeds vanuit ga), dan speelt hij zijn rol met verve, want een Mol hoort in principe geen vrienden te maken in de groep!
In die optiek schermt George zich waarschijnlijk een beetje af.
Moet hij achteraf ook geen vervelende ruzies e.d. eventueel gaan bijleggen, want ik kan me voorstellen dat er ook al eens hevige strubbelingen waren in de groep. Maar daar lijkt George zich 'ver van' te hebben gehouden...

ambijans

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #29 Gepost op: 30-03-2002, 15:05:39 »
george, als je dit leest, wij vinden je wel leuk hoor!

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 30-03-2002, 15:08:24 »

Citaat

george, als je dit leest, wij vinden je wel leuk hoor!

Yep! Niet alleen de vrouwen... ook de mannen met een vaste vriendin!  :P

ambijans

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #31 Gepost op: 30-03-2002, 15:25:14 »
is hier dubbel overspel in het spel ambijans? nee hoor, ik snap et, hij heeft gewoon een kick karakter volgens mij, ik denk dat mannen dat ook wel zo zien, toch?

Offline Momferdina

• Forumlid
Re:George is de mol (deel 6)
« Reactie #32 Gepost op: 30-03-2002, 18:02:31 »
Ik weet het niet meer hoor... was even van George af, maar kreeg van de laatste aflevering de indruk dat hij een deelnemer "speelt"... De anderen waren zo mols bezig. En hij was zo zo zo.... onschuldig... toen ie ging vragen wat de anderen zouden willen van de mol... toen dacht ik echt "wat doet ie nou?" Wellicht ontbrak het hem hier aan inlevingsvermogen wat een deelnemer van de mol zou willen weten...

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 30-03-2002, 18:16:14 »
Ik blijf erbij dat George een bepaald imago cultiveert bij WIDM, maar dat hij in bepaalde opzichten dan ook niet de 'normale' George kan zijn zoals hij wellicht zelf zou willen.
Dus wat andere forumleden omschrijven als 'deviant' (= afwijkend) gedrag, is gewoon een manier om 'het Mol zijn' ff van zich af te kunnen zetten!

Maar ik kan in aflevering 8 niet meteen argumenten vinden om zijn molse gedrag te bewijzen, maar het is duidelijk dat hij er zelf baat bij heeft als de hele groep faalt, wat zich vertaalt in het feit dat hij op geen enkele manier als verdacht wordt beschouwd!

ambijans

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #34 Gepost op: 30-03-2002, 18:21:08 »
ik blijf erbij dat george als mol voor de kandi's (en waarschijnlijk dus ook voor de crew) de grootste verassing zou zijn, omdat geen van de nu overgebleven kandi's ooit op george heeft gestemd, tenminste, voor zover wij weten. ik vond het groepje van 5 er bij de foto wel heel erg zielig bij staan, dat zal met z'n 4en nog wel erger worden...
wat me in aflevering 7 opviel was dat ze, toen nog met z'n zessen, op een rijtje liepen. george liep er echter best wel een stuk vandaan... maar dat was gister ook zo met ellen dus ik weet niet of we daar onze conclusies uit moeten trekken.

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 30-03-2002, 18:44:12 »

george liep er echter best wel een stuk vandaan... maar dat was gister ook zo met ellen dus ik weet niet of we daar onze conclusies uit moeten trekken.

George zal af en toe ook al eens regie-aanwijzingen krijgen vermoed ik!

ambijans

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #36 Gepost op: 30-03-2002, 22:12:07 »

ik blijf erbij dat george als mol voor de kandi's (en waarschijnlijk dus ook voor de crew) de grootste verassing zou zijn, omdat geen van de nu overgebleven kandi's ooit op george heeft gestemd, tenminste, voor zover wij weten.

zal ik mijn vraag nog es afvuren: ik zie niet de rest in dexe 2 afleveringen nog op George als mol stemmen. Stel dat hij het wèl is. Is er dan wel echt een winnaar? het kan zijn dat er gekeken wordt naar de overige vragen, maar de belangrijkste vraag is dan fout ingevuld..  ??? ??? iemand ideeën?

No Milk today???

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 30-03-2002, 22:24:49 »
Citaat
ik zie niet de rest in dexe 2 afleveringen nog op George als mol stemmen. Stel dat hij het wèl is. Is er dan wel echt een winnaar? het kan zijn dat er gekeken wordt naar de overige vragen, maar de belangrijkste vraag is dan fout ingevuld..  ??? ??? iemand ideeën?

Het klinkt misschien raar... maar de minst slechte kandidaat zal dan wellicht de winnaar van WIDM worden!

ambijans

Offline Vincent

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 30-03-2002, 22:32:11 »
Als George de mol is mag hij van mij een Oscar, het Goude Kalf, en welke andere acteerprijs die er ook maar is, krijgen!!!

George is gewoon een kandidaat die erg graag wil winnen...denk ik

(-:

Vince

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #39 Gepost op: 30-03-2002, 22:54:38 »

Als George de mol is mag hij van mij een Oscar, het Goude Kalf, en welke andere acteerprijs die er ook maar is, krijgen!!!

George is gewoon een kandidaat die erg graag wil winnen...denk ik

Of een erg goede mol is ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud